Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GRZ/262/191-TOH/2023 Naprawa przekładni kątowo-walcowej FLENDER B3 SH 5A o numerze seryjnym 4181790-0040-009

Termin:
Zamieszczenia : 20-06-2023 09:45:00
Składania : 30-06-2023 11:00:00
Otwarcia : 30-06-2023 11:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FP
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Tryb postępowania - przetarg nieograniczony

Przedmiot zamówienia - Naprawa przekładni kątowo-walcowej FLENDER B3 SH 5A o numerze seryjnym 4181790-0040-009 1szt.

Zakres naprawy obejmuje:

1.        Odbiór i transport przekładni od i do Zamawiającego (oczyszczalnia ścieków Halemba Centrum; 41-706 Ruda Śląska, ul. Młyńska 100).

2.        Demontaż i czyszczenie podzespołów.

3.        Zakup i wymiana obudowy na nową.

4.        Zakup i wymiana wału głównego na nowy.

5.        Zakup i wymiana łożysk, uszczelnień, podkładek regulacyjnych, pierścieni dystansowych/regulacyjnych, simmeringów, o-ringów w tym od strony uszczelnienia wału głównego na nowe.

6.        Zakup i wymiana skorodowanych: korków, śrub, nakrętek i podkładek łożyskowych.

7.        Zakup podzespołów uszczelnienia wału głównego przekładni w wykonaniu specjalnym za wyjątkiem nowych elementów, które Zamawiający przekaże wraz z przekładnią do naprawy:

Nowe elementy uszczelnienia wału głównego posiadane przez Zamawiającego do przekazania razem z przekładnią do naprawy — zgodnie z rysunkiem (załącznik nr 1)

L.p.

Nazwa

Pozycja na rys.

Ozn. Prod.

1

Tuleja dociskowa łożyska D132x27,5

02

105x132x27,5

2

Pokrywa łożyska przekładni D350 x 80

07

180x220x011,5 D137

3

Pokrywa uszczelnienia D255 x 14

08

255x117x14

4

Obudowa uszczelnienia D195 x 31,5

09

105x166x31,5

5

Pierścień dystansowy I D115 x 27,5

12

100x115x27,5

6

Pierścień dystansowy II D115 x 15,5

13

100x115x15,5

 

8.        Wymiana w/w kompletnego uszczelnienia wału głównego.

9.        Montaż przekładni, uszczelnienie, regulacja luzów łożyskowych.

10.     Zakup oleju klasy CLP220 i napełnienie przekładni do poziomu roboczego (~37 l).

11.     Zabezpieczenie antykorozyjne farbą odporną na korozyjność środowiska na poziomie C5 i częściowe zanurzenie w ściekach.

         Na wykonaną naprawę (remont) przekładni Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na okres minimum 9 miesięcy.


Warunki wymagane od Wykonawców (warunki współpracy) - zgodnie z załączonym Projektem Umowy

Warunki udziału w postępowaniu - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

  1. Wykonawców, którzy nie są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym,
  2. Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia (jeżeli wykazanie jest wymagane w warunkach ogłoszenia),
  3. Wykonawców, którzy znajdują się w sytuacji finansowej niezapewniającej wykonania zamówienia,
  4. Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie zrealizował  zamówienia z przyczyn leżących po jego stronie lub nienależycie wykonał zamówienie,
  5. Wykonawców , którzy są podmiotem postępowania o upadłość, są w stanie upadłości, lub otwarto w stosunku do nich likwidację,
  6. Wykonawców, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne,
  7. Wykonawców, którzy zostali  skazani prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
  8. Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo  popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
  9. Wykonawców, na których została nałożona na nich kara pieniężna, o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcje publiczną,
  10. Wykonawców, w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) - okres wykluczenia ustala się na podstawie przepisów wskazanej ustawy.

Wystąpienie, którejkolwiek z wyżej wymienionych sytuacji skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 

Wykonawca składając ofertę w postępowaniu potwierdza, że nie podlega wykluczeniu w przypadkach, o których mowa powyżej.

