Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/ZP-018/2023 Szp/ZP-018/2023 - DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BADAŃ DIAGNOSTYCZNYCH I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH

Magdalena Adamczyk
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 23-03-2023 08:34:00
Składania : 14-04-2023 09:00:00
Otwarcia : 14-04-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

 1.     Postępowanie prowadzone jest przy wartości zamówienia poniżej 215 000 euro w trybie podstawowym bez negocjacji,  o którym mowa art. 275 pkt. 1)     ustawy Pzp. 3

 

 2.     Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do badań diagnostycznych i innych wyrobów medycznych określonych w pakietach od   nr 1 do  18 do Magazynu Centralnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu, zwanych dalej „wyrobami”.


 3.    Szczegółowy opis i ilości przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe stanowiące załącznik nr 1.1 - 1.18 do formularza  ofertowego.

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ_018_.pdf pdf 4503.8 2023-03-23 08:34:00 Postępowanie
SWZ_018.doc doc 330 2023-03-23 08:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ_FO.docx docx 33.77 2023-03-23 08:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - projekt umowy.doc doc 117 2023-03-23 08:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.docx docx 25.59 2023-03-23 08:34:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 49 2023-03-23 08:34:00 Postępowanie
Załączniki nr 1.1-1.18 do formularza ofertowego.xls xls 113 2023-03-23 08:34:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_23.03.2023.pdf pdf 284.2 2023-03-23 08:34:00 Postępowanie
wyniki postępowania.pdf pdf 345.54 2023-06-05 11:29:00 Publiczna wiadomość
wyniki postępowania.doc doc 427 2023-06-05 11:29:00 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania_29.06.2023.pdf pdf 288.87 2023-06-29 12:31:02 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 - Zmiana terminu składania ofert.doc doc 114 2023-04-04 11:30:21 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 - Zmiana terminu składania ofert.pdf pdf 31.88 2023-04-04 11:30:21 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmienie ogłoszenia_04.04.2023.pdf pdf 37.31 2023-04-04 11:30:21 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.doc doc 194.5 2023-04-07 09:12:44 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.pdf pdf 473.04 2023-04-07 09:12:44 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.5 do formularza ofertowego - modyfikacja.xls xls 49 2023-04-07 09:12:44 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.6 do formularza ofertowego - modyfikacja.xls xls 48.5 2023-04-07 09:12:44 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.17 do formularza ofertowego - modyfikacja.xls xls 46.5 2023-04-07 09:12:44 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 61.23 2023-04-14 11:07:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-29 12:31 Magdalena Adamczyk Ogłoszenie o wyniku postępowania 29.06.2023

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-06-05 11:29 Magdalena Adamczyk Wyniki postępowania Szp/ZP-018/2023

wyniki postępowania. [...].pdf

wyniki postępowania. [...].doc

2023-04-14 11:07 Magdalena Adamczyk Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2023-04-14 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosowanie do wymogu art. 222 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BADAŃ DIAGNOSTYCZNYCH I INNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH, przeznaczył kwotę 431 348,30 zł brutto w tym:

numer pakietu Nazwa pakietu Wartość brutto
1. materiały zużywalne do wykonywania ekg i usg 83 326,00 zł
2. probówki do pomiaru czasu krzepnięcia 5 640,00 zł
3. elektrody radioprzezierne do EKG 1 300,00 zł
4. pojemniki różne 20 780,00 zł
5. pojemniki na zużyty sprzęt medyczny - czerwone 116 363,50 zł
6. pojemniki na zużyty sprzęt medyczny - żółte 7 306,50 zł
7. kieliszki do leków i inne materiały 12 909,00 zł
8. różne materiały diagnostyczne 874,80 zł
9. lancety i nakłuwacze 57 002,40 zł
10. baseny, kaczki, miski, pojniki 9 449,20 zł
11. Papiery rejestracyjne 68 314,20 zł
12. wzierniki otolaryngologiczne 2 606,50 zł
13. prezerwatywy 2 880,00 zł
14. pojemniki chirurgiczne napełnione formaliną 16 641,00 zł
15. papier rejestracyjny 2 029,50 zł
16. Kapilary i mikrometody 18 719,90 zł
17. Kaczki i baseny j.uż. 4 155,00 zł
18. Paski PH 1 050,80 zł

2023-04-07 09:12 Magdalena Adamczyk Informacja nr 2

Informacja nr 2.doc

Informacja nr 2.pdf

Załącznik nr 1.5 do [...].xls

Załącznik nr 1.6 do [...].xls

Załącznik nr 1.17 do [...].xls

2023-04-04 11:30 Magdalena Adamczyk Informacja nr 1 - Zmiana terminu składania ofert

Informacja nr 1 - Zm [...].doc

Informacja nr 1 - Zm [...].pdf

Ogłoszenie o zmienie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1185