Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 07:43:47
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 851299
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 851299 : SA.270.13.2023 Okresowa jednoroczna i pięcioletnia kontrola stanu technicznego budynków i lokali mieszkalnych oraz instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska oraz przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Drygały.

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Dariusz Chełstowski
  • Organizacja
    Nadleśnictwo Drygały
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2023-11-22 11:59:00
  • Składania
    2023-11-28 08:00:00
  • Otwarcie ofert
    2023-11-28 08:05:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do postępowania. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą z 4 części zamówienia i nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy. Termin związania ofertą wynosi 7 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny, do którego należy dołączyć w formie załącznika ofertę z kalkulacją cenową oferty na poszczególne części zamówienia (załączniki postępowania).

Wykaz budynków, lokali i urządzeń do kontroli okresowych zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym załączniki do postępowania.


Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie cenę za wykonanie zamówienia zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 poz. 178 ze zm.) tj. cenę uwzględniającą podatek od towarów i usług jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług (tzw. cenę brutto). Wartości należy podać  z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie  z matematycznymi zasadami zaokrągleń.

Zamawiający informuje, że oferty składane w niniejszym postępowaniu są jawne i mogą podlegać udostępnieniu osobom trzecim od chwili ich otwarcia. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. Jego oferty nie podlegają rozpatrzeniu. Z tytuły wykluczenia Wykonawcy z postępowania nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca. Termin związania ofertą wynosi 21 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu procedury odwoławczej.

Wykonawca przystępując do postępowania oświadcza:

1)           że, realizując zamówienie będę stosować przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 2016 r. nr 119 s. 1 – „RODO”),

2)           że wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (w przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa),              

3)           że nie podlegam wykluczeniu z postępowania  w zakresie, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach  w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.


Zamawiający zastrzega, iż może bez podania przyczyn odwołać postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia lub nie wybrać żadnej z przedstawionych mu ofert. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
9 Wzór umowy.pdf pdf 244.95
2023-11-22 11:59:00
Postępowanie
6.4 Formularz cenowy - instalacji i urządzeń przeciwpożarowych.docx docx 26.86
2023-11-22 11:59:00
Postępowanie
6.3 Formularz cenowy. Przegląd okresowy budynków w zakresie instalcji elektrycznych i odgromowych.docx docx 32.97
2023-11-22 11:59:00
Postępowanie
6.1-2 Formularz cenowy - urządzeń służących ochronie środowiska i efektywnosci kotłów i klimatyzacji .docx docx 33.72
2023-11-22 11:59:00
Postępowanie
6 Formularz oferty.doc doc 162
2023-11-22 11:59:00
Postępowanie
4 Wzór Protokołu kontroli systemu klimatyzacji Przegląd okresowy.pdf pdf 605.25
2023-11-22 11:59:00
Postępowanie
3 Wzór Protokołu kontroli systemu ogrzewania Przegląd okresowy.pdf pdf 360.97
2023-11-22 11:59:00
Postępowanie
2 Wzór Protokół rocznego przeglądu urządzeń służących ochronie środ.doc doc 89
2023-11-22 11:59:00
Postępowanie
5 Protokoły z okresowego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej w 2018 r..pdf pdf 75424.75
2023-11-22 11:59:00
Postępowanie
0 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 706.3
2023-11-22 11:59:00
Postępowanie
6 Formularz oferty.doc doc 162
2023-11-22 11:59:00
Przedmiot zamówienia
6.4 Formularz cenowy - instalacji i urządzeń przeciwpożarowych.docx docx 26.86
2023-11-22 11:59:00
Przedmiot zamówienia
6 Formularz oferty.doc doc 162
2023-11-22 11:59:00
Przedmiot zamówienia
6 Formularz oferty.doc doc 162
2023-11-22 11:59:00
Przedmiot zamówienia
6.3 Formularz cenowy. Przegląd okresowy budynków w zakresie instalcji elektrycznych i odgromowych.docx docx 32.97
2023-11-22 11:59:00
Przedmiot zamówienia
6 Formularz oferty.doc doc 162
2023-11-22 11:59:00
Przedmiot zamówienia
6.1-2 Formularz cenowy - urządzeń służących ochronie środowiska i efektywnosci kotłów i klimatyzacji .docx docx 33.72
2023-11-22 11:59:00
Przedmiot zamówienia
6.1-2 Formularz cenowy - urządzeń służących ochronie środowiska i efektywnosci kotłów i klimatyzacji .docx docx 33.72
2023-11-22 11:59:00
Przedmiot zamówienia

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2023-11-30 08:41:57
Dariusz Chełstowski Zamawiający informuje, że w postępowaniu nr SA.270.13.2023 do realizacji zamówienia wyłonił następujących Wykonawców:
Część zamówienia nr 1 i 4: Eko-Invest Justyna Januszko-Siemion, ul. Gdańska 40C, 19-300 Ełk.
Część zamówienia nr 2: IBS Inwestycje Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Św Jacka Odrowąża 15, 03-310 Warszawa.
Część zamówienia nr 3: Einstalprojekt Włodzimierz Kruczek, ul. Partyzancka 22. 05-074 Halinów.
Dariusz Chełstowski.

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część 1 zamówienia Kontrola jednoroczna na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 lit b Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., w zakresie zagrożenia bezpieczeństwa osób, oraz zagrożenia dla środowiska w zakresie oceny stanu technicznego instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska.

6 Formularz oferty.d [...].doc

6.1-2 Formularz ceno [...].docx

1 szt. Nadleśnictwo Drygały
Drygały, ul. Grunwaldzka 22
12-230 , Biała Piska
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Część 2 zamówienia Sprawdzenie stanu technicznego systemów ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków.

6 Formularz oferty.d [...].doc

6.1-2 Formularz ceno [...].docx

1 szt. Nadleśnictwo Drygały
Drygały, ul. Grunwaldzka 22
12-230 , Biała Piska
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Część 3 zamówienia Okresowa kontrola pięcioletnia, na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. ( tekst jednolity Dz.U. z 2023 poz. 2351 z późn.zm), gdzie zakres zamówienia obejmował będzie, badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.

6 Formularz oferty.d [...].doc

6.3 Formularz cenowy [...].docx

1 szt. Nadleśnictwo Drygały
Drygały, ul. Grunwaldzka 22
12-230 , Biała Piska
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Część 4 zamówienia Okresowa kontrola coroczna urządzeń przeciwpożarowych na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów, w zakresie kontroli 2 drzwi przeciwpożarowych oraz 2 kurtyn przeciwpożarowych w budynku biura Nadleśnictwa Drygały, Urządzenia przeciwpożarowe zlokalizowane są w budynku biurowym Nadleśnictwa Drygały.

6 Formularz oferty.d [...].doc

6.4 Formularz cenowy [...].docx

1 szt. Nadleśnictwo Drygały
Drygały, ul. Grunwaldzka 22
12-230 , Biała Piska
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2274 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - Do 20 grudnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
682
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt