Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: NPU/00363/2023 Zakup przenośnego cyfrowego systemu do drenażu klatki piersiowej, monitora do pomiarów hemodynamicznych oraz cieplarki do płynów infuzyjnych, środków kontrastowych, płynów do płukania dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej z podziałem na 3 zadania

Deadlines:
Published : 10-05-2023 13:50:00
Placing offers : 16-05-2023 12:00:00
Offers opening : 16-05-2023 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 75 753 7465.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik Nr 1 Zadanie Nr 1 Formularz asortymentowo - cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.doc doc 126 2023-05-10 13:50:00 Proceeding
Załącznik Nr 1 Zadanie Nr 2 Formularz asortymentowo - cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.doc doc 133.5 2023-05-10 13:50:00 Proceeding
Załącznik Nr 1 Zadanie Nr 3 Formularz asortymentowo - cenowy z opisem przedmiotu zamówienia.doc doc 157.5 2023-05-10 13:50:00 Proceeding
Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy.docx docx 2368.39 2023-05-10 13:50:00 Proceeding
Załącznik Nr 3 Projekt umowy.doc doc 152.5 2023-05-10 13:50:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 343.13 2023-05-10 13:50:00 Proceeding
Zmiana terminu składania ofert i otwarcia ofert.pdf pdf 170.94 2023-05-12 14:05:42 Public message
Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 15.05.2023 r..pdf pdf 174.08 2023-05-15 14:44:48 Public message
Informacja z otwarcia ofert z dnia 16.05.2023 r.pdf pdf 216.95 2023-05-16 13:42:30 Public message
Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 23.05.2023 r.pdf pdf 233.36 2023-05-23 08:47:28 Public message

Announcements

2023-05-23 08:47 Jolanta Kiełczewska Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 23.05.2023 r.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-05-16 13:42 Jolanta Kiełczewska Informacja z otwarcia ofert z dnia 16.05.2023 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-05-15 14:44 Jolanta Kiełczewska Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 15.05.2023 r.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2023-05-12 14:05 Jolanta Kiełczewska Zmiana terminu składania i otwarcia ofert.

Zmiana terminu skład [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Przenośny cyfrowy system do drenażu klatki piersiowej z oprogramowaniem, ze stacją dokującą - 1 pc. - (0)
2 Monitor do pomiarów hemodynamicznych + w zestawie 10 sond do monitora do pomiarów hemodynamicznych - 1 pc. - (0)
3 Cieplarka do płynów infuzyjnych, środków kontrastowych, płynów do płukania o pojemności 30 l, UVC - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 23.06.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Załączniki: formularz ofertowy, Formularz asortymentowo-cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia, pełnomocnictwo, katalogi/foldery, Zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Deklaracja zgodności, Certyfikat CE - Proszę dołączyć wszystkie wymagane dokumenty: Formularz ofertowy, Formularz asortymentowo-cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia, pełnomocnictwo, katalogi/foldery, Zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Deklaracja zgodności, Certyfikat CE. Uwaga: Dokument należy podpisać podpisem elektronicznym: kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym bądź wydrukowany dokument podpisać własnoręcznie, zeskanować - załączyć do oferty poprzez platformę zakupową. Attachment required (0)
5 Akceptacja projektu umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 3739