Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-291-4485/2022 Dostawa środków czystości do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 10-10-2022 13:47:00
Składania : 28-10-2022 08:00:00
Otwarcia : 28-10-2022 08:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ DZP-291-4485-2022.pdf pdf 1556.26 2022-10-10 13:47:00 Postępowanie
załączniki do SWZ 4485-2022.zip zip 817.78 2022-10-10 13:47:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu 4485-2022.pdf pdf 179.4 2022-10-10 13:47:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści SWZ_291-4485-2022.pdf pdf 788.08 2022-10-12 13:08:22 Publiczna wiadomość
zmiana ogłoszenia 17.10 2022 opublikowane.pdf pdf 36.76 2022-10-17 13:12:02 Publiczna wiadomość
oświadczenie o zmianie terminu otwarcia ofert.pdf pdf 584.81 2022-10-17 13:12:02 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 4 - wzór umowy.pdf pdf 726.63 2022-10-24 12:10:34 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 2.pdf pdf 364.85 2022-10-24 12:10:34 Publiczna wiadomość
zmiana ogłoszenia 24.10.pdf pdf 36.68 2022-10-24 12:33:46 Publiczna wiadomość
24.10 oświadczenie o zmianie terminu otwarcia ofert.pdf pdf 583.45 2022-10-24 12:33:46 Publiczna wiadomość
24.10 Wyjaśnienia treści SWZ_291-4485-2022.pdf pdf 761.47 2022-10-24 14:28:51 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 3.pdf pdf 448.55 2022-10-24 14:28:51 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.6 Zadanie nr 6 mydła, worki, papiery, po zmianie 24.10.2022 (1).XLS XLS 81.5 2022-10-24 14:28:51 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.2 Zadanie nr 2 gąbki kosze, po zmianie 25.10.2022r..XLS XLS 74 2022-10-25 14:45:55 Publiczna wiadomość
odpowiedzi na pytania 4.pdf pdf 465.08 2022-10-25 14:45:55 Publiczna wiadomość
25.10 Wyjaśnienia treści SWZ_291-4485-2022.pdf pdf 761.46 2022-10-25 14:45:55 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia 4485-2022.pdf pdf 833.12 2022-10-28 09:18:14 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze - zadanie 4.pdf pdf 698.38 2022-12-19 14:27:28 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze - zadanie 5.pdf pdf 702.22 2022-12-22 08:56:15 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu 6.pdf pdf 534.02 2022-12-30 09:35:31 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu 3.pdf pdf 532.01 2022-12-30 10:18:34 Publiczna wiadomość
sprosotowanie zawiadomienia z.4..pdf pdf 712.98 2022-12-30 10:38:57 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze - zadanie 2.pdf pdf 693.98 2023-01-02 08:06:13 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze - zadanie 1.pdf pdf 694.04 2023-01-11 08:17:05 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 149.04 2023-01-18 09:19:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-18 09:19 Karolina Korbaś Szanowni Państwo,
w załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania.

ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-01-11 08:17 Karolina Korbaś Szanowni Państwo, w załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach zadania nr 1.

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-01-02 08:06 Karolina Korbaś Szanowni Państwo, w załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach zadania nr 2.

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-12-30 10:38 Karolina Korbaś Szanowni Państwo,
w załączeniu sprostowanie zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach zadania nr 4.

sprosotowanie zawiad [...].pdf

2022-12-30 10:18 Karolina Korbaś Szanowni Państwo,
w załączeniu zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w Zakresie zadania nr 3.

zawiadomienie o unie [...].pdf

2022-12-30 09:35 Karolina Korbaś Szanowni Państwo,
w załączeniu zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie zadania nr 6.

zawiadomienie o unie [...].pdf

2022-12-22 08:56 Karolina Korbaś Szanowni Państwo, w załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Zadania nr 5.

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-12-19 14:27 Karolina Korbaś Szanowni Państwo,
w załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Zadania nr 4.

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-10-28 09:18 Karolina Korbaś Szanowni Państwo w załączeniu przesyłam informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-10-27 14:10 Karolina Korbaś Zamawiający wskazuje kwoty, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (dla poszczególnych części) - wartość brutto w PLN

1. Zadanie nr 1
Dostawa worków na
śmieci, reklamówek,
woreczków
123 146,35 zł

2. Zadanie nr 2
Dostawa gąbek, koszy,
mopów, wiaderek,
ścierek, szczotek,
zmiotek
40 066,45 zł

3. Zadanie nr 3
Dostawa mydeł,
ręczników
papierowych, papierów
toaletowych
144 923,50 zł

4. Zadanie nr 4
Dostawa mydeł,
ręczników
papierowych
93 589,04 zł

5. Zadanie nr 5
Dostawa mydeł,
ręczników
papierowych
14 643,48 zł

6. Zadanie nr 6
Dostawa mydeł,
ręczników
papierowych, papierów
toaletowych
149 433,54 zł

Razem 565 802,36 z
2022-10-25 14:45 Karolina Korbaś W związku z pytaniami ze strony Wykonawców Zamawiający załącza wyjaśnienia oraz poprawiony formularz.

Załącznik nr 1.2 Zad [...].XLS

odpowiedzi na pytani [...].pdf

25.10 Wyjaśnienia tr [...].pdf

2022-10-24 14:28 Karolina Korbaś Wyjaśnienie treści SWZ i załącznika 1.6.

Szanowni Państwo,
w załączeniu Zamawiający przesyła poprawioną wersję załącznika nr 1.6 do SWZ.

24.10 Wyjaśnienia tr [...].pdf

odpowiedzi na pytani [...].pdf

Załącznik nr 1.6 Zad [...].XLS

2022-10-24 12:33 Karolina Korbaś Przedłużenie terminu składania składania ofert.

zmiana ogłoszenia 24 [...].pdf

24.10 oświadczenie o [...].pdf

2022-10-24 12:10 Karolina Korbaś Szanowni Państwo,
w związku z potrzebą udzielenia odpowiedzi na pytania, które wpłynęły do Zamawiającego, poniżej zostają załączone:
1. odpowiedzi/ wyjaśnienia na pytania,
2. wzór umowy, który stanowi załącznik nr 4 (dodane zmiany zostały zakreślone w kolorze szarym - dotyczą paragrafu 4 załącznika,

Dodatkowo w odpowiedzi na wyjaśnienia zostały wskazane kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na poszczególne zadania.

Załącznik nr 4 - wzó [...].pdf

odpowiedzi na pytani [...].pdf

2022-10-17 13:12 Karolina Korbaś Przedłużenie terminu składania ofert.

zmiana ogłoszenia 17 [...].pdf

oświadczenie o zmian [...].pdf

2022-10-12 13:08 Karolina Korbaś Wyjaśnienia treści SWZ (pytania i odpowiedzi)

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 775