Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-11-2022 12:28:00 |
Składania : | 16-11-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-11-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 2420-133 w. 755 lub 756
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej ul. 1-go Maja 218 zaprasza do złożenia oferty na:
1/ Malowanie sufitu (korytarz w piwnicy) wraz z montażem opraw oświetleniowych i robotami towarzyszącymi,
2/ Wymiana płytek podłogowych (korytarz na parterze) wraz z ułożeniem nowych płytek (spoczniki wewnętrzne przy drzwiach wejściowych wraz z schodami wewnętrznymi),
w budynku użytkowym (dyrekcja Spółki) zlokalizowanym przy ul. 1 Maja 218 w Rudzie Śląskiej.
2. Oferty należy sporządzić na formularzu ofertowym – brak załącznika.
3. Cenę oferty należy wyliczyć zgodnie z załączonym przedmiarem robót – załącznik
4. W kosztorysie ofertowym ceny materiałów powinny zawierać koszty ich zakupu i transportu.
5. Termin realizacji umowy: 4 tygodnie od daty przekazania placu budowy
6. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
7. Oferty należy złożyć w terminie: do 16.11.2022 r. do godz. 1000.
8. Oferty zostaną otwarte dnia 16.11.2022 r. o godz. 1005.
9. Płatność przelewem za wykonane roboty w terminie 30 dni od dnia wystawienia faktury.
10. W trakcie prowadzenia robót zakład będzie czynny i prowadzenie robót będzie wymagało odrębnych ustaleń z Zarządem Spółki. W uzasadnionych przypadkach Zarząd Spółki dopuszcza prowadzenie robót po godzinach pracy zakładu.
11. Zarząd Spółki zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu robót, jak również do akceptacji stosowanych materiałów wykończeniowych (kolor płytek, rodzaj i kształt opraw oświetleniowych).
12. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie faktycznie wykonanych robót kosztorysem powykonawczym.
13. Przed złożeniem oferty istnieje możliwość przeprowadzenia oględzin w budynku celem odpowiedniego skalkulowania kosztów prac remontowych, po uprzednim telefonicznym umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przeprowadzenie postępowania, tj.:
- Pan Jan Botor: Kierownik Biura Inwestycji i Remontów; Tel. 32 2420-133 w. 755
- Pan Paweł Górecki: Inspektor Nadzoru, Tel. 32 2420-133 w. 755 lub 756.
Komunikaty