Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/S/52/22 Świadczenie usług całodobowej fizycznej ochrony osób i mienia w Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Skawinie przy ul. Piłsudskiego 19 w okresie od 28 grudnia 2022 do 28 grudnia 2023

Termin:
Zamieszczenia : 02-12-2022 15:25:00
Składania : 12-12-2022 10:00:00
Otwarcia : 12-12-2022 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 96.95 2022-12-02 15:25:00 Postępowanie
ZP_S_52_22 Zał. nr 4 do umowy - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.docx docx 19.65 2022-12-02 15:25:00 Postępowanie
ZP_S_52_22_SWZ.docx docx 81.88 2022-12-02 15:25:00 Postępowanie
ZP_S_52_22_Zał. nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.docx docx 33.5 2022-12-02 15:25:00 Postępowanie
ZP_S_52_22_Zał. nr 2 do SWZ - Ośw. o niepodleg.wykluczeniu.docx docx 28.86 2022-12-02 15:25:00 Postępowanie
ZP_S_52_22_Zał. nr 2a do SWZ_Oświadczenia dot. braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków podmiotu ud.zasob.docx docx 26.36 2022-12-02 15:25:00 Postępowanie
ZP_S_52_22_zał. nr 3 do SWZ - wspólnie ubiegający się.docx docx 23.99 2022-12-02 15:25:00 Postępowanie
ZP_S_52_22_Zał. nr 4 do SWZ - Ośw. o gr.kapitał.docx docx 19.95 2022-12-02 15:25:00 Postępowanie
ZP_S_52_22_Zał. nr 5 do SWZ-wykaz wykonanych usług.docx docx 17.08 2022-12-02 15:25:00 Postępowanie
ZP_S_52_22_Zał. nr 6 do SWZ - wzór umowy.docx docx 451.74 2022-12-02 15:25:00 Postępowanie
ZP_S_52_22_Zał. nr 7 do SWZ - OPZ.docx docx 21.46 2022-12-02 15:25:00 Postępowanie
ZP_S_52_22_Zał. nr 8 do SWZ_wzór oświadczenia o aktualności informacji.docx docx 18.97 2022-12-02 15:25:00 Postępowanie
ZP_S_52_22_Zał. nr 9 do SWZ - Wzor-zobowiazania-podmiotu-trzeciego.doc doc 33.5 2022-12-02 15:25:00 Postępowanie
ZP_S_52_22_Zał. nr 10 do SWZ- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę.docx docx 16.8 2022-12-02 15:25:00 Postępowanie
ZP_S_52_22_Zał. nr 6 do SWZ - wzór umowy po zmianie.docx docx 452.38 2022-12-08 12:09:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 429.22 2022-12-12 12:56:00 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty ZP_S_52_22.pdf pdf 1546.28 2022-12-19 14:02:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-19 14:02 Jolanta Łopata W dniu 19.12.2022r. Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytut Metali Nieżelaznych, Oddział w Skawinie informuje, że w przetargu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art.275 ust.1 na "Świadczenie usług całodobowej fizycznej ochrony osób i mienia w Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Skawinie przy ul. Piłsudskiego 19 w okresie od 28 grudnia 2022 do 28 grudnia 2023”, nr postępowania: ZP/S/52/22, wybrano ofertę firmy: Usługowa Spółdzielnia Inwalidów Ul. Torowa 33 32-050 Skawina. Wybrana oferta w ocenianych kryteriach otrzymała największą ilość punktów, w ilości: 100,00. Żaden z kontrahentów nie został wykluczony z postępowania, ani żadna oferta nie została odrzucona.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-12-12 12:55 Jolanta Łopata Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].docx

2022-12-12 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia kwotę: 254 221 zł
2022-12-08 12:11 Jolanta Łopata DO WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH

dot. postępowania prowadzonego w trybie podstawowym, którego przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług całodobowej fizycznej ochrony osób i mienia w Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych Oddział w Skawinie przy ul. Piłsudskiego 19 w okresie od 28 grudnia 2022 do 28 grudnia 2023”

Na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (tekst jednolity
(Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający przekazuje treść złożonych pytań i udzielonych odpowiedzi:

