Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp-241/ZP–054/2023 USŁUGA SERWISU TECHNICZNEGO APARATURY MEDYCZNEJ WYPRODUKOWANEJ PRZEZ FIRMĘ SIEMENS

Anna Lis
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 17-07-2023 10:11:00
Składania : 14-08-2023 09:15:00
Otwarcia : 14-08-2023 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

1.       Przedmiotem zamówienia jest usługa pogwarancyjnego serwisu technicznego aparatów produkcji firmy Siemens, zwanych dalej ,,sprzętem medycznym”.

2.       Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego podlegającego usłudze serwisu technicznego zawiera Załącznik nr 6 do SWZ. Wykaz sprzętu może ulec zmianie w przypadku wycofania sprzętu medycznego z użytku przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia.

3.       Pod pojęciem „Serwisu technicznego” Zamawiający rozumie utrzymanie w pełnej sprawności techniczno – eksploatacyjnej sprzętu medycznego objętego niniejszym zamówieniem tj.: przeprowadzanie pogwarancyjnych przeglądów okresowych oraz kontrolę stanu technicznego wraz z niezbędnymi naprawami.

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogoszenie o zamówieniu.pdf pdf 108.43 2023-07-17 10:11:00 Postępowanie
SWZ z załącznikami edytowalne.zip zip 321.34 2023-07-17 10:11:00 Postępowanie
SWZ z załącznikami PDF.zip zip 5462.43 2023-07-17 10:11:00 Postępowanie
Informacja nr 1 dla Wykonawców.pdf pdf 2029.12 2023-08-04 07:49:56 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.doc doc 220 2023-08-04 07:49:56 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - projekt umowy MODYFIKACJA.docx docx 64.95 2023-08-04 07:49:56 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 42 2023-08-14 10:07:25 Publiczna wiadomość
wyniki postępowania.pdf pdf 319.74 2023-08-22 08:14:13 Publiczna wiadomość
wyniki postępowania.doc doc 190 2023-08-22 08:14:13 Publiczna wiadomość
ogloszenie o udzieleniu zamowienia.pdf pdf 101.95 2023-10-09 09:45:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-09 09:45 Anna Lis ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

ogloszenie o udziele [...].pdf

2023-08-22 08:14 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

wyniki postępowania. [...].pdf

wyniki postępowania. [...].doc

2023-08-14 10:07 Anna Lis zestawienie z otwarcia ofert

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2023-08-14 09:41 Anna Lis Zestawienie z otwarcia ofert
2023-08-14 09:15 Komunikat Zamawiającego Zamawiający przeznaczył na realizację zadania 9 166 532 zł brutto
2023-08-04 07:49 Anna Lis Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Informacja nr 1.doc

Załącznik nr 2 - pro [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 454