Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI-Z.26.14.2022 Dostawa systemu do przemywania ran dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze

Termin:
Zamieszczenia : 10-06-2022 11:39:00
Składania : 23-06-2022 10:00:00
Otwarcia : 23-06-2022 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Część IV SWZ - Projekt umowy.pdf pdf 190.72 2022-06-10 11:39:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_10.06.2022 r..pdf pdf 108.48 2022-06-10 11:39:00 Postępowanie
Oświadczenie.doc doc 113.5 2022-06-10 11:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - Część 1 - Jednorazowy system do przemywania ran – pistolet z wymienna końcówką.doc doc 34.5 2022-06-10 11:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.2 - Część 2 - Roztwór do płukania ran.doc doc 33.5 2022-06-10 11:39:00 Postępowanie
Część I SWZ - Instrukcja dla Wykonawców.pdf pdf 434.93 2022-06-10 11:39:00 Postępowanie
Część II SWZ - Przedmiot zamówienia.pdf pdf 59.12 2022-06-10 11:39:00 Postępowanie
Część III SWZ - Formularz oferty.doc doc 96.5 2022-06-10 11:39:00 Postępowanie
Wyjaśnienia i zmiana treści SWZ_15.06.2022 r..pdf pdf 188.69 2022-06-15 08:45:23 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.2 - Część 2 - Roztwór do płukania ran_ZMIANA.doc doc 34 2022-06-15 08:45:23 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.1 - Część 1 - Jednorazowy system do przemywania ran – pistolet z wymienna końcówką_ZMIANA.doc doc 34.5 2022-06-15 08:45:23 Publiczna wiadomość
Informacja o otwartych ofertach_23.06.2022 r..pdf pdf 171.84 2022-06-23 13:23:17 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania_Część 1.pdf pdf 156.65 2022-07-05 09:09:41 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty .pdf pdf 173.39 2022-07-15 09:50:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-15 09:50 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza Informację o wyborze oferty w zakresie Części 2.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-07-05 09:09 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza Informację o unieważnieniu postępowania w zakresie Części 1.

Informacja o unieważ [...].pdf

2022-06-23 13:23 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza Informację o ofertach otwartych w dniu 23.06.2022 r.

Informacja o otwarty [...].pdf

2022-06-23 10:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę ogółem 313 000,00 zł (brutto), w tym:
Część 1 - 265 000,00 zł
Część 2 - 48 000,00 zł
2022-06-15 08:45 Andrzej Bednarz Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia i zmianę treści SWZ_15.06.2022 r. oraz Formularze asortymentowo-cenowe uwzględniające dokonane zmiany w ich treści.

Wyjaśnienia i zmiana [...].pdf

Załącznik nr 1.2 - C [...].doc

Załącznik nr 1.1 - C [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 354