Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 27-12-2022 13:09:00 |
Placing offers : | 12-01-2023 10:00:00 |
Offers opening : | 12-01-2023 10:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 2420-133 w. 755
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej ul. 1-go Maja 218, działając w imieniu i na rzecz Miasta Ruda Śląska – Urząd Miasta Ruda Śląska plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, zaprasza do złożenia oferty na:
Opracowanie audytu energetycznego, audytu ex-ante i ex-post dla nw. budynków:
1/ Zadanie nr 1. Budynek przy ul. Brzozowej 1 w Rudzie Śląskiej – Kochłowice.
2/ Zadanie nr 2. Budynek przy ul. Oświęcimskiej 88 w Rudzie Śląskiej – Kochłowice.
2. Audyt należy wykonać w 4 egzemplarzach i na nośniku elektronicznym.
3. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym – załącznik.
4. Termin realizacji zadania:
a/ audyt energetyczny + ex-ante: 8 tygodni od daty podpisania umowy,
b/ audyt ex-post: termin uzależniony od daty zakończenia inwestycji
5. Oferty należy złożyć w terminie: do 12.01.2023 r. do godz. 1000,
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.
7. Zamawiający informuje, że do postępowania mogą przystąpić wyłącznie podmioty prowadzące działalność gospodarczą i zarejestrowane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
8. Zamawiający informuje, iż jedynym kryterium wyboru oferty jest cena za wykonanie zadania.
9. Oferty zostaną otwarte dnia 12.01.2023 o godz. 1005.
10. Zamawiający przewiduje:
a/ jednorazową płatność przelewem terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej i złożonej faktury dla zadań określonych w pkt. 4a.
b/ jednorazową płatność przelewem terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej i złożonej faktury dla zadań określonych w pkt. 4b.
11. Zamawiający informuje, że nie posiada inwentaryzacji budowlanej ww. budynków.
2023-01-24 14:38 | Joanna Szykowska | W załączeniu informacja z otwarcia ofert wraz z rozbiciem cenowym poszczególnych ofert. |
Announcements