Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.342.2023 Wykonanie wymiany witryn w pawilonie handlowym przy ul. Marcelińskiej 80 w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 22-06-2023 14:37:00
Składania : 06-07-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: wykonaniu wymiany witryn w pawilonie handlowym przy ul. Marcelińskiej 80 w Poznaniu. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: WARTOŚĆ PODATKU VAT: 23%

MOŻLIWOŚĆ ODBYCIA WIZJI LOKALNEJ W DNIU 27.06.2023 W GODZ. 10:00-12:00. UDZIAŁ W WIZJI NALEŻY ZGŁOSIĆ DO DNIA 27.06.2023 DO GODZ. 09:00 POD NR TELEFONU: 570 335 175.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 61/ 415 87 17

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Przedmiar robót.pdf pdf 485.6 2023-06-22 14:37:00 Przedmiot zamówienia
specyfikacja-wymiana witryn pawilonu handlowego przy ul. Marcelińskiej 80.pdf pdf 202.91 2023-06-22 14:37:00 Przedmiot zamówienia
IPU REGULAMIN ul. Marcelińska 80 witryna.pdf pdf 270.73 2023-06-22 14:37:00 Kryterium

Komunikaty

2024-05-06 08:40 Joanna Antoniewicz Dzień dobry, Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. zawiadamia, że w postępowaniu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, na realizację zadania polegającego na robotach budowlanych obejmujących wymianę okien wystawowych w lokalu użytkowym przy ul. Marcelińskiej 80 w Poznaniu została złożona 1 oferta. W wyniku oceny Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez Adama Grafa, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Firma Handlowo Usługowa Adam Graf z siedzibą w Poznaniu przy os. Przyjaźni 13S, 61-686 Poznań, NIP: 781-172-26-82 Regon: 302289863. Oferta została złożona na: brutto 42 533,40 zł (słownie: czterdzieści dwa tysiące pięćset trzydzieści trzy zł 40/100).

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie wymiany witryn w pawilonie handlowym przy ul. Marcelińskiej 80 w Poznaniu Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie polegające na robotach budowlanych obejmujących wymianę okien wystawowych w lokalu użytkowym przy ul. Marcelińskiej 80 w Poznaniu.

Przedmiar robót.pdf

specyfikacja-wymiana [...].pdf

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca wykona przedmiot Umowy w terminie 10 tygodni licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, że zgłoszenie zakończenia robót powinno nastąpić nie później niż 5 dni przed upływem tego terminu. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

IPU REGULAMIN ul. Ma [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 274