Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/ZP-382/2022 WYKONANIE I MONTAŻ MEBLI

Magdalena Adamczyk
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 30-01-2023 11:09:00
Składania : 10-02-2023 09:00:00
Otwarcia : 10-02-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

1.     Postępowanie prowadzone jest przy wartości zamówienia poniżej 215 000 euro w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt. 1) ustawy Pzp.


2.  Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa mebli drewnianych wraz z ich transportem, montażem i ustawieniem w pomieszczeniach zlokalizowanych w siedzibie Zamawiającego w  Archiwum zakładowym oraz Sekcji Aparatury Medycznej.


3.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z specyfikacją rodzajowo - ilościową zawiera załącznik nr 1.1 do SWZ oraz rysunki poglądowe

      ( załączniki nr 1.1a – 1.1e)


W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu 30.01.2023.pdf pdf 83.56 2023-01-30 11:09:00 Postępowanie
SWZ_382_.pdf pdf 4465.06 2023-01-30 11:09:00 Postępowanie
ZP_382_dokumenty edytowalne.zip zip 850.52 2023-01-30 11:09:00 Postępowanie
Informacja nr 1.doc doc 123.5 2023-02-07 09:27:50 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.pdf pdf 44.13 2023-02-07 09:27:50 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert z otwarcia.pdf pdf 40.97 2023-02-10 10:28:10 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 76.49 2023-03-13 11:20:27 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.doc doc 175 2023-03-13 11:20:27 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania_28.03.2023.pdf pdf 58.32 2023-03-28 08:24:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-28 08:24 Magdalena Adamczyk Ogłoszenie o wyniku postępowania 28.03.2023 r.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-03-13 11:20 Magdalena Adamczyk Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].doc

2023-02-10 10:28 Magdalena Adamczyk Zbiorcze zestawienie ofert z otwarcia

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2023-02-10 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
Stosowanie do wymogu art. 222 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „WYKONANIE I MONTAŻ MEBLI”, przeznaczył kwotę 33 659,00 zł brutto.
2023-02-07 09:27 Magdalena Adamczyk Informacja nr 1

Informacja nr 1.doc

Informacja nr 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1013