Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 31/2023 „Druk i dostarczenie do siedziby Zamawiającego Atlasu Dobrych Praktyk „Projekty na rzecz osób starszych w województwie łódzkim””

Termin:
Zamieszczenia : 23-05-2023 15:14:00
Składania : 31-05-2023 08:00:00
Otwarcia : 31-05-2023 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
31 2023 ogloszenie 08db5ab9-fe0d-8719-0dcc-e600119192b0.pdf pdf 155.31 2023-05-23 15:14:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 58.77 2023-05-23 15:14:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ SOPZ .docx docx 28.51 2023-05-23 15:14:00 Postępowanie
Zał_nr_1_do_SWZ.doc doc 79 2023-05-23 15:14:00 Postępowanie
Zał_nr_2_do_SWZ.docx docx 20.28 2023-05-23 15:14:00 Postępowanie
Zał_nr_3_do_SWZ.docx docx 20.47 2023-05-23 15:14:00 Postępowanie
Zał_nr_5_do_SWZ 23.05.2023.docx docx 35.71 2023-05-23 15:14:00 Postępowanie
Zał_nr_6_do_SWZ.docx docx 13.6 2023-05-23 15:14:00 Postępowanie
31 2023 ogloszenie o wyborze.pdf pdf 1740.27 2023-07-03 13:22:02 Publiczna wiadomość
31 2023 Zestawienie ofert.pdf pdf 523.25 2023-05-31 13:40:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-03 13:22 Beata Jaworska Informacja o wyborze oferty

31 2023 ogloszenie o [...].pdf

2023-05-31 13:40 Beata Jaworska Zestawienie ofert

31 2023 Zestawienie [...].pdf

2023-05-31 08:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie zamówienia publicznego pn. „Druk i dostarczenie do siedziby Zamawiającego Atlasu Dobrych Praktyk „Projekty na rzecz osób starszych w województwie łódzkim”” zamierza przeznaczyć kwotę 26 000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 412