Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp-241/ZP–040/2023 Szp-241/ZP–040/2023 - DOSTAWA WÓZKÓW MEDYCZNYCH RÓŻNYCH

Magdalena Adamczyk
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 03-07-2023 12:48:00
Składania : 28-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 28-07-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  


1.     Postępowanie prowadzone jest przy wartości zamówienia poniżej 215 000 euro w trybie podstawowym bez negocjacji,  o którym mowa art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.

2.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego wózków medycznych różnych zwanych dalej „sprzętem medycznym”.

3.      Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1.1 – 1.5 do SWZ.


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do SWZ_FO.doc doc 83.5 2023-07-03 12:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1-1.5 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów.docx docx 43.44 2023-07-03 12:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ_Projekt umowy.docx docx 55.31 2023-07-03 12:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.docx docx 25.52 2023-07-03 12:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 48.5 2023-07-03 12:48:00 Postępowanie
SWZ_040_.pdf pdf 3460.81 2023-07-03 12:48:00 Postępowanie
SWZ_040.doc doc 351 2023-07-03 12:48:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_03.07.2023.pdf pdf 122.79 2023-07-03 12:48:00 Postępowanie
Informacja nr 1 - zmiania terminu.doc doc 127.5 2023-07-11 10:53:23 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 - zmiania terminu.pdf pdf 30.98 2023-07-11 10:53:23 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_11.07.2023.pdf pdf 38.27 2023-07-11 10:53:23 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia_12.07.2023.pdf pdf 36.08 2023-07-12 11:45:08 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.pdf pdf 250.11 2023-07-12 11:45:08 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.doc doc 169 2023-07-12 11:45:08 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 do SWZ_Projekt umowy_modyfikacja.docx docx 55.6 2023-07-12 11:45:08 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do SWZ_FO_modyfikacja.doc doc 85.5 2023-07-12 11:45:08 Publiczna wiadomość
SWZ_040_modyfikacja.doc doc 361.5 2023-07-12 11:45:08 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.pdf pdf 101.67 2023-07-24 09:58:20 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.doc doc 177 2023-07-24 09:58:20 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 41 2023-07-28 09:48:23 Publiczna wiadomość
wyniki postępowania.doc doc 197 2023-08-03 10:39:18 Publiczna wiadomość
wyniki postępowania.pdf pdf 71.33 2023-08-03 10:39:18 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania_28.08.2023.pdf pdf 85.56 2023-08-28 11:32:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-28 11:32 Magdalena Adamczyk Ogłoszenie o wyniku postępowania_28.08.2023

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-08-03 10:39 Magdalena Adamczyk Wyniki postępowania Szp-241/ZP–040/2023

wyniki postępowania. [...].doc

wyniki postępowania. [...].pdf

2023-07-28 09:48 Magdalena Adamczyk Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2023-07-28 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
Stosowanie do wymogu art. 222 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA WÓZKÓW MEDYCZNYCH RÓŻNYCH, przeznaczył kwotę 38 754,50 zł brutto w tym:

numer zadania Nazwa zadania Wartość brutto
1. Wózek transportowy do przewozu wyrobów medycznych na bloku operacyjnym – 2 szt. 12 000,00 zł
2. Wózek anestezjologiczny - (Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej) – 1 szt. 8 600,00 zł
3. Wózek do bielizny czystej i brudnej - (Oddział Dermatologiczny) – 1 szt. 8 499,30 zł
4. Wózek anestezjologiczny - (Oddział Nefrologiczny) – 1 szt. 4 687,20 zł
5. Wózek wielofunkcyjny - (Oddział Nefrologiczny) – 3 szt. 4 968,00 zł
2023-07-24 09:58 Magdalena Adamczyk Informacja nr 3 dla Wykonawców

Informacja nr 3.pdf

Informacja nr 3.doc

2023-07-12 11:45 Magdalena Adamczyk Informacja nr 2 dla Wykonawców

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Informacja nr 2.pdf

Informacja nr 2.doc

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

Załącznik nr 1 do SW [...].doc

SWZ_040_modyfikacja. [...].doc

2023-07-11 10:53 Magdalena Adamczyk Informacja nr 1 dla Wykonawców - zmiana terminu składania ofert

Informacja nr 1 - zm [...].doc

Informacja nr 1 - zm [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 499