Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa dostarczenia roślin i materiałów ogrodniczych wraz z sadzeniem drzew na działkach przy zbiorniku retencyjnym w Borkowie

Wiktoria Ropel
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 16-05-2023 13:29:00
Składania : 22-05-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Gmina Pruszcz Gdański z siedzibą w Juszkowie przy ul. Zakątek 1 reprezentowana przez Wójta Gminy Pruszcz Gdański

 

Zaprasza do złożenia oferty na: „Usługa dostarczenia roślin i materiałów ogrodniczych wraz z sadzeniem drzew na działkach przy zbiorniku retencyjnym w Borkowie”

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa roślin i materiałów ogrodniczych oraz sadzenie drzew zgodnie z załącznikiem nr 2, stanowiącym formularz ofertowy.

Zamawiany materiał roślinny ma spełniać najwyższe wymagania jakościowe oraz musi być :

- opatrzony etykietą;

- czysty odmianowo;

- prawidłowo uformowany z zachowaniem charakterystycznej dla gatunku i odmiany wysokości, szerokości;

- zdrowy wolny od szkodników i patogenów;

- bez uszkodzeń mechanicznych;

- wyrównany;

- nie zwiędnięty;

- nie może posiadać zeschniętych pąków, korzeni lub liści,

- musi posiadać skupiony, zwarty, silnie przerośnięty, prawidłowo rozwinięty system korzeniowy.

Sadzonki roślin, które nie będą spełniać powyższych warunków nie będą przyjęte przez  Zamawiającego. Wszelkie odstępstwa od warunków zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym.

I.                    Termin realizacji zamówienia: w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy

II.                 Miejsce sadzenia: dz. nr 140/22, 139/4 oraz 76 w Borkowie, przy zbiorniku retencyjnym (dokładną lokalizację sadzenia drzew ustalić z Sołtysem wsi Borkowo)

III.              Osoba wyznaczona do kontaktów ze strony Zamawiającego:

 

        Wiktoria Ropel tel. (58) 692 94 77

        Marta Rolska tel.: (58) 692 94 61

 Katarzyna Kwiatek tel.: (58) 692 94 56

 

IV.               Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:                

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w zł). Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. ofertę z najniższą sumaryczną ceną).

 

V.                 Odrzucenie oferty

1) Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835 ze zm.).

2) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, wykonawca do oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

3) W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Zamawiający najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.

4) Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy

 

VI.               Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji ofertowej:

1)      Cena winna być wyrażona w złotych polskich.

2)      Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegać zmianom.

3)      Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert.

 

VII.            Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus Spółka z o.o. (www.platformazakupowa.pl) w terminie 5 dni od daty wystawienia zapytania. Do ofert należy załączyć wypełniony i podpisany SCAN oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wyłączeniu - załącznik nr 1.

 

VIII.         Pozostałe informacje:       

Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z  Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi elektroniczne wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie w celu zawarcia umowy w  formie pisemnej, którą Zamawiający zastrzega pod rygorem nieważności. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia do upływu terminu składania ofert, bez podania przyczyny.

Zamawiający informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 703 S 1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy z  dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.  z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).”

IX.               Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawców – osób fizycznych:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że:

Administrator danych

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:

− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

− nr telefonu: 58 692 94 00

− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl

Inspektor danych osobowych

We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl

Cel przetwarzania

Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy.

Podstawa przetwarzania danych

Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy na podstawie zawartej umowy oraz przepisów prawa. Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie przepisów prawa oraz umowne  w pozostałym zakresie. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odmowa podpisania umowy.

Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat, liczone od stycznia roku następnego po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy, chyba że przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dla tych danych.

Odbiorcy danych:

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa (np. ZUS, Urzędy Skarbowe). Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi (np. banki).

 

Prawa osób:

Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sprawę prowadzi:

Wiktoria Ropel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

 

Formularz ofertowy

Rośliny/materiał

Opis

Ilość

Cena jednostkowa (szt.) [zł]

Koszt całkowity [zł]

Wierzba płacząca

Wys. 300-350cm

6szt

 

 

Brzoza omszona

Wys. 300-350cm

3szt

 

 

Kora

Worek 80l

6szt

 

 

Ziemia uniwersalna

Worek 50l

20szt

 

 

Rura drenarska

10m długości, 10cm średnicy

1szt

 

 

Robocizna

Za wykonanie całego zadania

1

 

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oswiadczenie wykonawcy.docx docx 16.41 2023-05-16 13:29:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 2693.89 2023-05-16 13:29:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wierzba płacząca Wysokość 300-350cm 6 szt. - (0)
2 Brzoza omszona Wysokość 300-350cm 3 szt. - (0)
3 Kora Worek 80l 6 szt. - (0)
4 Ziemia uniwersalna Worek 50l 20 szt. - (0)
5 Rura drenarska 10m długości, 10cm średnicy 1 szt. - (0)
6 Robocizna Za wykonanie całego zadania 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2575 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 330