Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-02-2023 13:07:00 |
Składania : | 14-02-2023 13:21:23 |
Otwarcia : | 28-02-2023 12:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych – kompleksowego remontu wraz ze wzmocnieniem i dociepleniem ścian zewnętrznych budynku przy ul. Zielonej 10 w Lubawce.
2. Zamawiający posiada ekspertyzę stanu technicznego budynku – załącznik nr 5 do Zapytania.
3. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest obowiązany zatrudnić Kierownika Budowy, posiadającego stosowne uprawnienia budowlane. Wynagrodzenie Kierownika Budowy należy uwzględnić w cenie ofertowej.
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 etapy:
- ETAP 1: wzmocnienie ścian zewnętrznych i fundamentów, wykonanie izolacji fundamentów,
- ETAP 2: wykonanie docieplenia elewacji w systemie etics, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
5. W zakres robót wchodzi m.in.:
- ETAP 1:
· odbicie tynków zewnętrznych,
· wykonanie szycia pęknięć ścian wg załączonej ekspertyzy,
· wykonanie ściągów stalowych w 2 poziomach,
· wykonanie obrzutki kryjącej na całej powierzchni elewacji,
· wzmocnienie ścian fundamentowych prętami stalowymi, zadeskowanie i betonowanie fundamentów,
· wykonanie izolacji pionowej fundamentów,
· wykonanie opaski z kostki betonowej
- ETAP 2:
· renowacja drzwi wejściowych na elewacji frontowej i wymiana drzwi wejściowych na elewacji tylnej,
· wymiana okien drewnianych w poziomie strychu na stolarkę PVC,
· docieplenie ścian zewnętrznych w systemie etics z tynkiem silikatowym na izolacji ze styropianu gr. 15 cm (ściany) i 3 cm (ościeża), lambda nie gorsza niż 0,038.
· montaż prefabrykowanych gzymsów z profili xps,
· demontaż okładziny kamiennej cokołu i docieplenie cokołu płytami XPS gr. 10 cm z wykonaniem tynku mozaikowego,
· wymiana podokienników z blachy stalowej tytan-cynk.
6. Przedmiar robót stanowi Załącznik nr 5 i nr 6 do niniejszego zapytania.
7. Zamawiający informuje, że na wykonanie robót objętych zapytaniem Wspólnota Mieszkaniowa zaciągnie kredyt bankowy. Podpisanie umowy na wykonanie robót będzie zależało od udzielenia decyzji przez bank.
8. Zamawiający informuje, że niniejsze zapytanie może skutkować zawarciem 2 umów – odrębnie dla ETAPU I i ETAPU II.
9. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych roboty te będą rozliczane w oparciu o kosztorys robót dodatkowych lub zamiennych zatwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego.
10. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność zorganizowania zaplecza socjalnego dla pracowników, zabezpieczenia placu budowy na czas wykonywanych robót oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót.
11. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
Termin wykonania zamówienia:
1. Termin wykonania zamówienia: ETAP I do dnia 31.10.2023 r, ETAP II do uzgodnienia.
2. Rozpoczęcie prac nie wcześniej niż w miesiącu maju 2023 r.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia realizacji ETAPU II na rok 2023, po uzgodnieniu terminu z Wykonawcą.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 517 167 298.
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-02-14 13:21 | Maciej Kosal | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostaje unieważnione ze względu na ew. konieczność sporządzenia audytu remontowego. |
Komunikaty