Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00299728/01 BUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LUZINO - SPRAWA NR 16.2023

Marlena Górska
Urząd Gminy Luzino
Termin:
Zamieszczenia : 11-07-2023 10:05:00
Składania : 27-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 27-07-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
00.SWZ 16.2023 - części.pdf pdf 407.04 2023-07-11 10:05:00 Postępowanie
01.ZAŁ. 1 FORMULARZ OFERTY 16.2023 - części.docx docx 165.68 2023-07-11 10:05:00 Postępowanie
02.ZAŁ. 2 OŚWIADCZENIE 16.2023 - części.docx docx 156.51 2023-07-11 10:05:00 Postępowanie
03.ZAŁ. 3 PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 16.2023 części.pdf pdf 506.69 2023-07-11 10:05:00 Postępowanie
04.ZAŁ. 4 DOKUMENTACJA Projektowa 16.2023 części.pdf pdf 166.08 2023-07-11 10:05:00 Postępowanie
05.ZAŁ. 5 RODO 16.2023.pdf pdf 181.87 2023-07-11 10:05:00 Postępowanie
06.ZAŁ. 6 BHP 16.2023.pdf pdf 156.69 2023-07-11 10:05:00 Postępowanie
07. TOM 1 PROGRAM FUNKCJONALNO - UŻYTKOWY.pdf pdf 43602.95 2023-07-11 10:05:00 Postępowanie
08.TOM 2 SPECYFIKACJE TECHNICZNE.pdf pdf 5117.26 2023-07-11 10:05:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert 16.2023.pdf pdf 169.61 2023-07-27 10:56:10 Publiczna wiadomość
Sprostowanie INFO z otwarcia - 16.2023.pdf pdf 63.37 2023-08-01 11:35:48 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze - strona prow. postęp. 16.2023.pdf pdf 137.22 2023-08-08 12:39:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-08 12:39 Marlena Górska Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.) – dalej ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej, odpowiednio w części nr 1 i 2 zamówienia, jak w załączonym piśmie.

informacja o wyborze [...].pdf

2023-08-01 11:35 Marlena Górska Zamawiający dokonuje sprostowania treści „informacji z otwarcia ofert” z dnia 27.07.2023r., jak niżej, w zakresie nazwy Wykonawcy, który złożył ofertę w części nr 2 zamówienia.

Sprostowanie INFO z [...].pdf

2023-07-27 10:56 Marlena Górska Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022r. poz. 1710 ze zm.), zamawiający udostępnia informacje z sesji otwarcia ofert, jak niżej. W dniu 27.07.2023 r. o godzinie 10:15 odbyło się otwarcie ofert. W terminie, do dnia 27.07.2023 r. do godziny 10:00, odpowiednio na daną część zamówienia, oferty złożyli Wykonawcy, jak w załączonym piśmie.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-27 10:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp (Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia łączną kwotę - 5.724.789,00 zł brutto, odpowiednio dla: części nr 1 zamówienia - 1.350.540,00 zł brutto, części nr 2 zamówienia - 4.374.249,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 909