Wykaz załączników
Formularz Ofertowy 
Projekt Umowy 
Klauzule RODO

Do oferty należy dołączyć 
- Podpisany Formularz Ofertowy 

Kryterium oceny ofert: 100% cena

Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty:

  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Oferta (formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami) musi być przygotowana w języku polskim, złożona w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Open Nexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pwik w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy niniejszego postępowania
  3. Wykonawca może złożyć ofertę: jako skan podpisanej wersji papierowej (w formacie PDF) lub załączyć dokumenty sporządzone elektronicznie i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
  4. Formularz ofertowy wraz ze wszystkimi załącznikami stanowiącymi oświadczenia Wykonawcy, muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie ze sposobem reprezentacji wskazanym w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, bądź wynikającą z innego dokumentu),
  5. Każda poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty,
  6. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, informacje i oświadczenia wymagane w niniejszym postępowaniu.
  7. Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie z postanowieniami niniejszego postępowania.

Ewentualne pytania związane z obsługą platformy należy kierować do  Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail:cwk@platformazakupowa.pl

Informacja na temat możliwości składania ofert częściowych - oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.

Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

CENA OFERTOWA - ŁĄCZNA WARTOŚĆ (w PLN) CAŁEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

Warunki płatności - przelew 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z przepisem art. 4 ust.3 ustawy z 9 listopada 2018 r.  o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.

Termin realizacji usługi - 18 tygodni od daty zawarcia umowy.

Sposób realizacji usługi - podstawą realizacji usługi będzie wynik postępowania oraz podpisana umowa z wybranym Wykonawcą.

Informacje o kontakcie z Zamawiającym - osobami uprawnionymi do kontaktu z Oferentami na etapie przygotowania i składania ofert są:  
- sprawy formalne - Iwona Rother, Monika Mikoszek nr tel. 32/34-24-269, przetargi@pwik.com.pl  

Tryb oceny ofert -  
Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z wymaganiami określonymi w postępowaniu, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, z zastrzeżeniem zdania poniżej. 
W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.

Sposób zadawania pytań i udzielania odpowiedzi:

  1. pytania do postępowania należy zadawać za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
  2. Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieści na stronie z ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Udzielając wyjaśnień Zamawiający nie ujawni źródła zapytania,
  3. korespondencja prowadzona jest w języku polskim, 
  4. w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, to wszystkie prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawców odnoszące się do terminu pierwotnego będą odnosiły się do terminu zmienionego.

Jawność oferty / tajemnica przedsiębiorstwa:

  1. Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu art. 11 ust. 2 z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może w szczególności zastrzec następujących informacji: nazwy (firmy), ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
  2. W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający uzna zastrzeżenie tajemnicy za bezskuteczne, o czym poinformuje Wykonawcę.
  3. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa – tylko do wglądu przez  Zamawiającego”.
  4.  Po otwarciu złożonych ofert, Wykonawca, który będzie chciał skorzystać z jawności dokumentacji z postępowania, w tym ofert musi wystąpić w tej sprawie do Zamawiającego ze stosownym wnioskiem

 Miejsce i termin otwarcia ofert oraz tryb oceny ofert:

  1.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert o godz. 11.05 w budynku nr 2, pok. nr 2, na komputerze Zamawiającego, po pobraniu z Platformy zakupowej złożonych ofert.  
  2. Niezwłocznie po otwarciu ofert, Zamawiający zamieści na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/pwik (podstronie z ogłoszeniem o postępowaniu) w sekcji „Komunikaty” informacje dotyczące: firm Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie (nazwa, miejscowość), cen zawartych w ofertach.
  3. Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny.
  4. Zamawiający zbada wyłącznie ofertę najkorzystniejszą. W przypadku odrzucenia tej oferty, badaniu będą podlegały kolejne najkorzystniejsze oferty.
  5. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości, w trakcie analizy oferty Zamawiający może wezwać do przedłożenia dodatkowych dokumentów, w tym łączącej Strony umowy Konsorcjum. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.
  6. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
    Przez rażąco niską cenę, Zamawiający rozumie cenę, która jest niższa o co najmniej 30% od wartości szacunkowej zamówienia oraz cenę, która jest niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej wszystkich złożonych ofert.
  7. Zamawiający poprawia w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku, o którym mowa w pkt. c), Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
  8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jej treść nie odpowiada wymogom niniejszego postępowania; b) jej treść jest nieczytelna tj. została wypełniona odręcznym pismem uniemożliwiającym jego prawidłowe odczytanie; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d)   została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania; e)   została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu; f)    Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody, na przedłużenie terminu związania ofertą; h)   nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego; i)    jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób; j)    jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  9. Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę, którego ofertę odrzucił. Informacja ta będzie zawierać uzasadnienie czynności odrzucenia.

