Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-04-2023 09:27:00 |
Składania : | 05-05-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Znak sprawy: PCD.WTIT.2262.147.2023
Zapytanie ofertowe
Poznańskie Centrum
Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia
ofert na mycie okien i przeszkleń zamontowanych w
elewacji:
1. Budynku BRAMY POZNANIA, Poznań, ul. Gdańska 2
2. Budynku Centrum Szyfrów ENIGMA, Poznań, ul. Św. Marcin
78
Zainteresowanych,
w celu szczegółowego zapoznania się z obiektem, miejscem wykonania zamówienia,
zapraszam do wizji lokalnej, po wcześniejszym umówieniu się z osobami
upoważnionymi do kontaktu, podanymi w dalszej części.
1.
Termin realizacji zamówienia: od 01.05.2023 do 31.10.2023 r.
2.
Zapytaniu ofertowemu podlega jednokrotne mycie przeszkleń, w obu
lokalizacjach.
3.
Zamawiający przewiduje możliwość powtórzenia tożsamego zamówienia
w II połowie roku za taką samą cenę.
4.
Szczegółowe terminy wykonania usługi do uzgodnienia pomiędzy
Zamawiającym i Wykonawcą.
5.
Wykonawca, zobowiązuje się:
· wykonać zadanie zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa, normami i
regułami sztuki budowlanej oraz z najwyższą starannością.
·
ograniczyć do minimum uciążliwości wynikające z prowadzonych prac
w miejscu realizacji przedmiotu umowy,
·
prowadzić prace zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami
BHP
·
usunąć odpady powstałe w następstwie wykonanych prac,
· oświadczyć że bierze odpowiedzialność za zatrudnionych przez
siebie pracowników na podstawie aktualnej polisy ubezpieczeniowej oraz polisy
OC działalności
6.
Kryteria oceny ofert z opisem: 100% oceny ofert stanowi cena brutto.
7.
Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Ważne:
Oferta musi zawierać cenę brutto obejmującą łączne wynagrodzenia z
tytułu wykonania zlecenia.
Do oferty należy dołączyć wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1.
8. Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert wariantowych oraz składania ofert częściowych.
9.Zamawiający zastrzega
sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
10. Integralną częścią
dokumentacji niniejszego postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do postepowania
-
OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do postepowania.
11. Zamawiający
dopuszcza negocjacje złożonych ofert.
12. Osoba upoważniona do
kontaktu z wykonawcami:
·
Krzysztof Borowicki tel. nr 61647 76
19,
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach
od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
· Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum
Dziedzictwa;
· Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum
Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
· Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego w procedurze zapytania ofertowego;
· odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.
74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o
dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z
2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów
ogólnych.
· Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa,
przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż
okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
· w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
· posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
· nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2023-05-26 10:13 | Katarzyna Mleczek |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający informuję, iż w postępowaniu została wybrana oferta firmy: Alpin Agata Ignaszak 60-143 Poznań, ul. Rembertowska 15D 4 NIP 7851814887 |
Komunikaty