Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.324.2022 Wykonanie przeglądów i czyszczenia urządzeń znajdujących się w siedzibie oraz na terenie dworców autobusowych Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, służących ochronie środowiska naturalnego.

Termin:
Zamieszczenia : 11-07-2022 15:11:00
Składania : 15-07-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Miasto Poznań Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, w imieniu i na rzecz którego działa Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o. o., w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.614158726

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik RODO.docx docx 16.42 2022-07-11 15:11:00 Postępowanie
RODO.pdf pdf 125.63 2022-07-11 15:11:05 Postępowanie
OWZ 2022.pdf pdf 163.11 2022-07-11 15:11:05 Postępowanie
PPU - Część I - ZTM Śródka czyszczenie kanalizacji sanitarnej.docx docx 45.38 2022-07-11 15:11:00 Kryterium
PPU - Część II - ZTM Studnia Tegra czyszczenie kanalizacji sanitarnej (2).docx docx 45.65 2022-07-11 15:11:00 Kryterium
PPU - Część III - ZTM Czyszczenie zewnętrznych kanałów.docx docx 48.88 2022-07-11 15:11:00 Kryterium
PPU - Część IV - ZTM Czyszczenie separatorów.docx docx 43.77 2022-07-11 15:11:00 Kryterium
Deklaracje separatory Junikowo.pdf pdf 869.74 2022-07-12 11:56:42 Publiczna wiadomość
Separator Rondo Rataje.pdf pdf 3190.1 2022-07-12 11:56:42 Publiczna wiadomość
Szkice geodezyjne.pdf pdf 8197.2 2022-07-12 11:56:42 Publiczna wiadomość
Śródka separator.jpg (2).png png 2352.28 2022-07-12 11:56:42 Publiczna wiadomość
Śródka separator.jpg.png png 116.88 2022-07-12 11:56:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-20 09:30 Aleksandra Stachowiak Zamawiający informuje, że w postępowaniu została złożona jedna oferta:
1.EKOS Poznań sp. z o.o., z siedzibą w Poznaniu przy ul. Krańcowej 12, 61-022 Poznań NIP: 7822162376, Kwota oferty brutto: 102 060,00 zł

W postępowaniu została wybrana oferta wykonawcy : EKOS Poznań sp. z o.o., z siedzibą w Poznaniu przy ul. Krańcowej 12, 61-022 Poznań NIP: 7822162376, Kwota oferty brutto: 102 060,00 zł, z którym została podpisana umowa.
2022-07-12 11:56 Aleksandra Stachowiak Zamawiający informuje, że do postępowania wpłynęło następujące pytanie :
Pytanie nr 1:
,,Szanowni Państwo, bardzo proszę o przekazanie danych dotyczących separatorów przeznaczonych do czyszczenia - ich typów i pojemności. Czy do urządzeń występują jakiekolwiek utrudnienia w dojeździe dużą cysterną? Kiedy urządzenia były ostatni raz czyszczone?”

Odpowiedź nr 1:
Zamawiający informuje, że ilość, typ, pojemność i modele urządzeń (separatorów) na wskazanych lokalizacjach (dla zadania nr 4) wygląda następująco:

Dworzec Sobieskiego:
1. Piaskownik typ AWAS-S firmy AWAS SYSTEMY sp. z o.o. Warszawa. Piaskownik o średnicy Dz=2800mm, Dw=2500mm, głębokość od terenu Hc=6,08m i pojemności czynnej Vcz=9,03m3
2. Separator substancji ropopochodnych
Separator cyrkulacyjno – koalescencyjny typ AWAS-SK firmy AWAS-SYSTEMY sp. z o.o Warszawa.
Separator substancji ropopochodnych o przepustowości q=400dm3/s, Dz=2800mm, Dw=2500mm, Hc=4200 i pojemności komory szlamowej Vs=4000m3

Dworzec Rataje
1.Separator Unicom 20/200 unisep,
Średnica wewnętrzna 1500
Pojemność osadnika 750l

Dworzec Junikowo
1. Załączono nowe dokumenty do postępowania - deklaracje materiałowe separatorów – 3 szt. oraz szkice geodezyjne z zaznaczoną lokalizacją separatorów.

Dworzec Śródka
1. Załączono nowe dokumenty do postępowania - mapa z oznaczeniem lokalizacji separatorów.

Zamawiający informuje, że nie występują trudności w dojeździe do urządzeń zlokalizowanych na dworcach ZTM na terenie Poznania. Niezależnie od powyższego Zamawiający wskazuje lokalizacje separatorów na poszczególnych dworcach:
a). na dworcu Sobieskiego urządzenie znajduje się na placu manewrowym dworca autobusowego;
b). na dworcu Rataje urządzenie znajduje się na placu manewrowym dworca autobusowego;
c). na dworcu Śródka urządzenie znajduje się na placu manewrowym dworca autobusowego;
d). na dworcu Junikowo urządzenie znajduje się w ciągu drogi Grunwaldzkiej na wysokości dworca;

Ponadto Zamawiający informuje, że ostatnie czyszczenie separatorów było przeprowadzone 10.11.2021r.

