Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zakup stołów na potrzeby stołówki Zespołu Edukacyjnego nr 1 w Świebodzinie

Anna Stefura-Jacuńska
Gmina Świebodzin Department: Szkoła Podstawowa nr 6
Deadlines:
Published : 03-08-2022 14:02:00
Placing offers : 11-08-2022 08:00:00
Offers opening : 11-08-2022 09:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Nasz znak: ZE1.2720.05.2022.AS                                              Świebodzin, 03 sierpnia 2022r.  

 

ZAPROSZENIE

Gmina Świebodzin, Zespół Edukacyjny nr 1 z siedzibą w Świebodzinie, Osiedle Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin, tel. 68 475 22 75, strona internetowa www.ze1swiebodzin.edu.pl zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest: „Zakup stołów na potrzeby stołówki Zespołu Edukacyjnego nr 1 w Świebodzinie”.

 

1. Opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup stołów na potrzeby stołówki Zespołu Edukacyjnego nr 1 w Świebodzinie

1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:

1. Zakup dwudziestu  stołów o wymiarach: szer. x gł. x wys. (mm) – 800 x 800 x 735

·       blat z laminowanej płyty wiórowej grubości 18 mm z 2 mm obrzeżem ABS, wymiary: 800x800 mm, kolor jasnoszary,

·       konstrukcja stołu powinna być wykonana ze spawanych stalowych profili: rama stołu            z profili 35 x 20 mm, nogi stołu 30 x 30 mm, rama w kolorze czarnym lub ciemno szarym,

·       nogi wyposażone w plastikowe końcówki i śruby rektyfikacyjne,

·       wysokość stołu min. 735 mm, max. 750 mm.

1.3.  Dostawca zobowiązany jest do dostawy zamówienia na własny koszt z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezusterkową dostawę do siedziby Zamawiającego.

1.4.  Całość zamówienia musi być zgodne z podanymi parametrami w opisie przedmiotu zamówienia.

1.5.  Wymagania szczegółowe znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia.

1.6.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i częściowego wyboru ofert. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

1.7.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

1.8.  Całość zamówienia powinna być objęta jedną gwarancją dostawcy, co oznacza, iż w przypadku uszkodzenia któregoś z elementów będących przedmiotem zamówienia, podlega on naprawie lub wymianie przez dostawcę. Szczegółowe warunki określone powinny zostać w gwarancji.

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39143210-1 stoły do jadalni.

3. Opis przygotowania oferty:

3.1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, czytelnie.

3.2. Oferta musi zawierać parafowany projekt umowy będący załącznikiem nr 2.

3.3. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym.

3.4. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku od towarów i usług VAT.

3.5. Każdy Dostawca może złożyć tylko jedną ofertę.

4. Sposób i termin składania ofert:

4.1. Oferty wg załączonego wzoru należy składać w formie pisemnej w sekretariacie Zespołu Edukacyjnego nr 1 w Świebodzinie lub elektronicznej (e-mailem): sekretariat@ze1swiebodzin.edu.pl, lub przez platformę zakupową OPEN NEXUS do dnia 11 sierpnia 2022r. do godz. 08.00.

4.2.Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. 

4.3 O wyniku wyboru oferenci poinformowani zostaną dnia 11 sierpnia 2022r. po godz. 09.00.

5.Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31 sierpnia 2022r.

6. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie kryterium 100 % cena i termin wykonania zadania.

7. Termin związania Dostawcy ofertą: 14 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

8. Osoba uprawniona do kontaktów z Dostawcami: Eliza Brzemińska, tel.: 68 475 09 91.

Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 1843  tekst jednolity) –zgodnie z art. 4 ust. 8. 

Formularz ofertowy proszę wypełnić i odesłać na adres: sekretariat@ze1swiebodzin.edu.pl lub złożyć osobiście w sekretariacie Zespołu Edukacyjnego nr 1 w Świebodzinie lub przesłać przez platformę Open Nexus.

W załączeniu:

- formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do zaproszenia

- projekt umowy- Załącznik nr 2 do zaproszenia 

Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO

w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,

którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00zł

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Edukacyjny nr 1 w Świebodzinie reprezentowany przez Dyrektora  (adres: ul. Oś Łużyckie 28, 66-200 Świebodzin, tel. 68 475 22 76, e-mail: sekretariat@ze1swiebodzin.edu.pl).

2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.

3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.).

4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.). 6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.  

7.  Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.

8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

 - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,

- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;

- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.

10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.

12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.

14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.

15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
projekt umowy stoły do jadalni.doc doc 122.5 2022-08-04 08:58:51 Subject of the order
Formularz ofertowy stoły do jadalni.docx docx 25.12 2022-08-04 08:58:51 Subject of the order
ZE1.2720.05.2022 AS stoły.docx docx 20.41 2022-08-04 08:58:51 Subject of the order

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zakup stołów -

projekt umowy stoły [...].doc

Formularz ofertowy s [...].docx

ZE1.2720.05.2022 AS [...].docx

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 31 sierpnia 2022r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 477