Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont tablic i słupów ogłoszeniowych na terenie miasta Krosna

Natalia Uram
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 10-05-2023 13:45:00
Składania : 17-05-2023 10:00:00
Otwarcia : 17-05-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


OGŁOSZENIE

dotyczące  zamówienia poniżej  130 000 złotych

GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP  684 - 00 - 13 - 798;  REGON 000526989, tel. 13 47 43 632, fax. 13 47 43 624

 

Urząd Miasta Krosna zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę

/usług/robót budowlanych obejmujących:

 

1. Opis przedmiotu zamówienia

„Remont tablic i słupów ogłoszeniowych na terenie miasta Krosna”

 

2. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

45453000-7  Roboty remontowe i renowacyjne


3. Określenie przedmiotu zamówienia

- wymiana i uzupełnianie powierzchni ekspozycyjnych wykonanych z płyt MFP/OSB 18 mm,

- odnowa powłok malarskich/malowanie konstrukcji tablicy ,

- impregnacja powierzchni ekspozycyjnej tablic wykonanych z płyt MFP/OSB,

- przeniesienie tablicy ogłoszeń

- wymiana zamków oraz aluminiowych listew plakatowych w gablotach CITYLIGHT

 

4. Inne istotne warunki zamówienia

 1) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku realizacji zamówienia dla osób trzecich.

2) W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie robót związanych z realizacją zadania oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót.

3)Wykonawca będzie realizował prace terminowo oraz zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną.

4) Okres gwarancji*  24 miesiące gwarancji jakości i 24 miesiące rękojmi za wady  na roboty objęte przedmiotem zamówienia.

5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowy przebieg zleconych prac
i zobowiązany jest do naprawy ewentualnych szkód powstałych w trakcie wykonywania zamówienia.


5. Odbiór robót i podstawa płatności

1) Wykonawca robót będzie realizował zakres prac na podstawie pisemnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego.

2)  Wskazany zakres prac wykonywany będzie z materiałów Wykonawcy i przy pomocy jego maszyn i urządzeń.

3)  Zamawiający dokona każdorazowo odbioru zrealizowanych prac z udziałem Wykonawcy.
4)  Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.

5) Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy za realizację zleconych do wykonania robót następować będzie na podstawie ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych robót wg cen jednostkowych podanych w ofercie.

6) Ceny jednostkowe określone w ofercie obowiązywać będą przez cały okres związania niniejszą umową.

7) Należność za wykonane prace Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie kosztorysowe w oparciu o ustalone ceny w przedłożonym kosztorysie ofertowym i zrealizowanym zakresie prac.

8)  Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru prac podpisany przez przedstawicieli stron,

9) Należności będą regulowane z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

 

6. Termin realizacji zamówienia :

rozpoczęcie  :  od dnia podpisania umowy

zakończenie :  1 grudnia 2023 r.

 

7. Warunki wymagane od wykonawcy:

Wykonawca załączy następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy:

1)  wypełniony formularz oferty wraz z wyceną poszczególnych robót.

2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 


8. Kryteria oceny ofert – Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny zsumowanych cen jednostkowych kosztorysu ofertowego.

 

9. Sposób i miejsce złożenia oferty 

1)      Oferta musi by napisana czytelnie i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

2)      Wykonawca złoży tylko jedną ofertę.

3)      Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA”.

4)      Ofertę należy złożyć elektronicznie poprzez portal platformazakupowa.pl,  do dnia 17 maja 2023 r. do godziny 10.00 w formie elektronicznej.

5)      Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 17 maja 2023 r. o godzinie 10.05 w Urzędzie Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5

 

10. Wykaz załączników do zapytania:

1.      Załącznik nr 1 – Druk oferty;

2.      Załącznik nr 2 – Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym;

3.      Załącznik nr 3 – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna

 

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 892.03 2023-05-10 13:45:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 -SST.pdf pdf 144.75 2023-05-10 13:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - druk oferta.pdf pdf 106.98 2023-05-10 13:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 -warunki prowadzenia robót w pasie drog.pdf pdf 94.68 2023-05-10 13:45:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 1 grudnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 163