Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Szp-241/ZP–029/2023 Szp-241/ZP–029/2023 - DOSTAWA ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH RÓŻNYCH, ŻELI ZNIECZULAJĄCYCH I ŁAT NACZYNIOWYCH

Magdalena Adamczyk
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Department: Sekcja Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 19-04-2023 09:12:00
Placing offers : 28-04-2023 09:00:00
Offers opening : 28-04-2023 09:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

1.     Postępowanie prowadzone jest przy wartości zamówienia poniżej 215 000 euro w trybie podstawowym bez negocjacji,  o którym mowa art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.

2.  Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków opatrunkowych różnych, żeli znieczulających i łat naczyniowych zwanych dalej „produktami” do Magazynu Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu.

3.     Nazwy międzynarodowe, dawki oraz ilości przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe nr 1.1- 1.7 stanowiące załączniki do formularza ofertowego.

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ogłoszenie o zamówieniu_19.04.2023.pdf pdf 138.57 2023-04-19 09:12:00 Proceeding
SWZ_029_.pdf pdf 3741.01 2023-04-19 09:12:00 Proceeding
SWZ_029.doc doc 323.5 2023-04-19 09:12:00 Proceeding
Załącznik nr 1 do SWZ_FO.docx docx 32.73 2023-04-19 09:12:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - projekt umowy.doc doc 482.5 2023-04-19 09:12:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.docx docx 25.64 2023-04-19 09:12:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 49 2023-04-19 09:12:00 Proceeding
Załączniki 1.1-1.7 do formularza ofertowego.xls xls 110.5 2023-04-19 09:12:00 Proceeding
Ogłoszenie o wyniku postępowania_20.06.2023.pdf pdf 169.72 2023-06-20 12:11:32 Public message
Informacja nr 1.doc doc 137.5 2023-04-25 08:05:05 Public message
Informacja nr 1.pdf pdf 90.16 2023-04-25 08:05:05 Public message
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 31.1 2023-04-28 10:05:29 Public message
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 48.5 2023-04-28 10:05:29 Public message
wyniki postępowania.doc doc 232 2023-05-22 10:34:23 Public message
wyniki postępowania.pdf pdf 158.06 2023-05-22 10:34:23 Public message

Announcements

2023-06-20 12:11 Magdalena Adamczyk Ogłoszenie o wyniku postępowania 20.06.2023

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-05-22 10:34 Magdalena Adamczyk Wyniki postępowania

wyniki postępowania. [...].doc

wyniki postępowania. [...].pdf

2023-04-28 10:05 Magdalena Adamczyk Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2023-04-28 09:00 Buyer message INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
Stosowanie do wymogu art. 222 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH RÓŻNYCH, ŻELI ZNIECZULAJĄCYCH I ŁAT NACZYNIOWYCH przeznaczył kwotę 405 080,35 zł gross w tym:

nr pakietu nazwa pakietu wartość brutto
1 Opatrunki specjalistyczne 5 497,63 zł
2 Opatrunki specjalistyczne 180 510,12 zł
3 Żele znieczulające 21 916,44 zł
4 Gąbka hemostatyczna 50 544,00 zł
5 Opatrunki specjalistyczne 10 391,76 zł
6 Środki opatrunkowe 121 456,80 zł
7 Łaty naczyniowe 14 763,60 zł

2023-04-25 08:05 Magdalena Adamczyk Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.doc

Informacja nr 1.pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 826