Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-05-2023 11:48:00 |
Składania : | 26-05-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 26-05-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Gmina Przystajń na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r, poz. 1710) oraz Zarządzeniem Nr 39.2021 Wójta Gminy Przystajń z dnia 1 kwietnia 2021 r. zaprasza Wykonawców do złożenia oferty cenowej na:
„Remont cząstkowy dróg gminnych remonterem typu „PATCHER” na terenie gminy Przystajń”
I. Dane Zamawiającego:
Gmina Przystajń
42-141 Przystajń ul. Częstochowska 5
NIP 5742055766 REGON 151398379
tel. 34 319 11 53 fax. 34 319 17 32
e-mail: kancelaria@gminaprzystajn.pl
Opis przedmiotu zamówienia
CPV 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
1. Zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontu cząstkowego (napraw bieżących) nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Przystajń. Remont cząstkowy nawierzchni to zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżących w zależności od potrzeb, polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również hamujących proces powiększania się powstałych uszkodzeń obejmujących małe powierzchnie, jak również uzupełnienie wyrw i ubytków nawierzchni bitumicznych.
Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania drogi zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Rozliczenie nastąpi w oparciu o koszty jednostkowe dla zadania w oparciu o ilości jednostek zabudowanego materiału potwierdzonych dokumentami wagowymi.
Każdorazowo
przed rozpoczęciem i po zakończeniu (jeżeli materiał nie
zostanie
w całości zabudowany) należy określić wartości
jednostki materiału poprzez każdorazowe ważenie, przy czym koszt
usługi ważenia ponosi Zamawiający.
Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wystąpią okoliczności w związku, z którymi Zamawiający nie będzie mógł wykonać w całości zaplanowanych zadań, Zamawiający zastrzega sobie prawo do proporcjonalnego zmniejszenia lub zwiększenia wartości zamówienia do wysokości kwoty zaplanowanej w strukturze wydatków budżetu.
Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia do zrealizowanego w okresie obowiązywania umowy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych
1.1 Remont
cząstkowy
nawierzchni
bitumicznych
przy
użyciu
emulsji
asfaltowej
i
gresów
bazaltowych
remonterem
ciśnieniowym
(patcherem)
poprzez usuwanie
ubytków
do
głębokości
5cm
i
spękań
poprzez
oczyszczenie
ubytków nawierzchnio
luźnej
frakcji,
oczyszczenie
ubytku
nawierzchni
powierzchni powietrzem
pod ciśnieniem,
spryskanie
ubytku
emulsją
a
następnie wypełnienie
ubytku
grysem
obtoczonym
emulsją
aż
do
wyrównania
powierzchni uszkodzonej
nawierzchni.
1.2 Materiały: emulsja kationowa szybkorozpadowa K-1 65%, gres bazaltowy płukany o uziarnieniu 2-5mm i 5-8mm
1.3 Szacunkowa łączna ilość zabudowanego materiału określa się na ok. 50,0 ton zabudowanego gresu.
6. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty cenowej na jedną z części zamówienia.
III. Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia.
Roboty stanowiące przedmiot zamówienia zlecone zostaną zgodnie z bieżącym potrzebami a szczegółowa lokalizacja robót dokonana zostanie poprzez osobą upoważnioną lub innego nadzorującego pracownika Urzędu Gminy Przystajń.
V. Osoba do kontaktu:
podinspektor ds. utrzymania dróg Grzegorz Sokołowski tel. 34 319 11 53 wew. 118
608-329-670 e-mail: drogi@gminaprzystajn.pl
VI. Termin realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2023 r.
VII. Kryterium oceny ofert - cena 100%
VIII. Oferty powinna być na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl
IX. Termin związania ofertą wynosi 14 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Wójt Gminy
/-/HENRYK MACH
Komunikaty