Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 27-10-2023 14:40:00 |
Placing offers : | 07-11-2023 10:00:00 |
Offers opening : | 07-11-2023 10:30:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-11-10 10:46 | Marta Lizut | Zamawiający publikuje informację o wyniku postępowania i wyborze oferty w części 2 postępowania |
2023-11-10 08:56 | Marta Lizut | Zamawiający publikuje informację o wyniku postępowania i wyborze oferty w zakresie części 3 postępowania. |
2023-11-10 08:36 | Marta Lizut | Zamawiający publikuje informacje o wyniku postepowania i wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 4 zamówienia. |
2023-11-09 14:13 | Marta Lizut | Zamawiający przekazuje informację o unieważnieniu postępowania w części 1 |
2023-11-07 12:56 | Marta Lizut | Zamawiający publikuje informację o złożonych ofertach |
2023-11-07 10:00 | Buyer message |
Na
realizację
zamówienia
zamierzamy
przeznaczyć
kwoty: 1) część 1 – „Dostawa telewizorów hotelowych oraz uruchomienie systemu telewizji hotelowej” - 167.990,94 zł brutto 2) część 2 – „Dostawa systemu teleinformatycznego do obsługi uzdrowisk” - 131.580,48 zł brutto 3) część 3 – „Dostawa sprzętu komputerowego” - 313.896,00 zł brutto 4) część 4 – „Dostawa wyposażenia dodatkowego” - 161.981,60 zł brutto |
2023-10-31 09:44 | Marta Lizut | Zamawiający publikuje treść pytania wraz z odpowiedzią z dnia 31.10.2023 r. |
2023-10-30 10:19 | Marta Lizut |
Działając
na
podstawie
art.
284
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień publicznych – dalej „ustawa Pzp”, Zamawiający, przekazuje treść zapytań dotyczących treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), wraz z udzielonymi odpowiedziami. |
Announcements