Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI-Z.26.29.2023 Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze

Termin:
Zamieszczenia : 29-08-2023 11:31:00
Składania : 12-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 12-09-2023 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Część III SWZ - Formularz oferty.doc doc 149.5 2023-08-29 11:31:00 Postępowanie
Część IV SWZ - Projekt umowy.pdf pdf 158.49 2023-08-29 11:31:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_29.08.2023 r..pdf pdf 257.05 2023-08-29 11:31:00 Postępowanie
Oświadczenie.doc doc 313 2023-08-29 11:31:00 Postępowanie
Załączniki do Formularza Oferty.zip zip 214.53 2023-08-29 11:31:00 Postępowanie
Część I SWZ - Instrukcja dla Wykonawców.pdf pdf 443.82 2023-08-29 11:31:00 Postępowanie
Część II SWZ - Przedmiot zamówienia.pdf pdf 106.81 2023-08-29 11:31:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_05.09.2023 r..pdf pdf 37.84 2023-09-05 11:32:12 Publiczna wiadomość
Zmiana terminu składania ofert_05.09.2023 r..pdf pdf 334.13 2023-09-05 11:32:12 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia i zmiana treści SWZ_07.09.2023 r..pdf pdf 1041.88 2023-09-07 13:44:34 Publiczna wiadomość
Informacja o otwartych ofertach_12.09.2023 r..pdf pdf 330.29 2023-09-12 13:21:52 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania w zakresie części 20.pdf pdf 400.8 2023-09-19 12:58:01 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ofert_28.09.2023 r..pdf pdf 285.12 2023-09-28 07:05:27 Publiczna wiadomość
Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 4_11.10.2023.pdf pdf 256.32 2023-10-11 13:22:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-11 13:22 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Informację o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 4_11.10.2023 r.

Informacja o ponowny [...].pdf

2023-09-28 07:05 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze ofert_28.09.2023 r.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-09-19 12:58 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Informację o unieważnieniu postępowania w zakresie części 20

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-09-12 13:21 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Informację o otwartych ofertach_12.09.2023 r.

Informacja o otwarty [...].pdf

2023-09-12 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę ogółem 282 130,00 zł brutto,
w tym:
- Część 1 zamówienia - 16 100,00 zł
- Część 2 zamówienia - 8 250,00 zł
- Część 3 zamówienia - 8 850,00 zł
- Część 4 zamówienia - 19 250,00 zł
- Część 5 zamówienia - 56 700,00 zł
- Część 6 zamówienia - 5 400,00 zł
- Część 7 zamówienia - 7 000,00 zł
- Część 8 zamówienia - 6 200,00 zł
- Część 9 zamówienia - 9 000,00 zł
- Część 10 zamówienia - 7 350,00 zł
- Część 11 zamówienia - 5 000,00 zł
- Część 12 zamówienia - 6 800,00 zł
- Część 13 zamówienia - 480,00 zł
- Część 14 zamówienia - 35 000,00 zł
- Część 15 zamówienia - 28 150,00 zł
- Część 16 zamówienia - 36 900,00 zł
- Część 17 zamówienia - 1 150,00 zł
- Część 18 zamówienia - 3 200,00 zł
- Część 19 zamówienia - 11 000,00 zł
- Część 20 zamówienia - 4 900,00 zł
- Część 21 zamówienia - 5 450,00 zł
2023-09-07 13:44 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia i zmianę treści SWZ_07.09.2023 r.

Wyjaśnienia i zmiana [...].pdf

2023-09-05 11:32 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Zmianę terminu składania i otwarcia ofert_05.09.2023 r. oraz Ogłoszenie o zmianie
ogłoszenia_05.09.2023 r.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zmiana terminu skład [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1112