Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 10-01-2023 20:23:00 |
Placing offers : | 15-01-2023 20:22:00 |
Offers opening : | 15-01-2023 20:27:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia:
Moduł diagnostyki układu hamowania wraz z analizą zmian współczynnika tarcia złożony z czujników napięć i rejestratorów przebiegów sygnałów wejściowych. Moduł posiada możliwość obserwacji zmian w układach hydraulicznych. Stanowisko przeznaczone jest do prezentacji funkcjonowania systemu automatycznej regulacji siły hamowania – ABS oraz systemu zapobiegającemu poślizgowi kół - ASR. Wykonane zostało tak, aby możliwe było prowadzenie ćwiczeń laboratoryjnych mających na celu pomiary napięć i przebiegów sygnałów wejściowych i odpowiedzi sterownika na dynamiczne zmiany tychże sygnałów wejściowych oraz obserwacja zmian ciśnienia w obwodach hydraulicznych.
Parametry techniczne:
Koncepcja stanowiska:
Stanowisko umożliwić powinno testowanie normalnych stanów pracy sterownika w warunkach symulowanej jazdy, hamowania oraz hamowania z reakcją systemu ABS na zbyt duże opóźnienia. Tablica powinna być wyposażona została w cztery niezależnie sterowane układy napędu pierścieni impulsowych kół oraz w przełącznik umożliwiający symulację zmiany współczynnika tarcia pomiędzy kołem pojazdu a nawierzchnią. Ponadto możliwe jest prezentowanie działania systemu ASR zapobiegającemu poślizgowi kół. Funkcjonalność powinna obejmować demonstrację reakcji systemu na najczęściej występujące typy awarii, tj. przerw w obwodach czujników kół lub obwodów wyjściowych, zbyt małej wartości sygnałów sterujących (amplitudy tych sygnałów) oraz zwarć przerw w obwodzie instalacji elektrycznej pojazdu. Dzięki wyposażeniu tablicy w gniazdo diagnostyczne zgodne ze standardem EOBD możliwe jest prowadzenie diagnostyki w wykorzystaniem testerów np. LAUNCH.
Parametry techniczne:
Konstrukcja stanowiska obejmuje:
• ramę z profilu konstrukcyjnego o wymiarach: 150 x 100 x 200 cm;
• frezowaną tablicę typu ALUBOND/DIBOND;
• blat roboczy;
• szuflada lub skrzynia na komponenty;
• waga maksymalnie 50 kg.
Elementy stanowiska do funkcjonowania systemu automatycznej regulacji siły hamowania – ABS oraz systemu zapobiegającemu poślizgowi kół - ASR:
• koło z koronką ABS z symulacją napędu koła (4 sztuki) i regulacją prędkości,
• czujnik ABS (aktywny) (4 sztuki),
• pompa ABS/ASC/ASR/ESP,
• pompa hamulcowa wraz ze wspomaganiem i układem wyzwalania siły,
• mechaniczny układ hamulcowy (tarczowy/bębnowy),
• przewody hydrauliczne,
• manometry (6 sztuki),
• czujnik położenia pedału hamulca,
• złącze OBD do diagnostyki.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 513 970 078
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements