Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonywanie napraw bieżących i usuwanie skutków awarii w branży inst. elektrycznej w budynkach w zarządzie ZGM w Lubawce

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 31-01-2023 14:18:00
Składania : 10-02-2023 09:00:00
Otwarcia : 10-02-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót elektrycznych polegających na remontach i wymianie instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach komunalnych i budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie ZGM w Lubawce.

2. Za wykonanie danego zlecenia/danej pracy wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy ustalone będzie w oparciu o kosztorysy powykonawcze zaakceptowane przez Zamawiającego.

3. Jeżeli wartość prac oszacowana przez Wykonawcę nie przekroczy netto 500,00 zł. to Wykonawca nie będzie zobowiązany do przedstawienia kosztorysu powykonawczego. 

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy.docx docx 15.27 2023-01-31 14:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy.docx docx 14.31 2023-01-31 14:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Wzór umowy.docx docx 23.37 2023-01-31 14:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Klauzula informacyjna rodo.docx docx 27.98 2023-01-31 14:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wykaz budynków.docx docx 27.04 2023-01-31 14:18:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - obsługa - inst. elektryczne.doc doc 86 2023-01-31 14:18:00 Postępowanie
protokół elektryczne.pdf pdf 454.11 2023-03-01 14:16:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-01 14:16 Maciej Kosal Dzień dobry dziękujemy za złożenie ofert. W załączniku zestawienie złożonych ofert.

protokół elektryczne [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Stawka roboczogodziny wraz z narzutami (bez podatku VAT) Stawka roboczogodziny wraz z narzutami (bez podatku VAT) 1 rbg. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonanie prac do dnia 31.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i dołączyć podpisany dokument. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i dołączyć podpisany dokument. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 4). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i dołączyć podpisany dokument. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 530