Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawa wyrobów/sprzętu medycznego.

Deadlines:
Published : 27-07-2022 14:56:00
Placing offers : 08-08-2022 10:30:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102, zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zakupu wyrobów medycznych/sprzętu medycznego zawartego w pakietach 1,2,3,4,5,6.

Opis przedmiotu zamówienia: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł. Postępowanie prowadzone przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. 2. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa na podstawie zamówienia - pakiet 1,2; umowy- pakiet 3,4,5,6 (wzór umowy zostanie przedstawiony do akceptacji po wyborze oferty najkorzystniejszej).


3. Opis przedmiotu zapytania zawarty został w pakietach 1,2,3,4,5,6. Nie jest wymagane składanie ofert na wszystkie pakiety.


4. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:

- wypełniony plik Excel danego pakietu na który będzie składana oferta

- dla pakietów 3,4,5,6 opisu technicznego, zdjęć wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymogów zawartych w opisie pakietów 3,4,5,6

- dla pakietów 1,2 proszę o wpisanie dat ważności posiadanych partii. Minimalny termin ważności elektrod z pakietu nr 1 - 2 lata.


5. Towar zawarty w pakietach nr 3,4,5,6 powinien posiadać min. 24 miesięczną gwarancję.

6. Rozliczenie zadania na podstawie faktury VAT – płatnej przelewem w ciągu 30 dni. 7. Dostawa winna odbywać się w nieprzekraczalnym terminie maksymalnie do 30 dni liczonych od dnia wpłynięcia zamówienia. Proszę w warunkach formalnych o wpisanie ilości dni potrzebną na zrealizowanie zamówienia (maksymalnie 30 dni) 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia na własny koszt.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Dane osobowe zawarte w korespondencji elektronicznej są przetwarzane przez 2 WOG, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, w celu umożliwienia kontaktu e-mailowego z administratorem oraz w celu podejmowania kontaktu z adresatami, dokumentowania ustaleń dokonywanych z osobami, z którymi prowadzona jest korespondencja, przyjmowania pism, zgłoszeń i wniosków w formie elektronicznej, ochrony przed roszczeniami oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń. Osobom, których dane osobowe dotyczą, przysługują prawa wynikające z RODO, w szczególności prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych , a także złożenia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji na www.2wog.wp.mil.pl



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 261 656 253  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Specyfikacja techniczna pompy dwustrzykawkowej AP24+.docx docx 19.85 2022-07-27 14:56:00 Proceeding
PAKIET 1.xlsx xlsx 13.29 2022-07-27 14:56:00 Subject of the order
PAKIET 2.xlsx xlsx 13.17 2022-07-27 14:56:00 Subject of the order
PAKIET 3.xlsx xlsx 13.62 2022-07-27 14:56:00 Subject of the order
PAKIET 4.xlsx xlsx 13.9 2022-07-27 14:56:00 Subject of the order
PAKIET 5.xlsx xlsx 13.57 2022-07-27 14:56:00 Subject of the order
PAKIET 6.xlsx xlsx 13.14 2022-07-27 14:56:00 Subject of the order
Specyfikacja techniczna pompy dwustrzykawkowej AP24+.docx docx 19.85 2022-07-27 14:56:00 Subject of the order

Announcements

2022-08-24 14:14 Wydział Medyczny W wyniku zakończonego zapytania ofertowego dot. Dostawa wyrobów/sprzętu medycznego oraz dokonanej oceny nadesłanych ofert, wybrano poniższe oferty:
1. SISMED Sp. z o.o. ul. Kolumny 226/1, 93-613 Łódź, wartość gross oferty 196,56 zł- PAKIET 2
2. ULTRA-VIOL Sp. j. ul. Stępowizna 34, 95-100 Zgierz- wartość gross oferty 3 136,50 zł- PAKIET 5
3. BOXMET MEDICAL Sp. z o.o. Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, wartość gross oferty 1 077,84 zł- PAKIET 1
4. BOXMET MEDICAL Sp. z o.o. Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, wartość gross oferty 10 368,00 zł- PAKIET 4
5. ASCOR MED. Sp. z o.o. ul. Syta 177, 02-987 Warszawa, wartość gross oferty 8 640,00 zł- PAKIET 6

PAKIET NR 3 - Oferta przekracza środki przeznaczone przez Zamawiającego na realizację zadania.
2022-08-04 12:59 Wydział Medyczny Zamawiający wydłuża termin składania ofert w zapytaniu ofertowym dot. Dostawy wyrobów/sprzętów medycznych do dnia 08.08.2022 r. do godz.: 10:30
2022-07-29 07:39 Wydział Medyczny Zamawiający wydłuża termin składania ofert w zapytaniu ofertowym dot. Dostawy wyrobów/sprzętów medycznych do dnia 05.08.2022 r. do godz.: 9:00

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 PAKIET 1 Elektrody defibrylacyjne do defibrylatora HERART SAVE AED-M PRIMEDIC

PAKIET 1.xlsx

1 delivery - (0)
2 PAKIET 2 Wyroby medyczne

PAKIET 2.xlsx

1 delivery - (0)
3 PAKIET 3 Nosze transportowe Z UCHWYTAMI MONTAŻOWYMI DO PODŁOŻA

PAKIET 3.xlsx

1 delivery - (0)
4 PAKIET 4 Nosze TALON II 90C

PAKIET 4.xlsx

1 delivery - (0)
5 PAKIET 5 Lampa bakteriobójcza NBVE 60/30 PL

PAKIET 5.xlsx

1 delivery - (0)
6 PAKIET 6 Pompa dwustrzykawkowa AP24+

PAKIET 6.xlsx

Specyfikacja technic [...].docx

1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę o wpisanie ilości dni , maksymalnie dopuszczalne 30 dni. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 GWARANCJA DOTYCZY PAKIETÓW 3,4,5,6 - Towar posiada ...... miesięczną gwarancję (MINIMUM WYMAGANE 24 MIESIĄCE). Proszę wpisać ilość miesięcy w odniesieniu do danego pakietu na który jest składana oferta (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 673