Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IR.2714.9.2022.MR Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Bierutów

Termin:
Zamieszczenia : 30-12-2022 10:21:00
Składania : 09-01-2023 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 537 956 501  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ nadzór inwesto modernizacja oczyszczalni ścieków w m.pdf pdf 418.32 2022-12-30 10:21:00 Postępowanie
zał. nr 4 projekt umowy nadzór inwestorski modernizacja oczyszczalnia ścieków w m.pdf pdf 220.8 2022-12-30 10:21:00 Postępowanie
zał. nr 5 projekt umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych.docx.pdf pdf 156.54 2022-12-30 10:21:00 Postępowanie
raport wyboru oferty.pdf pdf 185.31 2023-01-13 08:46:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-13 08:46 Maciej Rębielak Dzień dobry,
W załączeniu przedkładam raport dotyczący wyboru oferty.

Pozdrawiam
Maciej Rębielak
Urząd Miejski w Bierutowie

raport wyboru oferty [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Bierutów 1. Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy zarządzanie procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności: 2. nadzór merytoryczny nad opracowywaną przez Wykonawcę dokumentacją projektowo - kosztorysową, 3. weryfikacja, zatwierdzenie i protokolarny odbiór opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowo - kosztorysowej w terminie do 5 dni licząc od daty jej otrzymania, 4. nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji, 5. weryfikacja i zatwierdzenie projektu harmonogramów rzeczowo-finansowych przedstawionych przez Wykonawcę, zwanych: „harmonogramem projektowym” oraz „Harmonogramem”, w terminie do 5 dni licząc od daty otrzymania, 6. weryfikacja kosztorysów przedstawionych przez Wykonawcę w terminie do 3 dni licząc od daty ich otrzymania, 7. udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy, 8. reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 9. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 10. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, 11. opiniowanie wniosków materiałowych na materiały przewidziane do wbudowania, (przekazywanych przez Wykonawców) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej, 12. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów/instalacji i przekazywanie ich do użytkowania, 13. udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, 14. potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń inwestycji, 15. wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych/instalacyjnych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 16. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 17. kontrola terminowości wykonywania robót, 18. ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych/instalacyjnych, 19. dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność minimum raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy, 20. zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach, 21. udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad. W czasie realizacji robót budowlanych/instalacyjnych narady odbywać się będą raz w tygodniu przy udziale inspektorów nadzoru wszystkich branż, 22. informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 23. prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów dla Zamawiającego, 24. dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy, 25. przygotowanie i udział w czynnościach odbioru częściowego i końcowego zadania w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Zamawiającego, 26. uczestniczenie w przeglądach wynikających z okresu gwarancji i rękojmi, 27. sporządzanie protokołów konieczności zaniechania lub wykonania robót dodatkowych, 28. przewodniczenie w komisjach inwentaryzacyjnych powołanych przez Zamawiającego, 29. stwierdzenie gotowości do odbiorów zgłaszanych przez Wykonawcą elementów zadania poprzez pisemne poinformowanie o tym Zamawiającego, 30. Wykonawca w dniu podpisania niniejszej umowy przedstawi Zamawiającemu oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust 9 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania, w sprawie agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust 1 w/w ustawy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do OPZ. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 1. Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia zakończenia i rozliczenia inwestycji pn. „Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Bierutów”. 2. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego, także w okresie gwarancji i rękojmi dla robót budowlanych i instalacyjnych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 894