Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZPZ/2023/80 Dostawa artykułów chemicznych jednorazowego użytku na potrzeby jednostek organizacyjnych KUL

Termin:
Zamieszczenia : 09-05-2023 11:48:00
Składania : 12-05-2023 10:00:00
Otwarcia : 12-05-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

DZPZ/2022/80

 

Zapytanie ofertowe

 

 

 

Przedmiot zamówienia:

 

Dostawa artykułów chemicznych jednorazowego użytku na potrzeby jednostek organizacyjnych KUL

 

 

 

 

                        Lublin, dnia 09.05.2023 r.

 

 

 

 

 

 

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

·      Nazwa: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

·      Adres: Al. Racławickie 14; 20 – 950 Lublin

·      NIP: 712-016-10-05

·      REGON: 000514064

·      Adres strony internetowej: www.kul.pl

·      Jednostka prowadząca: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

      tel.: 81 445 32 16, 81 445 41 60

      e-mail: zaopatrzenie@kul.pl 

·      Osoba do kontaktu: Robert Zgutka, Irmina W. Stodulska

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

1.       Niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego jako zakup poniżej 130 tys. zł, w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp na podstawie Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II.

2.       Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
 (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360, z późn. zm.). Postępowanie
prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.

3.       Postępowanie o wartości szacunkowej poniżej progu 130 000 zł nie jest prowadzone na podstawie ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm).

4.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.       Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów chemicznych jednorazowego użytku na potrzeby jednostek organizacyjnych KUL.

2.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia” (załącznik nr 2), oraz we „Wzorze umowy” (załącznik nr 1).

 

IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy.  

 

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu może ubiegać się Wykonawca, który:

1.       Prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego.

2.       Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na prawidłową realizację zamówienia.

3.       Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

 

VI. SPOSÓB ROZLICZENIA

Należność za świadczone usługi zapłacona będzie przelewem na konto Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury w terminie 30 dni od jej otrzymania.

 

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.       Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2.       Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.

3.       Wykonawca określi w ofercie całkowitą wartość netto i wartość brutto PLN dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownym.

4.       Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Powinny one być doliczone do ceny ustalonej przez Wykonawcę w ofercie.

5.       Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.

6.       Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie właściwego dokumentu rejestrowego właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub na podstawie pełnomocnictwa.

7.       Oferta powinna zawierać:

1)      wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3);

2)      pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (jeśli jest konieczne;

3)       akceptacja wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego

8.       Wymagane dokumenty opisane w pkt 1 i 2, powinny być przedstawione przez Wykonawcę w formie skanu, dołączonego jako załącznik do oferty.

9.       Akceptacja wzoru umowy, o którym mowa w pkt 3, Wykonawca składa poprzez wypełnienie formularza elektronicznego w pkt 2 Kryteriów i warunków formalnych wpisując w wyznaczonym miejscu słowo "Akceptuje"

10.   Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

11.   Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

12.   W przypadku oferty niekompletnej, Zamawiający może wystąpić do wykonawcy z prośbą o uzupełnienie oferty.

13.   Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę.

 

VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.       Postępowanie jest prowadzone na platformie Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul

2.       Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem ww. platformy poprzez wypełnienie, dostępnego na stronie postępowania, formularza składania oferty, a następnie kliknięcie przycisku „Złóż ofertę”.

3.       Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem platformy do dnia 08.042023 r. do godziny 12:00

4.       Otwarcie zostanie dokonane w dniu 08.04.2023 r. o godzinie 12:05

5.       W przypadku wystąpienia awarii systemu – paltormazakupowa.pl, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w ust. 4, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.

6.       Wykonawca składa ofertę w sposób opisany w instrukcji składania ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie ofertowe, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

7.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

8.       Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma prawo przedłużenia terminu składania ofert.
Informacja ta zostanie opublikowana na platformie.

9.       Zamawiający sporządzi pisemny protokół postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.

10.   Informacja o wyborze oferty zastanie upubliczniona poprzez zamieszczenie na platformie w zakładce „Komunikaty”.

 

IX. OCENA OFERT

1.       Ocenie będą podlegały oferty nieodrzucone.

2.       Oferty będą oceniane w skali od 0 do 100 punktów. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.

3.       Zamawiający przy ocenie ofert w niniejszym postępowaniu, posłuży się następującymi kryteriami:

Cena „C” = cena najniższa/cena oferowana x 100 (100 pkt)

4.       Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i uzyska największą liczbę punktów w oparciu o kryterium wyboru.

