Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 01-06-2023 10:12:00 |
Placing offers : | 13-06-2023 12:00:00 |
Offers opening : | 13-06-2023 12:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
I. Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia określa się na dzień 9 września 2023 r.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamawiającego:
1. Celem pikniku jest integracja społeczeństwa powiatu pruszkowskiego.
Upowszechnienie idei rodzinnego spędzania czasu oraz wzrost świadomości na temat
działalności Organizacji Pozarządowych w powiecie pruszkowskim. Grupę docelową
stanowić będą dzieci oraz osoby dorosłe. Przewidywany udział uczestników
pikniku od
1 000 do 1 500 osób.
2. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Uzyskania wszelkich dokumentów i zezwoleń niezbędnych do zorganizowania pikniku, według ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 616) minimum 45 dni przed planowanym wydarzeniem;
b) Zapewnienia nagłośnienia i oświetlenia oraz zadaszonej konstrukcji scenicznej, zgodnej z Załącznikiem nr A, z uwzględnieniem przepisów bhp, przeciwpożarowych oraz aktualnie obowiązujących zasad bezpieczeństwa epidemiologicznego;
c) Zapewnienia stałej obecności ekipy technicznej odpowiedzialnej za nagłośnienie, oświetlenie oraz elektryka;
d) Zapewnienia akustyka podczas próby dźwięku Artysty;
e) Zapewnienia ochrony i osób porządkowych pikniku w godz. 12:00 – 22:00;
f) Zapewnienia bezpieczeństwa osobistego Artysty oraz sprzętu należącego do Artysty;
h) Zapewnienia kierownika do spraw bezpieczeństwa;
i) Zabezpieczenia pikniku pod względem medycznym;
j) Zapewnienia ochrony nocnej sprzętu 12 h;
k) Zapewnienia odpowiedniej liczby przenośnych toalet;
l) Zapewnienia barierek zabezpieczających;
m) Zapewnienia koszy na śmieci oraz osób odpowiedzialnych za uprzątnięcie miejsca pikniku;
n) Zapewnienia osoby prowadzącej piknik (konferansjera), który posiada doświadczenie w prowadzeniu tego rodzaju wydarzeń. Konferansjer zobowiązany będzie do odczytania wszelkich komunikatów przygotowanych przez Zamawiającego, bądź osoby obsługujące piknik;
o) Zapewnienia wszelkich innych kwestii wymaganych zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2023, poz. 616).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za
pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij
wiadomość" lub pod nr tel. 22 738 15 24.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
UWAGA!!!
Zamawiający prosi o zwrócenie szczególnej uwagi na koszt końcowy przy wypełnianiu formularza.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-06-22 13:08 | Sylwia Ładna | informacja -protokół nr 2 wyboru najkorzystniejszej oferty |
2023-06-16 12:42 | Zespół Zamówień Publicznych | informacja -protokół wyboru najkorzystniejszej oferty |
2023-06-14 13:57 | Sylwia Ładna | The message was withdrawn by the Buyer. |
2023-06-12 10:09 | Sylwia Ładna |
Zamawiający
dołącza
załączniki:
Załącznik nr 2 — wykaz usług dotyczących organizacji podobnych przedsięwzięć, Załącznik nr 3 —oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, |
Announcements