Okres związania ofertą - 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.

Ogłoszenie wyników i zawarcie umowy:

  1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu powiadomieni zostaną o wyborze oferty poprzez stronę www.platformazakupowa.pl/pn/pwik (podstronę z ogłoszeniem o postępowaniu), w zakładce „Komunikaty”.  Informacja powyższa zawierać będzie dane wyłonionego Wykonawcy (nazwę, miejscowość) oraz cenę ofertową. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wraz z zawiadomieniem o wyniku przetargu otrzyma wskazówki dotyczące miejsca i terminu podpisania umowy. 
  2. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyli się od podpisania umowy, wybór ofert zostanie przeprowadzony ponownie spośród ofert złożonych, o ile nie zostały one odrzucone. 

    Zamknięcie przetargu bez dokonania wyboru oferty oraz postępowania przygotowującego umowę 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia przetargu lub zakończenia postępowania przygotowującego umowę, bez podania przyczyn i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania oraz zwrotu kosztów przygotowania i złożenia ofert.
  2.  Informację o zamknięciu przetargu lub zakończeniu postępowania przygotowującego umowę Zamawiający zamieszcza na stronie www.platformazakupowa.pl/pn/pwik  (podstronie z ogłoszeniem o postępowaniu), w zakładce „Komunikaty”.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla Wykonawcy zawarta jest w załączniku do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 13". Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w przypadku wskazania w dokumentacji ofertowej danych osobowych innych osób (np. pracowników, podwykonawców) przekazał tym osobom załącznik do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 14" wraz z informacją dotyczącą przedmiotu postępowania, w związku z którym Zamawiający otrzymał przedmiotowe dane. Złożenie oferty będzie równoznaczne z potwierdzeniem przez Wykonawcę wykonania obowiązku wskazanego w zdaniu poprzedzającym (w przypadku przekazania Zamawiającemu danych innych osób). 

Postępowanie prowadzone jest w oparciu „Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śl.” dostępny na stronie internetowej www.pwik.com.pl 

Przetarg nie jest objęty ustawą Prawo zamówień publicznych.




Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - rysunek złożeniowy uszelnienia wału głównego - Naprawa przekładni FLENDER do wirników napowietrzających.pdf pdf 183.48 2023-06-20 09:45:00 Postępowanie
Klauzula RODO - art. 13.pdf pdf 425.94 2023-06-20 09:45:00 Postępowanie
Klauzula RODO - art. 14.pdf pdf 418.3 2023-06-20 09:45:00 Postępowanie
Formularz Ofertowy 2023 Naprawa przekładni kątowo-walcowej FLENDER B3 SH 5A.docx docx 35.31 2023-06-20 09:45:00 Postępowanie
Projekt Umowy - naprawa przekładni kątowo-walcowej FLENDER B3 SH 5A.docx docx 37.57 2023-06-20 09:45:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-07-05 13:53 PWiK Sp. z o.o. Ruda Śląska I.R. Zamawiający informuje, że do realizacji zamówienia wybraliśmy Wykonawcę:
STEINLEN POLSKA Sp. z o.o. - Ostrzeszów, oferowana cena netto: 34 700,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Formularz Ofertowy - W tym miejscu należy załączyć Formularz ofertowy wymagany przez Zamawiającego zgodnie z zapisami ogłoszenia, stanowiący ofertę Wykonawcy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa winna być zamieszczona w odrębnym pliku i określać przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 251