Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1.E18 TONERY DO DRUKAREK

Termin:
Zamieszczenia : 22-11-2023 12:52:00
Składania : 06-12-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na tonery do drukarek

  

Swadzim 22.11.2023

 

 

1.     Wstęp

Grupa Muszkieterów jest największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej, zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod szyldem Bricomarche. 

Na terenie Polski Grupa Muszkieterów posiada łącznie 377 sklepy, w tym 187 Intermarche oraz 190 Bricomarche, trzy centra logistyczne zlokalizowane w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu, sześć składów budowlanych oraz 68 stacji paliw działających przy wybranych sklepach. 

Centrala Grupy Muszkieterów mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw. spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche. 

https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/ 

1.     Informacje dotyczące zapytania ofertowego

1.       „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej „Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju sieci supermarketów Intermarche i supermarketów Bricomarche.  W niniejszym zapytaniu reprezentuje interesy Spółek prawa handlowego prowadzących działalność gospodarczą w postaci supermarketów branży FMCG pod szyldem Intermarché oraz supermarketów branży DYI pod szyldem Bricomarché, które dokonywać mogą zamówienia bezpośrednie u Operatora i bezpośrednio z Operatorem rozliczać wykonane zamówienie (dalej: spółki sklepowe).

2.      Zapraszamy do przedstawienia oferty na tonery do drukarek w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumencie.

Zamawiający:

„ITM  POLSKA” sp. z o.o.

Swadzim , ul. Św. Mikołaja 5,

62-080 Tarnowo Podgórne

NIP: 778-00-00-892

3.      Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie. 

2.     Cel dokumentu

Celem zapytania jest uzyskanie oferty na tonery zamienne i oryginalne do drukarek dla sieci sklepów Intermarché i Bricomarché Grupy Muszkieterów zgodnie z załączoną specyfikacją.

3.     Zastrzeżenia

1.    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

2.    Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

3.    Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli. 

4.    Zapytanie nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki ITM Polska sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert. W szczególności niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i n. KC. 

5.    Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty, wysłanie testowego tonera) obciążają wyłącznie Oferenta.

6.    Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki ITM Polska do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.

7.    ITM Polska zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

8.    ITM Polska zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem.

9.    Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki ITM Polska w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki ITM Polska o zawarciu umowy w trybie ofertowym.

10. Finalnie oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus.

11.  Termin ważności oferty musi wynosić minimum 120 dni.

6.   Warunki udziału w postępowaniu

1.      Informacje należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania jest dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

2.      Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o posiadaniu możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz zasobów (techniczne, osobowe) niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

3.      Obligatoryjne załączniki do oferty:

·        Kwestionariusz Dostawcy (załącznik nr 1),

·        aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,

·        oświadczenie zgodne z punkt 6.2. zapytania,

·        pisemne oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu ZUS i US

·        wzór umowy

·        ewentualne pełnomocnictwo

 

7.   Wymagania wobec zakresu oferty

1.    Oferta powinna być zatytułowana „Tonery do drukarek”

2.    Oferent będzie zobligowany do wysyłki na testy (na swój koszt)  jednego ze wskazanych tonerów do wybranego przez Zamawiającego sklepu Intermarche lub Bricomarche

3.    Zamawiający podpisze umowę z jednym Wykonawcą, którego oferta uzyska najwyższą łączną liczbę punktów uzyskanych w kryteriach oceny ofert.

4.    Zamówienia będą składane bezpośrednio przez spółki sklepowe w zależności od zapotrzebowania.

5.      Wykonawca zapewni, w okresie obowiązywania umowy, opiekę poprzez przydzielenie Zamawiającemu opiekuna sprawującego nadzór i asystę w przypadku wystąpienia ewentualnych problemów

8.       Kryteria oceny ofert

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:

a.     Cena - 50%

b.     Jakość/wydajność – 50%

 

 

 

9.     Terminy związane z postępowaniem

Lp.

Zdarzenie

Data

1.

Ostateczny termin składania ofert

(Oferty dostarczone po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane)

30.11.2023 godz. 12:00

2.

Ostateczny termin składania przez Oferentów zapytań do zapytania ofertowego

27.11.2023 godz. 11:00

3.

Ostateczny termin udzielania odpowiedzi na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego

28.11.2023 godz. 14:00

5.

Termin ostatecznej oceny ofert

22.12.2023

10. Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania ofertowego

1.    Oferent jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

2.    W przypadku pytań:

a.           merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Platformy

Zakupowej  Open Nexus  "Wyślij wiadomość”

b.           pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta Platformy

Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

4. Wiadomości z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.

5. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „ITM Polska”

11. Załączniki

 

Załącznik nr 1 - Kwestionariusz dostawcy

Załącznik nr 2 – Oferta cenowa

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 _KWESTIONARIUSZ DOSTAWCY.xlsx xlsx 30.26 2023-11-22 12:52:00 Postępowanie
RFP_Tonery_11.2023.pdf pdf 135.88 2023-11-22 12:52:00 Postępowanie
Załacznik nr 2_oferta cenowa.xlsx xlsx 21.75 2023-11-22 12:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy - KSeF.xlsx xlsx 34.65 2023-11-22 12:52:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 OFERTA CENOWA Proszę o uzupełnienie oferty cenowej w załączonym pliku "Formularz ofertowy - KSeF". Proszę go nie modyfikować, a jedynie uzupełnić dane we wskazanych kolumnach. Na platformie proszę wpisać cyfrę kontrolnie 1.

Załącznik nr 2 - For [...].xlsx

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0346 PLN, EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Proszę potwierdzić warunki płatności: Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT (0)
3 Kwestionariusz - Proszę o wypełnienie załączonego kwestionariusza: "KWESTIONARIUSZ DOSTAWCY" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Termin ważności oferty - Termin związania ofertą wynosi 120 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. zastrzegamy sobie możliwość wnioskowania o przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni. Proszę o potwierdzenie. (0)
5 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę o załączenie. (0)
6 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę o załączenie. (0)
7 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (0)
8 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (0)
9 Inne dokumenty (załączniki) - Proszę opcjonalnie załączyć inne dokumenty, które nie są wymienione powyżej. (0)
10 Gwarancja (ilość lat) - Proszę o zaproponowanie warunków gwarancji oferowanych produktów, opisanych w zapytaniu ofertowym (0)
11 Czas realizacji(od momentu zamówienia) - Proszę o podanie informacji w dniach kalendarzowych. (0)
12 Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - Proszę załączyć polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (0)
13 JAKOŚĆ 50% Możliwość przeprwadzneia testów (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 519