„7. Zgodnie z art. 439 ustawy Pzp, w przypadku umów, zawieranych na okres dłuższy, niż 6 miesięcy, muszą one zawierać postanowienia dotyczące zasad wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
Umowa musi określać:
1) poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, o których mowa w ust. 1, uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia oraz początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia;
2) sposób ustalania zmiany wynagrodzenia:
a) z użyciem odesłania do wskaźnika zmiany ceny materiałów lub kosztów, w szczególności wskaźnika ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego lub
b) przez wskazanie innej podstawy, w szczególności wykazu rodzajów materiałów lub kosztów, w przypadku których zmiana ceny uprawnia strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia;
3) sposób określenia wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia oraz określenie okresów, w których może następować zmiana wynagrodzenia wykonawcy;
4) maksymalną wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia.

Termin realizacji umowy o przedmiotowe zamówienie publiczne został ustalony przez zamawiającego, zgodnie SWZ na okres przekraczający 6 miesięcy.
Zamawiający nie zawarł w treści projektu umowy zapisów dotyczących wymogów wynikających z wyżej cytowanych przepisów ustawy. Nie przewidział zasad waloryzacji i terminów zmian wartości umowy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów koniecznych do realizacji zamówienia.
Wnosimy zatem o zmianę postanowień umowy, w taki sposób, aby Wykonawcy byli uprawnieni do złożenia wniosku o zmianę wysokości wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy o wykazany wzrost ceny materiałów lub kosztów w stosunku do cen, obowiązujących na dzień złożenia oferty i odpisanie do projektu umowy postanowień o następującej treści:

Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku zmiany cen materiałów i kosztów, związanych z realizacją przedmiotu umowy (dalej także jako „indeksacja wynagrodzenia”), na następujących zasadach:
a) zmiany dokonywane będą w oparciu o kwartalne wskaźniki wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszane w komunikatach Prezesa GUS.
b) zmiany mogą zostać wprowadzone na wniosek Strony nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, przy czym zmiana jest dopuszczalna:
- w przypadku pierwszej indeksacji - jeśli wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, o którym mowa w ppkt. a) za kwartał, poprzedzający kwartał złożenia wniosku o indeksację wynagrodzenia, wzrośnie lub spadnie o min. 0,2%
w stosunku do wskaźnika z kwartału, w którym przypadał termin składania ofert;
- w przypadku każdej kolejnej indeksacji - jeśli wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, o którym mowa w ppkt. a) za kwartał poprzedzający kwartał złożenia wniosku o indeksację wynagrodzenia, wzrośnie lub spadnie o min. 0,2% w stosunku do wskaźnika z kwartału, w którym nastąpiła ostatnia indeksacja;
c) Strony mogą występować z wnioskami o indeksację wynagrodzenia nie częściej, niż jeden raz na 3 miesiące.”

Zamawiający wprowadził zapisy do umowy. W paragrafie 10 dodano punkt 9 i 10 o treści:
"9. Stosownie do przepisu art. 439 ust. 1 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 niniejszej umowy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 1 niniejszej umowy, na następujących zasadach:
1) Poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, o których mowa w art. 439 ust. 1 PZP uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi minimum 5% względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
2) Zmiana wynagrodzenia dokonana zostanie z użyciem odesłania do wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
3) Początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada na dzień otwarcia ofert.
4) Wysokość wynagrodzenia zmienia się o kwotę zmiany cen netto materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem ust. 9 pkt 1 i 5 niniejszego paragrafu.
5) Wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nie może być złożony wcześniej niż po 180 dniach od dnia otwarcia ofert, a każdy kolejny nie może być złożony wcześniej niż po 180 dniach od daty ostatniej zmiany wysokości wynagrodzenia.
6) Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia 20% względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
10. Zmiana umowy na podstawie § 10 ust. 9 wymaga złożenia drugiej stronie pisemnego wniosku, o którym mowa w ust. 9 pkt 5 niniejszego paragrafu, w którym wykazany zostanie związek zmiany ceny materiałów lub kosztów z realizacją przedmiotu zamówienia z wysokością wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 niniejszej umowy."

Dodano wzór umowy z wprowadzonymi zmianami pod nazwą: ZP_S_52_22_Zał. nr 6 do SWZ - wzór umowy po zmianie.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 336