Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/ZP-262/2022 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 08-08-2022 11:58:00
Składania : 02-09-2022 09:00:00
Otwarcia : 02-09-2022 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

1.         Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych nośników danych do drukarek i kserokopiarek, zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. H. Kamieńskiego 73A.

2.         Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór od Zamawiającego i utylizację zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

3.         Szczegółowy opis zawierający rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu i typ urządzenia, jakim dysponuje Zamawiający oraz ilości zostały zawarte w formularzu asortymentowo-centowym stanowiącym załącznik nr 1.1 do formularza ofertowego.

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy.doc doc 69 2022-08-08 11:58:00 Postępowanie
SWZ z załacznikami.zip zip 5991.33 2022-08-08 11:58:00 Postępowanie
SWZ - 262.docx docx 101.19 2022-08-08 11:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - Formularz asortymentowo cenowy.xls xls 59 2022-08-08 11:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.docx docx 24.25 2022-08-08 11:58:00 Postępowanie
ogloszenie o zamowieniu.pdf pdf 83.06 2022-08-08 11:58:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Umowa END.doc doc 83.5 2022-08-08 11:58:00 Postępowanie
Informacja nr 1 dla wykonawców.pdf pdf 351.17 2022-08-17 10:22:48 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla wykonawców.doc doc 190 2022-08-17 10:22:48 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.pdf pdf 442.03 2022-08-18 13:29:55 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.doc doc 201 2022-08-18 13:29:55 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie zamówenia (18-08-2022)- zmiana terminu składania ofert.pdf pdf 37.38 2022-08-18 13:29:55 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.1 - Formularz asortymentowo cenowy-modyfikacja.xls xls 57 2022-08-18 13:29:55 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla wykonawców.doc doc 189.5 2022-08-29 14:01:59 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 253.55 2022-09-02 09:58:34 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 47 2022-09-02 09:58:34 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 569.27 2022-10-05 12:22:08 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.doc doc 158 2022-10-05 12:22:08 Publiczna wiadomość
Unieważnienie wyboru.pdf pdf 218.67 2022-10-06 13:34:38 Publiczna wiadomość
Unieważnienie wyboru.doc doc 134.5 2022-10-06 13:34:38 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania — II.pdf pdf 693.43 2022-10-12 10:20:47 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania — II.doc doc 160 2022-10-12 10:20:47 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamóweinia (17-11-2022).pdf pdf 64.11 2022-11-17 10:13:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-17 10:13 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-10-12 10:20 Jacek Banaszak Wyniki postępowania — II

Wyniki postępowania [...].pdf

Wyniki postępowania [...].doc

2022-10-06 13:34 Jacek Banaszak Unieważnienie wyboru

Unieważnienie wyboru [...].pdf

Unieważnienie wyboru [...].doc

2022-10-05 12:22 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].doc

2022-09-02 09:58 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu — korekta

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2022-09-02 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek ”, przeznaczył kwotę 247 347,11 zł brutto.
2022-08-29 14:01 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla wykonawców

Informacja nr 3 dla [...].doc

2022-08-18 13:29 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla wykonawców.

Zmiana terminu składania ofert !

Zmiana Załącznika nr 1.1 - Załącznik asortymentowo cenowy.

Informacja nr 2 dla [...].pdf

Informacja nr 2 dla [...].doc

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Załącznik nr 1.1 - F [...].xls

2022-08-17 10:22 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1072