Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DO/001/2022 Dostawa kalendarzy biurowych na rok 2023 na potrzeby własne MPGM TBS Spółka z o.o. w Rudzie Śląskiej

Termin:
Zamieszczenia : 19-10-2022 10:57:00
Składania : 28-10-2022 10:00:00
Otwarcia : 28-10-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.  Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: 

- niewystarczających środków na realizację zamówienia, 

- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 2420-133 w. 799/ 719

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska., tel. 322420133;
e-mail: mpgm@mpgm.com.pl.

1.    W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@mpgm.com.pl.

2.    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.

3.    Podstawą przetwarzania danych osobowych jest ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych, ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych, ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;

4.    art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.

5.    Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).

6.    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.

7.    Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.

8.    Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.

9.    Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.

10.  Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Prawa zamówień publicznych.

11.  Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

12.  posiada Pani/Pan:

·         na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

·         na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);

·         na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);

·         prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

             13.  nie przysługuje Pani/Panu:

·         w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

·         prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

·         na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe platforma.pdf pdf 190.53 2022-10-19 10:57:00 Postępowanie
ZAPYTANIE OFERTOWE- załącznik nr 2.docx docx 12.99 2022-10-19 10:57:00 Postępowanie
ZAPYTANIE OFERTOWE- załącznik nr 1.pdf pdf 20.68 2022-10-19 10:57:00 Postępowanie
Kalendarze 2023- załacznik nr 3.xls xls 33.5 2022-10-19 10:57:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-11-15 08:00 Joanna Szykowska Postępowanie zostało zakończone. Dokonano wyboru oferty i udzielono zamówienia.
2022-11-02 10:11 Katarzyna Kępa DO/001/2022
(nr ref. postępowania)

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Dotyczy - Dostawa kalendarzy biurowych na rok 2023 na potrzeby własne MPGM TBS Spółka z o.o. w Rudzie Śląskiej

Zamawiający, po uzyskaniu i zbadaniu ofert złożonych przez Wykonawców, informuje o:
I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XI specyfikacji.
Wybrana została oferta złożona w postępowaniu przez Wykonawcę:

"PRO OFFICE" SPÓŁKA Z O.O.
katowice@prooffice.pl
(32) 35 10 120
NIP: 6410005721

z ceną wykonania przedmiotu zamówienia w kwocie 2649,54 zł brutto,

Zamawiający tym samym dziękuje za złożone oferty.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa kalendarzy Prosimy o wpisanie do formularza ostatecznej ceny brutto za całość zamówienia, wraz z kosztami dostawy i wniesienia. Do formularza należy dołączyć formularz kontaktowy oraz wypełniony arkusz cenowy (UWAGA- WYPĘLNIAMY TYLKO KOLUMNĘ "CENY JEDN.") 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2575 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30.11.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula RODO - Wykonawca potwierdza zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ Z ART.13 RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Termin związania ofertą - Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 26-11-2022 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 373