Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 02-01-2023 11:54:00 |
Placing offers : | 10-01-2023 10:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Szacowanie wartości zamówienia |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter
szacowania wartości zamówienia.
Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna
(Zamawiający) w ramach realizacji projektu pn. „Wzmocnienie pozycji regionalnej
gospodarki, Pomorze Zachodnie – Ster na innowacje – etap III”
współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 zaprasza do przesyłania ofert na
szacowanie wartości zamówienia w zakresie zakupu powierzchni wystawienniczej,
kompleksowej organizacji oraz obsługi stoiska Pomorza Zachodniego podczas
targów Fredericia Boat Show w Fredericii (Dania), w dniach 24-26 lutego 2023
roku.
Odpowiedź na szacowanie wartości zamówienia w postaci podpisanego
skanu (zał. nr 2 – Formularz) uzupełnionego o kwoty netto i brutto
poszczególnych usług wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, prosimy
przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: projekt@zrot.pl do
dnia 10.01.2023 roku do godz. 10.00.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości
zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi
zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie
zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i
nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na
podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na
niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w
niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101
02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do
17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z
platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements