Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ-240/2022 Usługa rejestracji pacjentów na badania profilaktyczne

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 28-06-2022 11:13:00
Składania : 04-07-2022 12:01:19
Otwarcia : 08-07-2022 12:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie ofertowe


Przedmiotem zamówienia jest usługa telefonicznej rejestracji pacjentów na badania profilaktyczne:

a) w kierunku raka piersi  (mammografia) – Zadanie nr 1 

b)   w kierunku czerniaka (dermatologiczne) – Zadanie nr 2.


Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zawierają wzory umów  stanowiące załącznik nr 2 i 2a do Zapytania ofertowego


Wykonawca otrzymuje wynagrodzenie za umówionego przez Wykonawcę pacjenta, który wykona badanie w siedzibie WSS. Rozliczenie pomiędzy stronami następować będzie w okresach miesięcznych. Okres rozliczeniowy ustala się od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Najpóźniej do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym, potwierdzana będzie ilość przebadanych pacjentów w miesiącu rozliczeniowym. Płatność będzie następować w terminie 30 dni od końca okresu rozliczeniowego pod warunkiem prawidłowo wystawionej i dostarczonej Faktury VAT/rachunku. Otrzymane wynagrodzenie odpowiadające iloczynowi stawki zaproponowanej w ofercie oraz liczby pacjentów umówionych na badania przez Wykonawcę, które wykonały badanie  wyczerpuje wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu wykonania niniejszego zamówienia. Zadania nr 1 oaz nr 2 rozliczane są odrębnie.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWENIA


Umowy podpisywane są na czas określony:

Rejestracja na badania mammograficzne do dnia 30.06.2023 r

Rejestracja na badania dermatologiczne maksymalnie do dnia 16.12.2022 r. lub do dnia wyczerpania limitu pacjentów objętych zakresem badania, w zależności od tego który dzień nastąpi wcześniej.


VIII. WYBÓR OFERTY

1.         Wybór oferty zostanie dokonany z należytą starannością, z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, bezstronności, obiektywności, efektywności oraz przejrzystości.

2.         Wybór oferty nastąpi odrębnie w ramach każdego zadania.

3.         Wybór najkorzystniejszej oferty, w każdym z zadań, nastąpi w oparciu o następujące kryteria.


a)        cena brutto: 80 % (80 pkt)

         Kryterium „cena”  zostanie obliczona wg. formuły: najniższa wartość podana w ofertach / wartość podana w badanej ofercie  x WAGA 80  %


Uzyskana z wyliczenia liczba punktów zostanie ostatecznie wyliczona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem następującej zasady: jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5, to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej, to parametr setny zaokrągla się w górę.


b)     Doświadczenie w realizacji usług analogicznych jak przedmiot niniejszego postępowania: 20 % (20 pkt)

Punktacja będzie przyznawana za prawidłową realizacje usług w zakresie rejestracji telefonicznej na badania profilaktyczne na rzecz podmiotu/podmiotów leczniczych.


Za realizację usług na rzecz:

1 podmiotu leczniczego – 0 pkt

2 podmiotów  – 5 pkt

3 - 4 podmiotów – 10 pkt

       5 – 9 podmiotów – 15 pkt

pow. 10 podmiotów – 20 pkt

Najwyższa ilość punktów zdecyduje o wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach każdego Zadania.


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel    71 32 70 574

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.doc doc 191.5 2022-06-28 11:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 77 2022-06-28 11:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - 1.2 - formularz asort-cenowy.doc doc 33 2022-06-28 11:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 2a - UMOWA WZÓR DERMATOLOGIA.doc doc 206.5 2022-06-28 11:13:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - oświadczenie sankcje.doc doc 47.5 2022-06-28 11:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - wykaz usług.doc doc 126 2022-06-28 11:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - oświadczenie o braku powiązań.doc doc 24.5 2022-06-28 11:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 6- umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.doc doc 88.5 2022-06-28 11:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - UMOWA WZÓR MAMMOGRAFIA.doc doc 146 2022-06-28 11:13:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-07-04 12:01 Jacek Banaszak Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia zapytanie z uwagi na błąd w ilości usług w zadaniu nr 2.
Powinno być 550 usług jest 750 usług.
Z przyczyn technicznych nie jest możliwe poprawienie tej omyłki.
Zamawiający powtarza niniejsze zapytanie z zachowaniem pierwotnych terminów oraz warunków.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 - mammografia Zamawiający wymaga załączenia podpisanego formularza ofertowego wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami. 9000 usługa - (0)
2 Zadanie nr 2 - czerniak Zamawiający wymaga załączenia podpisanego formularza ofertowego wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami. 750 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z warunkami określonymi w Zaproszeniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, są po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 533