Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PCD.WTIT.2262.147.2023 Mycie okien i przeszkleń zamontowanych w elewacji: 1.Budynku BRAMY POZNANIA, Poznań, ul. Gdańska 2 2.Budynku Centrum Szyfrów ENIGMA, Poznań, ul. Św. Marcin 78

Katarzyna Mleczek
Poznańskie Centrum Dziedzictwa Oddział: Biuro Administracji
Termin:
Zamieszczenia : 28-04-2023 09:27:00
Składania : 05-05-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Znak sprawy: PCD.WTIT.2262.147.2023                                       

 

Zapytanie ofertowe

 

Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia
ofert na m
ycie okien i przeszkleń zamontowanych w elewacji:

1.    Budynku BRAMY POZNANIA, Poznań, ul. Gdańska 2

2.    Budynku Centrum Szyfrów ENIGMA, Poznań, ul. Św. Marcin 78

Zainteresowanych,  w celu szczegółowego zapoznania się z obiektem, miejscem wykonania zamówienia, zapraszam do wizji lokalnej, po wcześniejszym umówieniu się z osobami upoważnionymi do kontaktu, podanymi w dalszej części.

1.  Termin realizacji zamówienia: od 01.05.2023 do 31.10.2023 r.

2.  Zapytaniu ofertowemu podlega jednokrotne mycie przeszkleń, w obu lokalizacjach.

3.  Zamawiający przewiduje możliwość powtórzenia tożsamego zamówienia w II połowie roku za taką samą cenę.

4.  Szczegółowe terminy wykonania usługi do uzgodnienia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.

5.  Wykonawca, zobowiązuje się:

·     wykonać zadanie zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa, normami i regułami sztuki budowlanej oraz z najwyższą starannością.

·         ograniczyć do minimum uciążliwości wynikające z prowadzonych prac w miejscu realizacji przedmiotu umowy,

·         prowadzić prace zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami BHP

·         usunąć odpady powstałe w następstwie wykonanych prac,

·  oświadczyć że bierze odpowiedzialność za zatrudnionych przez siebie pracowników na podstawie aktualnej polisy ubezpieczeniowej oraz polisy OC działalności

6. Kryteria oceny ofert z opisem: 100% oceny ofert stanowi cena brutto.

7. Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Ważne:

Oferta musi zawierać cenę brutto obejmującą łączne wynagrodzenia z tytułu wykonania zlecenia.

Do oferty należy dołączyć wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1.

8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz  składania ofert częściowych.  

9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

10. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:

- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do postepowania

- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do postepowania.

11. Zamawiający dopuszcza negocjacje złożonych ofert. 

12. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

·         Krzysztof Borowicki      tel. nr 61647 76 19,

W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

·         Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;

·         Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;

·         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;

·         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 

·         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

·         w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

·         posiada Pani/Pan:

 −     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

−     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

·      nie przysługuje Pani/Panu:

−     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oświadczenie OC.PDF PDF 203.01 2023-05-02 10:22:00 Postępowanie
OWZ.pdf pdf 137.58 2023-04-28 09:27:00 Postępowanie
OWU.pdf pdf 234.81 2023-04-28 09:27:00 Postępowanie
Oświadczenia.pdf pdf 78.48 2023-04-28 09:27:00 Postępowanie
Załącznik 1 -formularz oferty.doc doc 43.5 2023-04-28 09:27:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-05-26 10:13 Katarzyna Mleczek Szanowni Państwo,
Zamawiający informuję, iż w postępowaniu została wybrana oferta firmy:
Alpin Agata Ignaszak
60-143 Poznań, ul. Rembertowska 15D 4
NIP 7851814887

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za realizację zamówienia Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania zawarte w Zapytaniu ofertowym i załącznikach do niego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie wykonawca poniesie w związku z ich realizacją, w tym koszty, jakie towarzyszyć będą pełnej realizacji obowiązków nałożonych na Wykonawcę. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2993 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenia - Zapoznałem się z załączonymi do zapytania oświadczeniami. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Oświadczenia 2 - Oświadczam, iż nie ma wobec mnie zastosowania art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 232