Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DO/04/2023 Dostawa sprzętu biurowego wchodzącego w skład wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego z refundacją ze środków Funduszu Pracy

Termin:
Zamieszczenia : 07-03-2023 11:53:00
Składania : 14-03-2023 09:00:00
Otwarcia : 14-03-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, co oznacza postępowanie w formie uproszczonej, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 t.j.) w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Dostawa sprzętu biurowego wchodzącego w skład wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego z refundacją ze środków Funduszu Pracy”.


Specyfikacja wymaganego sprzętu ujęta została w załączniku do zapytania. 

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego,

- braku przyznania środków finansowych, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

 

W przypadku pytań:

 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 24 20 133 wew. 707 (Zespół Informatyczny) oraz 799 (Biuro ds. ZP) w godzinach pracy biura:

poniedziałek, wtorek, środa 7:30-15:30

czwartek 7:30-17:00

piątek 7:30-14:00

 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach
od  8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia zlecenia.

 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Termin składania ofert upływa w dniu 14 marca 2023 roku o godz. 09:00Ofertę prosimy składać jedynie za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl.

  

Jeżeli w jakimkolwiek miejscu przedmiotowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do konkretnego symbolu, wyrobu, znaku towarowego, specyficznego pochodzenia lub nazwy producenta to wynika to tylko i wyłącznie z jego parametrów technicznych i/lub użytkowych. Oznacza to, że elementy o innych parametrach elektronicznych, technicznych lub użytkowych nie pozwalają na zbudowanie urządzenia o pełnej poprawnej funkcjonalności. Jeżeli inny wyrób, innego producenta, ale posiadający RÓWNOWAŻNE (tożsame) parametry techniczne, do tych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, to jest on akceptowalny jako rozwiązanie równoważne.

Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych, eksploatacyjnych i montażowych nie gorszych niż parametry elementów i materiałów wskazanych w opisie przedmiotów zamówienia oraz ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian w dokumentacji.

 

Urządzenia muszą być nowe, bez wad, spełniać odpowiednie normy i przepisy.

 

Zapytanie składa się z 2 zadań. Oznacza to, iż zamówienie zostanie udzielone niezależnie. 

 

Bezpłatna dostawa: adres siedziby Spółki.


Termin dostawy: 7 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego, nie później niż do 24 marca 2023 roku.

 

Szczegóły dostawy będą wcześniej uzgodnione z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego: Mariusz Muszyński (tel. 32 242-01-33 wew. 707).

 

Zamawiający wymaga, aby faktura została wystawiona w dniu wysyłki przedmiotu zamówienia (każdy sprzęt jednostkowo musi zostać ujęty na osobnej fakturze) i dostarczona elektronicznie na adres mailowy: mpgm@mpgm.com.pl z terminem zapłaty wynoszącym 7 dni. Jeśli oryginał faktury wystawiony jest w formie papierowej, Wykonawca dostarcza go do siedziby Zamawiającego w oryginale wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, wcześniej wysyłając kopie elektroniczne do Zamawiającego.

 

Termin płatności: 7 dni od daty wpływu faktury.

  

Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu powyższego kryterium otrzyma najwyższą punktację (cena=100%).

 

Wybór najkorzystniejszej oferty nie jest równoznaczny z zawarciem umowy.

 

Załączniki:

 

1.    Załącznik nr 1 specyfikacja

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
EZ Specyfikacja Techniczna.pdf pdf 30.41 2023-03-07 11:53:00 Postępowanie
Protokół wyboru oferty.pdf pdf 667.51 2023-03-16 09:11:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-16 09:11 Joanna Szykowska Zamawiający w załączeniu przesyła protokół z wyboru oferty.

Protokół wyboru ofer [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zestaw nr 1 - Zestaw RTV - 1 komplet Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1 Maja 218
41-710, Ruda Śląska
(0)
2 Zestaw nr 2- Zestaw sprzętu biurowego - 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2993 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zamawiający wymaga, aby faktura została wystawiona w dniu wysyłki przedmiotu zamówienia (każdy sprzęt jednostkowo musi zostać ujęty na osobnej fakturze) i dostarczona elektronicznie na adres mailowy: mpgm@mpgm.com.pl z terminem zapłaty wynoszącym 7 dni. Jeśli oryginał faktury wystawiony jest w formie papierowej, Wykonawca dostarcza go do siedziby Zamawiającego w oryginale wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, wcześniej wysyłając kopie elektroniczne do Zamawiającego. Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin dostawy: 7 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego, nie później niż do 24 marca 2023 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, dostawy, po stronie dostawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 326