Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DOA.202.343.2023 Remont pokrycia dachu płaskiego na budynku użytkowym przy ul. Grotkowskiej 4 w Poznaniu

Deadlines:
Published : 23-06-2023 06:41:00
Placing offers : 07-07-2023 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: remoncie pokrycia dachowego na budynku użytkowym przy ul. Grotkowskiej 4 w Poznaniu. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: WARTOŚĆ PODATKU VAT: 23%

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61/ 415 87 17

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Grotkowska 4 - STWiOR.pdf pdf 258.91 2023-06-23 06:41:00 Subject of the order
Grotkowska 4 przedmiar.pdf pdf 156.86 2023-06-23 06:41:00 Subject of the order
Załącznik nr 1 - WYKAZ ROBÓT.doc doc 33 2023-06-23 06:41:00 Criterion
IPU REGULAMIN ul. Grotkowska 4 dach.pdf pdf 270.13 2023-06-23 06:41:00 Criterion

Announcements

2024-05-08 12:59 Joanna Antoniewicz Dzień dobry, Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. zawiadamia, że w postępowaniu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, na wykonanie remontu pokrycia dachu płaskiego wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych i nasad wentylacyjnych w budynku użytkowym przy ul. Grotkowskiej 4 w Poznaniu zostały złożone 4 oferty. W wyniku oceny Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez FDB ROMAN ROSIAK Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-479) przy ul. Strzeszyńskiej 35/37, NIP: 7811982383, Regon: 381567770, KRS: 0000753158. Oferta została złożona na: gross 34 754,65 zł (słownie: trzydzieści cztery tysiące siedemset pięćdziesiąt cztery zł 65/100).

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Remont pokrycia dachu płaskiego na budynku użytkowym przy ul. Grotkowskiej 4 w Poznaniu Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie polegające na wykonaniu remontu pokrycia dachu płaskiego wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych i nasad wentylacyjnych w budynku użytkowym przy ul. Grotkowskiej 4 w Poznaniu.

Grotkowska 4 - STWiO [...].pdf

Grotkowska 4 przedmi [...].pdf

1 building work - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykaz robót - Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonał co najmniej jeden remont lub przebudowę lub rozbudowę lub modernizację dachu o wartości nie mniejszej niż 27 000,00 zł brutto. W celu spełnienia warunku Wykonawca winien złożyć aktualny na dzień złożenia oferty załącznik nr 1 tj. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane wraz z dowodami określającymi, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Attachment required

Załącznik nr 1 - WYK [...].doc

(0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Wykonawca wykona przedmiot Zamówienia w terminie 4 tygodni licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, że zgłoszenie zakończenia robót powinno nastąpić nie później niż 7 dni przed upływem tego terminu. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

IPU REGULAMIN ul. Gr [...].pdf

(0)
(0)

The number of page views: 360