Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.456.2022 „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę, rozbudowę i dostoswanie instalacji oświetlenia dla pomieszczeń biurowych przy ul. Matejki 57 w Poznaniu”

Termin:
Zamieszczenia : 03-10-2022 13:23:00
Składania : 11-10-2022 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:

„Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę, rozbudowę i dostoswanie instalacji oświetlenia dla pomieszczeń biurowych przy ul. Matejki 57 w Poznaniu” Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.   614158722 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PPU USŁUGA DOKUMENTACJA MODERNIZACJA.docx docx 134.1 2022-10-03 13:23:00 Postępowanie
PFU Matejki 57 oświetlenie.pdf pdf 411.88 2022-10-03 13:23:00 Przedmiot zamówienia
Zestawienie opraw.xls xls 59 2022-10-03 13:23:00 Przedmiot zamówienia
PPU USŁUGA DOKUMENTACJA MODERNIZACJA.docx docx 134.1 2022-10-03 13:23:00 Kryterium
Informacja z otwrcia ofert.xlsx xlsx 28.56 2022-10-11 13:17:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-12-30 11:41 Dawid Moliński Zwarto umowę na Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę, rozbudowę i dostoswane instalacji oświetlenia dla pomieszczeń biurowych przy ul. Matejki 57 w Poznaniu z Jarosławem Gorzelą, prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą PROJEKT ENERGA Jarosław Gorzela z siedzibą w Poznaniu, 61-424 przy ul. Podmokłej 11/1.
2022-10-11 13:17 Dawid Moliński Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwrcia [...].xlsx

2022-10-10 09:57 Dawid Moliński "Proszę o wyjaśnienie/potwierdzenie zapisów z umowy, czy na pewno są one wymagane
Według umowy wymagane jest wykonanie do projektu:
- mapy do celów projektowych
- wizualizacji budynku"

Uprzejmie informujemy, iż przedmiotowe elementy są niewymagane. Zapisy zostaną usunięte z ostatecznej umowy z Wykonawcą.
2022-10-05 09:05 Dawid Moliński Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia 9 609,96 zł. Brutto
2022-10-04 11:23 Dawid Moliński Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania:
Pytania 1.
1/ czy należy wpłacić wadium, jeśli tak to jakiej wysokości i na jakie konto?
Postępowanie nieobjęte obowiązkiem wadium.
2/ Czy należy wpłacić gwarancję należytego wykonania, jeśli tak, to w jakiej wysokości?
Postępowanie nieobjęte wpłatą gwarancji należytego wykonania.
3/ Jaka jest powierzchnia budynku, której dotyczy zadanie?
Powierzchnia dotycząca zadania została podana w załączniku do postępowania: Zestawienie opraw.xls
4/ czy budynek podlega ochronie konserwatorskiej? jeśli jak to jaka jest forma ochrony?
Budynek jest elementem zespołów urbanistyczno-architektonicznych kolebki miasta, najstarszego przedmieścia i najstarszych dzielnic XIX – wiecznego Poznania wpisanych do rejestru zabytków pod nr A 378 decyzją z 16.02.1993r.
5/ Czy Zamawiający dysponuje inwentaryzacją obiektu lub dokumentacja archiwalną i czy ją udostępni?
Inwestor dysponuje inwentaryzacją budynku w wersji cyfrowej, która zostanie udostępniona wykonawcy zadania.
6/ Czy Zamawiający udostępni umowę z zakładem energetycznym
Nie. Wykonanie zadania nie wymaga takich informacji.
7/ Czy Zamawiający udostępni informację o poborach energii, innych niż oświetlenie?
Nie. Wykonanie zadania nie wymaga takich informacji.
8/ Czy przedmiotem zadania jest tylko oświetlenie pomieszczeń, czy również oświetlenie awaryjne, ewakuacyjne itp.
Przedmiot zadania został opisany w PFU 1.3, w którym mowa wyłącznie o oświetleniu pomieszczeń biurowych.
Pytania 2.
1. Czy budynek jest wpisany do rejestru lub ewidencji zabytków?
Budynek jest elementem zespołów urbanistyczno-architektonicznych kolebki miasta, najstarszego przedmieścia i najstarszych dzielnic XIX – wiecznego Poznania wpisanych do rejestru zabytków pod nr A 378 decyzją z 16.02.1993r.
2. Czy Zleceniodawca dysponuje rzutami architektonicznymi budynku (papier lub pdf lub dwg) i czy udostępni je na potrzeby wykonania inwentaryzacji oraz projektu?
Inwestor dysponuje inwentaryzacją budynku w wersji cyfrowej, która zostanie udostępniona wykonawcy zadania.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej „Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę, rozbudowę i dostoswanie instalacji oświetlenia dla pomieszczeń biurowych przy ul. Matejki 57 w Poznaniu”

PFU Matejki 57 oświe [...].pdf

Zestawienie opraw.xl [...].xls

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie (nieobowiązkowe) - Wykonanie zamówienia podobnego. Dołączenie referencji na: Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę, rozbudowę i dostoswane instalacji oświetlenia dla pomieszczeń biurowych 1) opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego: Projektu budowlanego obejmującego, Projekt architektoniczno – budowlany i Projekt techniczny oraz inne dokumenty i opracowania wskazane w treści Umowy lub w PFU, niezbędnych do sporządzenia Projektu budowlanego, 2) uzyskanie na podstawie Projektu architektoniczno – budowlanego, o których mowa w pkt 1 powyżej, ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - "165 dni od dnia zawarcia Umowy" Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

PPU USŁUGA DOKUMENTA [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 770