Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp-241/ZP–055/2023 Szp-241/ZP–055/2023 - DOSTAWA STOŁÓW, ŁÓŻKA ORAZ INNYCH PRZEDMIOTÓW

Magdalena Adamczyk
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 01-08-2023 09:07:00
Składania : 11-08-2023 09:00:00
Otwarcia : 11-08-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

1.     Postępowanie prowadzone jest przy wartości zamówienia poniżej 215 000 euro w trybie podstawowym bez negocjacji,  o którym mowa art. 275 pkt. 1)   ustawy Pzp.

2.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego stołów, łóżka oraz innych przedmiotów zwanych dalej „sprzętem medycznym”.

3.      Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1.1 – 1.4 do            SWZ.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu_01.08.2023.pdf pdf 114.15 2023-08-01 09:07:34 Postępowanie
SWZ_055_.pdf pdf 3355.51 2023-08-01 09:07:00 Postępowanie
SWZ_055.doc doc 360 2023-08-01 09:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ_FO.doc doc 85.5 2023-08-01 09:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - 1.4 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów.docx docx 36.55 2023-08-01 09:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ_Projekt umowy.docx docx 55.62 2023-08-01 09:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.docx docx 25.55 2023-08-01 09:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 49 2023-08-01 09:07:00 Postępowanie
Informacja nr 3.doc doc 128.5 2023-08-09 09:34:54 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.pdf pdf 37.67 2023-08-09 09:34:54 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.doc doc 132 2023-08-03 13:04:34 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.4 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów - modyfikacja.docx docx 26.19 2023-08-03 13:04:34 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.4 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów - modyfikacja.pdf pdf 349.18 2023-08-03 13:04:34 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.pdf pdf 54.13 2023-08-03 13:04:34 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.doc doc 134 2023-08-08 09:04:14 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.pdf pdf 67.29 2023-08-08 09:04:14 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 196.02 2023-08-11 09:37:14 Publiczna wiadomość
wyniki postępowania.doc doc 196 2023-08-22 14:13:03 Publiczna wiadomość
wyniki postępowania.pdf pdf 696.34 2023-08-22 14:13:03 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania - zadanie nr 3.pdf pdf 33.63 2023-09-12 12:02:36 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania - zadanie nr 3.doc doc 136.5 2023-09-12 12:02:36 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania_13.09.2023.pdf pdf 67.02 2023-09-13 07:58:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-13 07:58 Magdalena Adamczyk Ogłoszenie o wyniku postępowania 13.09.2023

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-09-12 12:02 Magdalena Adamczyk Unieważnienie postępowania Szp-241/ZP-055/2023 w zakresie Zadania nr 3

Unieważnienie postęp [...].pdf

Unieważnienie postęp [...].doc

2023-08-22 14:13 Magdalena Adamczyk Wyniki postępowania Szp-241/ZP-055/2023

wyniki postępowania. [...].doc

wyniki postępowania. [...].pdf

2023-08-11 09:37 Magdalena Adamczyk Zbiorcze zestawienie ofert z otwarcia .

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2023-08-11 09:00 Komunikat Zamawiającego Stosowanie do wymogu art. 222 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA STOŁÓW, ŁÓŻKA ORAZ INNYCH PRZEDMIOTÓW, przeznaczył kwotę 21 541,12 zł brutto w tym:

numer zadania Nazwa zadania Wartość brutto
1. Łóżko szpitalne - ( Szpitalny Oddział Ratunkowy) 9 160,56 zł
2. Elektroniczna waga do ważenia pacjentów na wózkach inwalidzkich – (Stacja Dializ) 4 500,00 zł
3. Leżanka do USG - ( DODO) 5 380,56 zł
4. Leżanka elektryczna do masażu – (Zamiejscowy Oddział Rehabilitacji Ogólnoustrojowej I) 2 500,00 zł
2023-08-09 09:34 Magdalena Adamczyk Informacja nr 3 dla Wykonawców

Informacja nr 3.doc

Informacja nr 3.pdf

2023-08-08 09:04 Magdalena Adamczyk Informacja nr 2 dla Wykonawców

Informacja nr 2.doc

Informacja nr 2.pdf

2023-08-03 13:04 Magdalena Adamczyk Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.doc

Załącznik nr 1.4 - Z [...].docx

Załącznik nr 1.4 - Z [...].pdf

Informacja nr 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 358