Deklaracje separator [...].pdf

Separator Rondo Rata [...].pdf

Szkice geodezyjne.pd [...].pdf

Śródka separator.jpg [...].png

Śródka separator.jpg [...].png

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 - Czyszczenie urządzeń i instalacji na Dworcu Śródka Cena za 1 usługę czyszczenia urządzeń i instalacji zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w trakcie umowy usługa do wykonania 3-krotnie. Podatek VAT w wysokości 8% 3 szt. - (0)
2 Zadanie nr 2 - Czyszczenie studni osadnikowej TEGRA oraz przepłukanie filtra AZUR dn 160 (wraz z usunięciem osadów) Stawka netto za 1 usługę czyszczenia studni osadnikowej TEGRA oraz przepłukanie filtra AZUR dn 160 (wraz z usunięciem osadów). Usługa do wykonania 2-krotnie w trakcie trwania umowy. Podatek VAT w wysokości 8% 2 szt. - (0)
3 Zadanie nr 3 - Wykonanie przeglądu i czyszczenia sieci kanałów ściekowych oraz studni na Dworcu Górczyn Stawka netto za 1 usługę. Usługa do wykonania jednorazowo w trakcie trwania umowy. Podatek VAT w wysokości 8% 1 szt. - (0)
4 Zadanie nr 3 - Wykonanie przeglądu i czyszczenia sieci kanałów ściekowych oraz studni na Dworcu Śródka Stawka netto za 1 usługę. Usługa do wykonania jednorazowo w trakcie trwania umowy. Podatek VAT w wysokości 8% 1 szt. - (0)
5 Zadanie nr 3 - Wykonanie przeglądu i czyszczenia sieci kanałów ściekowych oraz studni na Dworcu Jana III Sobieskiego Stawka netto za 1 usługę. Usługa do wykonania jednorazowo w trakcie trwania umowy. Podatek VAT w wysokości 8% 1 szt. - (0)
6 Zadanie nr 3 - Wykonanie przeglądu i czyszczenia sieci kanałów ściekowych oraz studni na Dworcu Starołęka Stawka netto za 1 usługę. Usługa do wykonania jednorazowo w trakcie trwania umowy. Podatek VAT w wysokości 8% 1 szt. - (0)
7 Zadanie nr 3 - Wykonanie przeglądu i czyszczenia sieci kanałów ściekowych oraz studni na Dworcu Rataje Stawka netto za 1 usługę. Usługa do wykonania jednorazowo w trakcie trwania umowy. Podatek VAT w wysokości 8% 1 szt. - (0)
8 Zadanie nr 3 - Wykonanie przeglądu i czyszczenia sieci kanałów ściekowych oraz studni na Dworcu Junikowo Stawka netto za 1 usługę. Usługa do wykonania jednorazowo w trakcie trwania umowy. Podatek VAT w wysokości 8% 1 szt. - (0)
9 Zadanie nr 3 - Wykonanie przeglądu i czyszczenia sieci kanałów ściekowych oraz studni na Dworcu Garbary Stawka netto za 1 usługę. Usługa do wykonania jednorazowo w trakcie trwania umowy. Podatek VAT w wysokości 8% 1 szt. - (0)
10 Zadanie nr 4 - Czyszczenie separatorów na Dworcu Jana III Sobieskiego Stawka netto za 1 usługę. Usługa do wykonania 2-krotnie w trakcie trwania umowy. Podatek VAT w wysokości 8% 2 szt. - (0)
11 Zadanie nr 4 - Czyszczenie separatorów na Dworcu Śródka Stawka netto za 1 usługę. Usługa do wykonania 2-krotnie w trakcie trwania umowy. Podatek VAT w wysokości 8% 2 szt. - (0)
12 Zadanie nr 4 - Czyszczenie separatorów na Dworcu Rataje Stawka netto za 1 usługę. Usługa do wykonania 2-krotnie w trakcie trwania umowy. Podatek VAT w wysokości 8% 2 szt. - (0)
13 Zadanie nr 4 - Czyszczenie separatorów na Dworcu Junikowo Stawka netto za 1 usługę. Usługa do wykonania 2-krotnie w trakcie trwania umowy. Podatek VAT w wysokości 8% 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zadanie nr 1 (PPU nr 1) do dnia 19.11.2022 roku Zadanie nr 2 (PPU nr 2) do dnia 12 listopada 2022 roku Zadanie nr 3 (PPU nr 3) do dnia 28 października 2022 roku Zadanie nr 4 (PPU nr 4) do dnia 12 listopada 2022 roku z zastrzeżeniem, iż szczegółowe terminy dotyczące realizacji poszczególnych zadań zgodnie z wskazaniami w PPU. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste (0)
6 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
8 Projektowane Postanowienia Umowne - zad. nr 1 - Prosimy potwierdzić akceptację Projektowanych Postanowień Umownych wpisując "Akceptuję"

PPU - Część I - ZTM [...].docx

(0)
9 Projektowane Postanowienia Umowne - zad. nr 2 - Prosimy potwierdzić akceptację Projektowanych Postanowień Umownych wpisując "Akceptuję"

PPU - Część II - ZTM [...].docx

(0)
10 Projektowane Postanowienia Umowne - zad. nr 3 - Prosimy potwierdzić akceptację Projektowanych Postanowień Umownych wpisując "Akceptuję"

PPU - Część III - ZT [...].docx

(0)
11 Projektowane Postanowienia Umowne - zad. nr 4 - Prosimy potwierdzić akceptację Projektowanych Postanowień Umownych wpisując "Akceptuję"

PPU - Część IV - ZTM [...].docx

(0)
12 Podatek VAT - Proszę o wpisanie odpowiednio: "Jestem/nie jestem zwolniony z podatku VAT." * Jeśli odpowiedź tak to proszę o wskazanie podstawy prawnej zwolnienia bądź przedłożenie odpowiedniego dokumentu. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 304