Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.276.2022 sprzątnięcie dzikich wysypisk z rejonu ulic Sulechowska 2, Madalińskiego 19 w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2022 10:35:00
Składania : 20-06-2022 10:26:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: sprzątnięcie dzikich wysypisk z rejonu ulic Sulechowska 2, Madalińskiego 19 w Poznaniu Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel…503726089....  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
II część ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Sulechowska 2, Madalińskiego 19,.docx docx 26.13 2022-06-14 10:35:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-07-21 12:24 Małgorzata Mańczak Zamawiający informuje,że uprzednio wybrany Wykonawca Firma Clean&Fresh Wojciech Rochowiak, NIP 7822680438 na kwotę 14038,92 zł brutto, uchylił się od podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający podpisze umowę z Firmą EKO-TOM TURGAŁA SPÓŁKA JAWNA NIP 9720997902 na kwotę 15876,00 zł brutto
Zamawiający informuje, że Firma EKO-TOM TURGAŁA SPÓŁKA JAWNA NIP 9720997902 spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
2022-06-24 07:58 Małgorzata Mańczak Zamawiający informuje, że w postępowaniu zostały złożone 4 oferty: Firma Wik-Eko sp. z o.o. NIP 9721321124 oferta na kwotę 25596,00 zł brutto, Firma FBSERWIS Spółka Akcyjna NIP 5272676062 oferta na kwotę 18900,00 zł brutto, Firma EKO-TOM TURGAŁA SPÓŁKA JAWNA NIP 9720997902 na kwotę 15876,00 zł brutto, Firma Clean&Fresh Wojciech Rochowiak, NIP 7822680438 na kwotę 14038,92 zł brutto. Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta Firmy Clean&Fresh Wojciech Rochowiak, NIP 7822680438 na kwotę 14038,92 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 sprzątnięcie dzikich wysypisk z rejonu ulic Sulechowska 2, Madalińskiego 19 w Poznaniu sprzątnięcie dzikich wysypisk z rejonu ulic Sulechowska 2, Madalińskiego 19 w Poznaniu 1 szt. Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Jana Matejki 57
60-770, Poznań
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od daty podpisania umowy. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 519