Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp-241/ZP–096/2023 DOSTAWA MYJNI DEZYNFEKTORA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 23-11-2023 10:56:00
Składania : 08-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 08-12-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego myjni dezynfektora wraz z wyposażeniem zwanej dalej „sprzętem medycznym” wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w zakresie niezbędnym do właściwego działania urządzenia.


2.      Wykonawca jest zobowiązany do wykonania we własnym zakresie prac instalacyjnych/adaptacyjnych niezbędnych do montażu oraz instalacji przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach Działu Centralnej Sterylizatorni.


3.      W ramach prac instalacyjnych Zamawiający wymaga demontażu starej myjni zainstalowanej w ww. Dziale i przetransportowania jej w miejsce (w siedzibie Zamawiającego) wskazane przez Zamawiającego.


3.      Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 5 do SWZ.



w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 76.5 2023-11-23 10:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 61 2023-11-23 10:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 47.5 2023-11-23 10:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.1- Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów —modyfikaja.docx docx 36.54 2023-11-23 10:56:00 Postępowanie
SWZ_096.pdf pdf 3551.4 2023-11-23 10:56:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu (23-11-2023).pdf pdf 92.96 2023-11-23 10:56:00 Postępowanie
Informacja nr 1 dla wykonawców.pdf pdf 934.54 2023-12-05 12:03:23 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla wykonawców.doc doc 204 2023-12-05 12:03:23 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 184.93 2023-12-08 10:12:05 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 42.5 2023-12-08 10:12:05 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 1209.14 2023-12-28 10:40:44 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 112.66 2023-12-28 10:40:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-28 10:40 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2023-12-08 10:12 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2023-12-08 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: Dostawa myjni dezynfektora wraz z wyposażeniem przeznaczył kwotę 259 740,00 zł brutto.
2023-12-05 12:03 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 424