Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00430599 DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W RAMACH PROJEKTU "POPRAWA DOSTĘPU DO INFRASTRUKTURY KULTURALNEJ NA TERENIE GMINY SĘPOPOL" nr sprawy:MGOK.25.3.2023

Termin:
Zamieszczenia : 05-10-2023 20:45:00
Składania : 13-10-2023 10:00:00
Otwarcia : 13-10-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie MGOK dostawa.pdf pdf 143.21 2023-10-05 20:45:00 Postępowanie
SWZ - MGOK dostawa sprzętu w 2-023(1).pdf pdf 537.26 2023-10-05 20:45:00 Postępowanie
załącznik nr 1.2 formularz cenowy.docx docx 69.73 2023-10-05 20:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ- MGOK.docx docx 21.43 2023-10-05 20:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - projekt umowy.pdf pdf 349.11 2023-10-05 20:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 1.pdf pdf 223.88 2023-10-05 20:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części 2.pdf pdf 127.21 2023-10-05 20:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ MGOK.docx docx 19.25 2023-10-05 20:45:00 Postępowanie
załącznik nr 7 - wykaz dostaw.docx docx 21.97 2023-10-05 20:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 95.91 2023-10-05 21:51:54 Postępowanie
Załącznik Nr 1.1. formularz cenowy cześć 1.docx docx 73.93 2023-10-05 21:52:03 Postępowanie
inforamcja z otwarcia ofert.pdf pdf 127.42 2023-10-13 12:33:33 Publiczna wiadomość
informacja z wyboru.pdf pdf 132.2 2023-10-20 13:34:24 Publiczna wiadomość
wykonanie umowy (1).pdf pdf 98.46 2024-01-08 17:51:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-08 17:51 Malwina Kondej Informacja o wykonaniu umowy.

wykonanie umowy (1). [...].pdf

2023-10-20 13:34 Malwina Kondej W załączeniu przesyłam informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w podziale na części zamówienia

informacja z wyboru. [...].pdf

2023-10-13 12:33 Malwina Kondej W załączeniu zamawiający umieszcza informację z otwarcia ofert.

inforamcja z otwarci [...].pdf

2023-10-13 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona przez zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia:
1) część 1 - dostawa wyposażenia- 420 000 zł brutto (słownie: czterysta dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
2) cześć druga - dostawa foteli kinowych - 293 317 zł brutto (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt trzy tysiące trzysta siedemnaście złotych 00/100)

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 482