Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI-Z.26.35.2023 Dostawa środków do dezynfekcji dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze

Termin:
Zamieszczenia : 30-10-2023 11:59:00
Składania : 09-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 09-11-2023 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Część IV SWZ - Projekt umowy.pdf pdf 145.07 2023-10-30 11:59:00 Postępowanie
Formularze asortymentowo-cenowe.doc doc 366.5 2023-10-30 11:59:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_30.10.2023 r..pdf pdf 281.85 2023-10-30 11:59:00 Postępowanie
Oświadczenie.doc doc 116 2023-10-30 11:59:00 Postępowanie
Część I SWZ - Instrukcja dla Wykonawców.pdf pdf 378.56 2023-10-30 11:59:00 Postępowanie
Część II SWZ - Przedmiot zamówienia.pdf pdf 117.38 2023-10-30 11:59:00 Postępowanie
Część III SWZ - Formularz oferty.doc doc 160 2023-10-30 11:59:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści SWZ_06.11.2023 r..pdf pdf 179.39 2023-11-06 13:54:25 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści SWZ_07.11.2023 r..pdf pdf 126.27 2023-11-07 09:11:06 Publiczna wiadomość
Informacja o otwartych ofertach_09.11.2023 r..pdf pdf 469.05 2023-11-09 12:54:38 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_09.11.2023 r..pdf pdf 468.58 2023-11-09 14:39:06 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze.pdf pdf 527.09 2023-11-22 09:06:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-22 09:06 Katarzyna Biroś Zamawiający zamieszcza informacje o wyborze najkorzystniejszych ofert.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-11-09 14:39 Patrycja Sadowska W związku z wystąpieniem omyłki pisarskiej w ofercie nr 5 tj. zamiast części 22 winna być podana część 24 - Zamawiający zamieszcza skorygowaną Informację o otwartych ofertach_09.11.2023 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-09 12:54 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Informację o otwartych ofertach_09.11.2023 r.

Informacja o otwarty [...].pdf

2023-11-09 10:00 Komunikat Zamawiającego Termin wykonania zamówienia i warunki płatności Zamawiający określił w SWZ.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę ogółem 317 920,00 zł brutto,
w tym:
- Część 1 zamówienia - 20 100,00 zł
- Część 2 zamówienia - 36 800,00 zł
- Część 3 zamówienia - 22 700,00 zł
- Część 4 zamówienia - 1 000,00 zł
- Część 5 zamówienia - 1 800,00 zł
- Część 6 zamówienia - 14 900,00 zł
- Część 7 zamówienia - 55 500,00 zł
- Część 8 zamówienia - 4 400,00 zł
- Część 9 zamówienia - 11 900,00 zł
- Część 10 zamówienia - 700,00 zł
- Część 11 zamówienia - 28 800,00 zł
- Część 12 zamówienia - 18 000,00 zł
- Część 13 zamówienia - 4 500,00 zł
- Część 14 zamówienia - 970,00 zł
- Część 15 zamówienia - 4 400,00 zł
- Część 16 zamówienia - 1 600,00 zł
- Część 17 zamówienia - 8 900,00 zł
- Część 18 zamówienia - 5 380,00 zł
- Część 19 zamówienia - 33 050,00 zł
- Część 20 zamówienia - 25 900,00 zł
- Część 21 zamówienia - 12 850,00 zł
- Część 22 zamówienia - 1 840,00 zł
- Część 23 zamówienia - 800,00 zł
- Część 24 zamówienia - 1 130,00 zł
2023-11-07 09:11 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia treści SWZ_07.11.2023 r.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

2023-11-06 13:54 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia treści SWZ_06.11.2023 r.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 779