5.       W przypadku otrzymania przez Zamawiającego dwóch ofert o tej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, spośród których zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza.

 

X. WARUNKI ODRZUCENIA OFERT I UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA

1.       Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1)      zostanie złożona po terminie.

2)      przekroczy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizacje przedmiotu zamówienia.

3)      zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia lub błędy w obliczaniu ceny, które nie są omyłkami;.

4)      jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

2.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

3.       Zamawiający unieważni postępowanie, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:

1)      nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

2)      cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

3)      wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

4)      postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą jego rozstrzygnięcie i zawarcie umowy

 

XI. DODATKOWE INFORMACJE

1.       W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym należy kontaktować się za pośrednictwem platformy Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul.

2.       W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert, w tym również wyjaśnienia, wraz ze złożeniem dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych, gdy zaoferowana cena wydaje się rażąco niska.

3.       Zamawiający informuje, iż w treści oferty Wykonawcy poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności ofert z dokumentami zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

4.       W przypadku innej omyłki, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na jej poprawienie lub zakwestionowanie jej poprawienia. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki jego oferta podlega odrzuceniu.

5.       Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert, zmiany treści Zapytania ofertowego oraz unieważnienia Zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyny.

6.       Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne z akceptacją warunków realizacji dostaw określonych w niniejszym zapytaniu oraz w dołączonym wzorze umowy.

 

Załączniki:

1.       Wzór umowy (załącznik nr 1);

2.       Opis przedmiotu zamówienia – szczegółowa wycena (załącznik nr 2);

3.       Formularz ofertowy (załącznik nr 3);

 

XII. KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1:

1.       Administratorem jest Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II (adres: Al. Racławickie 14, 20 – 950 Lublin,
adres e-mail: kul@kul.pl, numer telefonu: 81 445 41 01), reprezentowany przez Rektora.

2.       Na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II powołany został inspektor ochrony danych (adres e-mail: iod@kul.pl, numer telefonu 81 445 32 30).

3.       Dane osobowe będą przetwarzane w celu weryfikacji zapytań ofertowych złożonych w ramach prowadzonego postępowania.

4.       Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przez okres niezbędny do archiwizacji.

5.       Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. rozporządzenia (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).

6.       Dostęp do danych osobowych mają osoby upoważnione przez administratora. Dane osobowe mogą być ujawniane osobom wnioskującym o dostęp do dokumentacji z prowadzonego postępowania.

7.       Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

- żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 

- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Realizacja zadania w zakresie weryfikacji zapytań ofertowych wiąże się z koniecznością przetwarzania danych osobowych, co znajduje podstawę w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
(t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1634, z późn. zm.). Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do podania tychże danych na podstawie ww. ustawy.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowa wycena.xlsx xlsx 14.39 2023-05-09 11:48:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowa wycena.pdf pdf 544.81 2023-05-09 11:48:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowa wycena.pdf pdf 544.81 2023-05-09 11:48:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowa wycena.xlsx xlsx 14.39 2023-05-09 11:48:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Formularz ofertowy.docx docx 20.65 2023-05-09 11:48:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Formularz ofertowy.pdf pdf 528.85 2023-05-09 11:48:00 Kryterium
Zalacznik nr 1 - Wzór umowy.pdf pdf 807.48 2023-05-09 11:48:00 Kryterium
Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 58.36 2023-05-17 14:49:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-17 14:49 Robert Zgutka Powołując się na postanowienia rozdz. VIII ust. 8, Zamawiający upublicznia Informację z wyboru najkorzystniejszej oferty.

Informacja z wyboru [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa artykułów chemicznych jednorazowego użytku na potrzeby jednostek organizacyjnych KUL Art. chemiczne

Załącznik nr 2 - Opi [...].xlsx

Załącznik nr 2 - Opi [...].pdf

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu i wniesienia, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz oferty - Warunkiem formalnym jest wypełnienie Formularza ofertowego (załącznik nr 3). oraz wypełnienie tabeli z Opisu przedmiotu zamówienia - szczegółowej wyceny (załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - Opi [...].pdf

Załącznik nr 2 - Opi [...].xlsx

Załącznik nr 3 - For [...].docx

Załącznik nr 3 - For [...].pdf

(0)
6 Umowa - Warunkiem udziału w postępowaniu jest akceptacja załączonego wzoru umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Zalacznik nr 1 - Wzó [...].pdf

(0)
7 Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objetym przedmiotem zapytania ofertowego. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 142