Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RI-DP.271.02.2023 Remont cząstkowy dróg gminnych remonterem typu „patcher” na terenie gminy Przystajń

Grzegorz Sokołowski
Gmina Przystajń
Termin:
Zamieszczenia : 19-05-2023 11:48:00
Składania : 26-05-2023 12:00:00
Otwarcia : 26-05-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja




Gmina Przystajń na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r, poz. 1710) oraz Zarządzeniem Nr 39.2021 Wójta Gminy Przystajń z dnia 1 kwietnia 2021 r. zaprasza Wykonawców do złożenia oferty cenowej na:

Remont cząstkowy dróg gminnych remonterem typu „PATCHER na terenie gminy Przystajń

I. Dane Zamawiającego:

Gmina Przystajń

42-141 Przystajń ul. Częstochowska 5

NIP 5742055766 REGON 151398379

tel. 34 319 11 53 fax. 34 319 17 32

e-mail: kancelaria@gminaprzystajn.pl

  1. Opis przedmiotu zamówienia

CPV 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg

1. Zakres zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontu cząstkowego (napraw bieżących) nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Przystajń. Remont cząstkowy nawierzchni to zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżących w zależności od potrzeb, polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również hamujących proces powiększania się powstałych uszkodzeń obejmujących małe powierzchnie, jak również uzupełnienie wyrw i ubytków nawierzchni bitumicznych.

Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania drogi zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  1. Rozliczenie nastąpi w oparciu o koszty jednostkowe dla zadania w oparciu o ilości jednostek zabudowanego materiału potwierdzonych dokumentami wagowymi.

  2. Każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu (jeżeli materiał nie zostanie
    w całości zabudowany) należy określić wartości jednostki materiału poprzez każdorazowe ważenie, przy czym koszt usługi ważenia ponosi Zamawiający.

  3. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią okoliczności w związku, z którymi Zamawiający nie będzie mógł wykonać w całości zaplanowanych zadań, Zamawiający zastrzega sobie prawo do proporcjonalnego zmniejszenia lub zwiększenia wartości zamówienia do wysokości kwoty zaplanowanej w strukturze wydatków budżetu.

Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia do zrealizowanego w okresie obowiązywania umowy.

  1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych

1.1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej
i
gresów bazaltowych remonterem ciśnieniowym (patcherem) poprzez usuwanie ubytków do głębokości 5cm i spękań poprzez oczyszczenie ubytków nawierzchnio luźnej frakcji, oczyszczenie ubytku nawierzchni powierzchni powietrzem pod ciśnieniem, spryskanie ubytku emulsją a następnie wypełnienie ubytku grysem obtoczonym emulsją do wyrównania powierzchni uszkodzonej nawierzchni.

1.2 Materiały: emulsja kationowa szybkorozpadowa K-1 65%, gres bazaltowy płukany o uziarnieniu 2-5mm i 5-8mm

1.3 Szacunkowa łączna ilość zabudowanego materiału określa się na ok. 50,0 ton zabudowanego gresu.

6. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty cenowej na jedną z części zamówienia.

III. Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia.

  1. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia zlecone zostaną zgodnie z bieżącym potrzebami a szczegółowa lokalizacja robót dokonana zostanie poprzez osobą upoważnioną lub innego nadzorującego pracownika Urzędu Gminy Przystajń.

V. Osoba do kontaktu:

podinspektor ds. utrzymania dróg Grzegorz Sokołowski tel. 34 319 11 53 wew. 118

608-329-670 e-mail: drogi@gminaprzystajn.pl

VI. Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.

VII. Kryterium oceny ofert - cena 100%

VIII. Oferty powinna być na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl

IX. Termin związania ofertą wynosi 14 dni od ostatecznego terminu składania ofert.



Wójt Gminy

/-/HENRYK MACH

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie_patcher_2023.pdf pdf 57.12 2023-05-19 11:48:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont nawierzchni Ilość zabudowanego materiału - kruszywo bazaltowe + emulsja 50 tona - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisanie umowy do dnia 30 czerwca 2023 r Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 259