Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zakup i dostawa artykułów biurowych / papierniczych - II kw. 2023 r.

Renata Ramczykowska
Urząd Miasta Lębork Department: Wydział Organizacyjny (OR)
Deadlines:
Published : 09-05-2023 10:28:00
Placing offers : 12-05-2023 08:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

1. ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Miasto Lębork reprezentowana przez Burmistrza Miasta Lęborka z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Lęborku, 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14

NIP: 841-162-20-90 , Tel. 59 863 77 00 , e-mail: info@um.lebork.pl

2. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:

 Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, zwanego dalej „Zapytaniem”, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup i dostawa artykułów biurowych i papierniczych do siedziby Urzędu Miejskiego w Lęborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym zestawieniu, określającym nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i jednostką miary. Zestawienie po wypełnieniu i zatwierdzeniu przez Wykonawcę będzie stanowiło załącznik do umowy.

Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt określa parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniały wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza jednocześnie produkty równoważne, pod warunkiem, że posiadają one takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe jak produkt wskazany przez Zamawiającego. W przypadku oferowania artykułów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany dla każdego z asortymentów wymienionych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza pominięcia którejkolwiek z wyszczególnionych pozycji umieszczonej w załączonym zestawieniu. Zamawiający wymaga aby dostarczone artykułu biurowe i papiernicze były fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, oryginalnie zapakowane, opakowanie nieuszkodzone. Wszystkie artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego.

Wybór Wykonawcy dokonany zostanie na podstawie złożonych ofert cenowych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia bądź unieważnienia postępowania bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych mu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania jeżeli oferta najkorzystniejsza przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wykonawcy uczestniczą w niniejszym postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt i nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia bądź unieważnienia postępowania przez Zamawiającego.

 4. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI.

 Wnioski, zapytania, zawiadomienia Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej za pomocą Platformy Open Nexus: https://platformazakupowa.pl/pn/lebork poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia jest Renata Ramczykowska -podinspektor w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Lęborku, Tel. 59 863 77 12 , e-mail: r.ramczykowska@um.lebork.pl

 5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.

Oferta musi być  złożona w postaci elektronicznej oraz podpisana przez osobę upoważnioną. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lebork.

W ofercie należy podać cenę brutto.  Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty Wykonawcy, w tym dostawę przedmiotu zamówienia i jego rozładunek w siedzibie Zamawiającego oraz oferowane upusty. Cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w PLN. 

Oferta będzie podlegała ocenie tylko wtedy, gdy będzie zawierała ceny wszystkich artykułów wymienionych w załączonym zestawieniu.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

6. KRYTERIUM WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ LUB ODRZUCENIA OFERTY

1. Jedynym kryterium wyboru oferty jest całkowita cena zamówienia brutto.

2. Oferta z najniższą ceną zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wyboru Zamawiający dokona na podstawie porównania i oceny przedstawionych ofert.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza cenowo tj. w oparciu o podane kryterium wyboru i oceny ofert – 100 % łączna cena brutto oferty.

4. Zamawiający zawrze z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia .

5. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, dopuszcza się możliwość wybrania do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako kolejna (druga).

6. Zamawiający odrzuci oferty złożone po terminie, niespełniające warunków i wymagań określonych w niniejszym zapytaniu lub obejmujących wyłącznie część przedmiotu zamówienia.

7. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przewyższy kwotę przeznaczoną na wykonanie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo nie rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.

8. Informacja z wyboru oferty zostanie podana w wiadomości publicznej  za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.

7. TERMIN ORAZ MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

1. Ofertę należy złożyć do dnia: 12.05.2023 r. do godz. 8.00.

2. Ofertę wraz z załącznikami w formie elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus, dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/lebork.

3. Otwarcie ofert odbędzie się za  pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus 12.05.2023 o godz. 08.05.

8. TERMIN, FORMA REALIZACJI  DOSTAWY

1. Termin realizacji dostawy  22.05.2023 r.

2. Wykonawca zrealizuje dostawę do siedziby Zamawiającego w dzień roboczy w godz. od 7.00 do 15.00. Za dni robocze ustala się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

3. Dostawa zrealizowana zostanie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.

4. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem, wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z zamówienia i faktycznie zrealizowanej dostawy, w terminie ustalonym w porozumieniu z Zamawiającym.

 


 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zam. II kw. 2023 na PZ.xlsx xlsx 17.19 2023-05-09 10:28:00 Proceeding
Zam. II kw. 2023 na PZ.xlsx xlsx 17.19 2023-05-09 10:28:00 Subject of the order
Zam. II kw. 2023 na PZ.xlsx xlsx 17.19 2023-05-09 10:28:00 Criterion

Announcements

2023-05-12 09:08 Renata Ramczykowska Informuję, że ze względu na najniższą wartość gross zamówienia wybrano ofertę firmy: Hurtownia Papiernicza "Grafit II" Krystyna Jędrzejczyk .Wartość gross oferty: 6158,84 PLN. W najbliższym czasie skontaktujemy się ze zwycięzcą zapytania ofertowego w celu ustalenia szczegółów dostawy. Pozostałym uczestnikom dziękujemy za złożenie oferty i zapraszamy do składania ofert w przyszłości. Pozdrawiam, Renata Ramczykowska, Urząd Miejski w Lęborku.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Artykuły biurowe / papiernicze (II kw.2023) zgodnie z załączonym zestawieniem Artykuły biurowe / papiernicze (II kw.2023) zgodnie z załączonym zestawieniem

Zam. II kw. 2023 na [...].xlsx

1 set Urząd Miejski w Lęborku
Armii Krajowej 14
84-300, Lębork
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Należy dołączyć zestawienie zawierające ceny poszczególnych art. ujętych w zestawieniu - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Attachment required

Zam. II kw. 2023 na [...].xlsx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 376