Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp-241/ZP-061/2023 Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w kardiologii inwazyjnej u dzieci II

Monika Wojciechowska
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 05-07-2023 10:46:00
Składania : 14-08-2023 09:15:00
Otwarcia : 14-08-2023 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej progi unijne, na podstawie art.132 ustawy Pzp.

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych stosowanych w kardiologii inwazyjnej u dzieci do magazynu Apteki, zwanych dalej „produktami”.

3. Rodzaj oraz ilości sprzętu jednorazowego użytku określają formularze asortymentowo-cenowe stanowiące Załączniki 1.1-1.37 do SWZ.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje powierzenie Zamawiającemu w depozyt przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie nr 4, 12, 13, 15, 18, 21, 27-33, 35, 36, 37 oraz jego sprzedaż w ilościach niezbędnych do uzupełnienia depozytu na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ.


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 5 - oświadczenie wykonawcy ust. 7.doc doc 51.5 2023-07-05 10:46:00 Postępowanie
Pakiety 1-37 -POWTÓRKA.xlsx xlsx 151.22 2023-07-05 10:46:00 Postępowanie
SWZ_061.docx docx 102.03 2023-07-05 10:46:00 Postępowanie
SWZ_061.pdf pdf 7297.75 2023-07-05 10:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ_FO.doc doc 69 2023-07-05 10:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - projekt umowy.doc doc 577.5 2023-07-05 10:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 185 2023-07-05 10:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 48.5 2023-07-05 10:46:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_05_07_23.pdf pdf 689.52 2023-07-05 10:46:00 Postępowanie
Informacja nr 1.doc doc 215.5 2023-07-10 10:30:23 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.pdf pdf 423.07 2023-07-10 10:30:23 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.doc doc 237.5 2023-07-12 13:25:27 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.pdf pdf 1500.24 2023-07-12 13:25:27 Publiczna wiadomość
SWZ_061_MODYFIKACJA.docx docx 109.48 2023-07-12 13:25:27 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do SWZ_FO_MODYFIKACJA.doc doc 72 2023-07-12 13:25:27 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 ZMIANA TERMINU SKAŁADANIA I OTWARCIA OFERT.doc doc 195.5 2023-07-26 09:23:56 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 ZMIANA TERMINU SKAŁADANIA I OTWARCIA OFERT.pdf pdf 260.7 2023-07-26 09:23:56 Publiczna wiadomość
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu_26_07_23.pdf pdf 67.66 2023-07-26 09:23:56 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.doc doc 372 2023-07-28 12:32:38 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.pdf pdf 5417.29 2023-07-28 12:32:38 Publiczna wiadomość
Pakiety 21, 28, 29 - MODYFIKACJA.xlsx xlsx 17.28 2023-07-28 12:32:38 Publiczna wiadomość
SWZ_061_MODYFIKACJAv2.docx docx 108.93 2023-07-28 12:32:38 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - projekt umowy_MODYFIKACJAv2.doc doc 581 2023-07-28 12:32:38 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 338.36 2023-08-16 09:45:25 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.doc doc 349.5 2023-11-21 11:02:17 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 1543.75 2023-11-21 11:02:17 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia_22_12_23.pdf pdf 738.06 2023-12-22 12:52:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-22 12:52 Monika Wojciechowska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-11-21 11:02 Monika Wojciechowska Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].doc

Wyniki postępowania. [...].pdf

2023-11-06 10:36 Monika Wojciechowska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-08-16 09:45 Monika Wojciechowska Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2023-08-14 09:15 Komunikat Zamawiającego Stosowanie do wymogu art. 221 ust. 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie zamówienia pn.: „Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w kardiologii inwazyjnej u dzieci II”, przeznaczył kwotę 3 016 754,00 zł brutto w tym:

Lp. Nr pakietu Wartość brutto
1 Pakiet nr 1 17 820,00 zł
2 Pakiet nr 2 23 976,00 zł
3 Pakiet nr 3 28 080,00 zł
4 Pakiet nr 4 37 800,00 zł
5 Pakiet nr 5 38 880,00 zł
6 Pakiet nr 6 54 000,00 zł
7 Pakiet nr 7 54 000,00 zł
8 Pakiet nr 8 129 600,00 zł
9 Pakiet nr 9 14 256,00 zł
10 Pakiet nr 10 6 480,00 zł
11 Pakiet nr 11 27 000,00 zł
12 Pakiet nr 12 27 000,00 zł
13 Pakiet nr 13 35 640,00 zł
14 Pakiet nr 14 17 334,00 zł
15 Pakiet nr 15 388 800,00 zł
16 Pakiet nr 16 29 160,00 zł
17 Pakiet nr 17 12 312,00 zł
18 Pakiet nr 18 152 000,00 zł
19 Pakiet nr 19 17 820,00 zł
20 Pakiet nr 20 20 520,00 zł
21 Pakiet nr 21 176 256,00 zł
22 Pakiet nr 22 178 200,00 zł
23 Pakiet nr 23 4 374,00 zł
24 Pakiet nr 24 27 540,00 zł
25 Pakiet nr 25 1 890,00 zł
26 Pakiet nr 26 135 000,00 zł
27 Pakiet nr 27 48 600,00 zł
28 Pakiet nr 28 35 640,00 zł
29 Pakiet nr 29 34 020,00 zł
30 Pakiet nr 30 129 600,00 zł
31 Pakiet nr 31 243 000,00 zł
32 Pakiet nr 32 194 400,00 zł
33 Pakiet nr 33 27 864,00 zł
34 Pakiet nr 34 10 692,00 zł
35 Pakiet nr 35 259 200,00 zł
36 Pakiet nr 36 324 000,00 zł
37 Pakiet nr 37 54 000,00 zł
2023-07-28 12:32 Monika Wojciechowska Informacja nr 4 - MODYFIKACJA

Informacja nr 4.doc

Informacja nr 4.pdf

Pakiety 21, 28, 29 - [...].xlsx

SWZ_061_MODYFIKACJAv [...].docx

Załącznik nr 2 - pro [...].doc

2023-07-26 09:23 Monika Wojciechowska Informacja nr 3 ZMIANA TERMINU SKAŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Informacja nr 3 ZMIA [...].doc

Informacja nr 3 ZMIA [...].pdf

Sprostowanie ogłosze [...].pdf

2023-07-12 13:25 Monika Wojciechowska Informacja nr 2 - MODYFIKACJA

Informacja nr 2.doc

Informacja nr 2.pdf

SWZ_061_MODYFIKACJA. [...].docx

Załącznik nr 1 do SW [...].doc

2023-07-10 10:30 Monika Wojciechowska Informacja nr 1

Informacja nr 1.doc

Informacja nr 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 894