Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-05-2023 11:36:00 |
Składania : | 10-05-2023 11:10:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez platformę zakupową.
2. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. KWP w Poznaniu wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.
4. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składający ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
5. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt przesyłki zaświadczeń leżą po stronie Wykonawcy.
6. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni od daty wystawienia prawidłowo sporządzonej faktury VAT po zakończeniu kursu. Zamawiający dopuszcza możliwość doręczenia faktury w formie elektronicznej. Faktury będą przesłane na adres: justyna.siebert@po.policja.gov.pl lub eliza.borak@po.policja.gov.pl.
7. Szkolenie nie może być nieodpłatne oraz cena za kurs powinna uwzględniać aktualne ceny rynkowe.
8. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
9. Termin składania ofert do dnia 10 maja 2023 r.
10. W razie wystąpienia zmian w harmonogramie kursu z powodów zależnych od Zamawiającego lub uczestnika/ów kursu, Wykonawca dostosuje sposób świadczenia usługi do bieżących potrzeb Zamawiającego lub uczestnika/ów kursu pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia kosztów świadczenia usługi.
11. Zamawiający może odstąpić od realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę najpóźniej do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi, jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego utraci on możliwość finansowania przedmiotu zamówienia lub z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności w wyniku: absencji tj. choroby uczestnika/ów kursu, zwolnienia z pracy uczestnika/ów kursu, zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych lub wystąpienia innych okoliczności, których zaistnienie uniemożliwia przeprowadzenie kursu w pierwotnie określonym terminie.
Osoby do kontaktu:
Justyna Siebert, Eliza Borak, (specyfikacja i rozliczenie zamówienia) tel. 47 77 128 46
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacją. Akceptując powyższe warunki Oferent wyrażą zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Dostawca/Wykonawca nie wyraża zgody na powyższe warunki - proszę nie składać oferty.
Komunikaty