Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI.26.41.2022 Świadczenie usługi transportowej na rzecz Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.

Termin:
Zamieszczenia : 15-07-2022 14:14:00
Składania : 22-07-2022 10:00:00
Otwarcia : 22-07-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zawarte są w Załącznikach do postępowania.

Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty (Załącznik nr 1). Do oferty należy załączyć wypełnione Oświadczenie dotyczące doświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 2).

Ponadto wraz z ofertą należy złożyć wypełnione przez Oferenta Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art.7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego.


KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca RODO:


Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii ul.Janusza Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra.

2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Kamiennej Górze  jest Pan Jan Suchecki, kontakt: adres e-mail iod@dcro.org.pl, telefon 697 071 511

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Świadczenie Usługi transportowej na rzecz Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze", numer postępowania DI.26.41.2022.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 2 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 2 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

7. Posiada Pani/Pan:

na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Szanowni Państwo,


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 372.93 2022-07-15 14:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - wzór umowy..pdf pdf 224.21 2022-07-15 14:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 276.46 2022-07-15 14:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz oferty.doc doc 51.5 2022-07-15 14:14:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - doświadczenie Wykonawcy.doc doc 30 2022-07-15 14:14:00 Kryterium
Załącznik nr 5 - oświadczenie .doc doc 93 2022-07-15 14:14:00 Kryterium
Informacja o wyborze oferty_25.07.2022 r..pdf pdf 593.19 2022-07-25 14:29:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-25 14:29 Patrycja Sadowska Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze ofert_25.07.2022 r.

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa przewozu rzeczy samochodem Wykonawcy. Cena oferty - stawka za 1 km 1 km Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o.
Janusza Korczaka 1
58-400, Kamienna Góra
(0)
2 Usługa przewozu osób samochodem Wykonawcy. Cena oferty - stawka za 1 km 1 km Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o.
Janusza Korczaka 1
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dnia złożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionego rachunku/faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin wykonania zamówienia - Termin wykonania zamówienia 12 m-cy od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty realizacji zamówienia, w tym koszt dojazdów do siedziby Zamawiającego, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, koszty obuwia i odzieży ochronnej po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki realizacji zamówienia - Na warunkach określonych we wzorach umów (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do zapytania ofertowego). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - Zobowiązuję się do zawarcia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną na jedno zdarzenie tj. szkody na osobie/ na kwotę minimum 200.000,00 zł, obowiązującego w okresie realizacji zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Złożenie oferty - Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu oferty - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - for [...].doc

(0)
8 Doświadczenie Wykonawcy - Do oferty należy załączyć wypełnione i podpisane Oświadczenie dotyczące doświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - doś [...].doc

(0)
9 Oświadczenie - Do oferty należy załączyć wypełnione i podpisane Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art.7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – Załącznik nr 5 do niniejszego przetargu ofertowego.

Załącznik nr 5 - ośw [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 212