Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-08-2022 11:58:00 |
Składania : | 02-09-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 02-09-2022 09:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
1.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa
fabrycznie nowych nośników danych do drukarek i kserokopiarek, zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi dla potrzeb
Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego
we Wrocławiu przy ul. H. Kamieńskiego 73A.
2.
Przedmiot zamówienia
obejmuje odbiór od Zamawiającego i utylizację zużytych materiałów
eksploatacyjnych do drukarek.
3.
Szczegółowy opis zawierający rodzaj materiału
eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu i typ urządzenia, jakim
dysponuje Zamawiający oraz ilości zostały zawarte w formularzu
asortymentowo-centowym stanowiącym załącznik nr 1.1 do formularza ofertowego.
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-11-17 10:13 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
2022-10-12 10:20 | Jacek Banaszak | Wyniki postępowania — II |
2022-10-06 13:34 | Jacek Banaszak | Unieważnienie wyboru |
2022-10-05 12:22 | Jacek Banaszak | Wyniki postępowania |
2022-09-02 09:58 | Jacek Banaszak | Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu — korekta |
2022-09-02 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKA
ZAMAWIAJĄCY
PRZEZNACZYŁ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek ”, przeznaczył kwotę 247 347,11 zł brutto. |
2022-08-29 14:01 | Jacek Banaszak | Informacja nr 3 dla wykonawców |
2022-08-18 13:29 | Jacek Banaszak |
Informacja
nr
2
dla
wykonawców.
Zmiana terminu składania ofert ! Zmiana Załącznika nr 1.1 - Załącznik asortymentowo cenowy. |
2022-08-17 10:22 | Jacek Banaszak | Informacja nr 1 dla wykonawców |
Komunikaty