Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/PROW/15/2023 Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Prowod Sp. z o. o.

Piotr Stolarski
Prowod Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 08-02-2023 09:47:00
Składania : 10-02-2023 11:00:00
Otwarcia : 10-02-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Prowod Sp. z o. o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest celem uzyskania ofert na: "Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Prowod Sp. z o. o."


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

Zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku do Zapytania ofertowego (kosztorysie). 


Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: min. 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; 

- termin realizacji: do 7 dni od złożenia zamówienia; 

- dodatkowe koszty związane z dostawą: po stronie Wykonawcy;  

- dostawa zamówienia pod adres: Prowod Sp. z o. o. - Biuro Zarządu, ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole

- Zamawiający wymaga złożenia oferty na cały zakres zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert na wybrane elementy zamówienia;

- Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą Kosztorys szczegółowy, z którego będzie wynikała cena ofertowa, opracowany na podstawie załącznika do niniejszego zapytania ofertowego. 

- Dla pozycji Kosztorysu, w których wpisano konkretnego producenta/model/rodzaj artykułu Zamawiający wymaga dostarczenia dokładnie takiego artykułu. W pozycjach gdzie wpisano przykładowych producentów należy zaoferować produkt któregoś z tych producentów. W razie jakichkolwiek pytań dot. zakresu zamówienia należy kontaktować się z Zamawiającym,

- Należy wycenić jedynie pozycje kosztorysu, dla których podano ilości artykułów. 


Klauzula informacyjna RODO udostępniona została pod adresem: klauzula-informacyjna-dla-oferentow-platformy-zakupowej.pdf (prowod.pl)


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2023_02_08_Kosztorys do wyceny.xlsx xlsx 27.09 2023-02-08 09:47:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Materiały biurowe Materiały biurowe wg załącznika 1 kpl. Prowod Sp. z o. o. Biuro Zarządu
Janiny Kłopockiej 3
45-920, Opole
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - min. 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić. (0)
3 Dostawa - Dostawa pod adres: ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole. Koszt dostawy po stronie dostawcy. Proszę potwierdzić. (0)
4 Termin dostawy - Do 7 dni od złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 181