Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GK.2710.2.2022 "Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki, sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag"

Szymon Jankowski
Urząd Gminy Golub-Dobrzyń Oddział: Dział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 13-05-2022 11:55:00
Składania : 20-05-2022 12:00:00
Otwarcia : 20-05-2022 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zadanie obejmuje odbiór oraz poddanie odzyskowi lub unieszkodliwieniu odpadów pochodzących z działalności rolniczej tj. odpadów z folii rolniczych, siatki, sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z obszaru Gminy Golub-Dobrzyń, podstawienie kontenerów/pojemników KP14 w ilości 5 sztuk w miejsce wskazane przez zlecającego. Termin podstawienia kontenerów/pojemników od 01.06.2022 roku do 17.06.2022 roku. Odbiór odpadów musi nastąpić autem spełniającym wymogi EURO 6.


Oferowaną wartość wykonania zlecenia należy podać w formie brutto w PLN za 1 Mg odpadu


Opis Przedmiotu zamówienia:

90512000-9  Usługi transportu odpadów

90500000-2 Usługi związane z odpadami

90514000-3 Usługi recyklingu odpadów.

Zakres rzeczowy obejmuje usunięcie odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Golub-Dobrzyń, w tym: załadunek, odbiór odpadów z miejsca wskazanego na terenie gminy Golub-Dobrzyń, transport odpadów z miejsca odbioru do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie/unieszkodliwienie lub poddanie odzyskowi odpadów pochodzących z działalności rolniczej: folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag wraz z kosztami unieszkodliwiania oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów.

Kod odbioru odpadów : 150102;200139

Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi, na podstawie zgłoszeń rolników to ok. 88 Mg.

Zdeklarowane przez rolników ilości odpadów: 

- Tworzywo sztuczne, kod odpadu 200139(sznurek) - 1,50 Mg,

- Opakowania i tworzywa sztuczne kod odpadu 150102 (folia rolnicza) - 61,00 Mg,

- Opakowania i tworzywa sztuczne kod odpadu 150102 (siatka) - 2,6 Mg,

Opakowania i tworzywa sztuczne kod odpadu 150102 (Big Bag) - 18,00 Mg,

- Opakowania i tworzywa sztuczne kod odpadu 150102 (Worki po nawozach) - 4,5 Mg,

Zamawiający wskaże miejsce na terenie gminy, do którego rolnicy zobowiązani będą dostarczyć odpady we własnym zakresie. 

Miejsce: Białkowo 51, 87-400 Golub-Dobrzyń 

Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia: 

ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag (zamawiający udostępni wagę posiadającą legalizację),

 • załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów. 

transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów, 

rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia. 

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 

1) spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:

 a) imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady; 

b) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych , siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag; 

c) datę odbioru; 

d) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na: - folie rolnicze białe; - folie rolnicze czarne; - siatki do owijania balotów; - sznurki do owijania balotów; - opakowania po nawozach; - opakowania  typu Big Bag; 

e) podpis właściciela/ użytkownika; 

f) podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji; 

g) pieczęć firmową wykonawcy. 

2) do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 66 i 67 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. 797 tj.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25.04.2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz.819),  

3) wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oryginałów/potwierdzonych za zgodność/ kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu. 

4) Wykonawca wykona co najmniej 10-15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania. 

5) po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie zawierające:  a) adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady,  b) ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big- Bag. 

6) po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. 

7) Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady. 

8) Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia. 

9) Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z ofertą cenową – wg tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto. 

  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 

a) Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem. Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 

b) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. 

c) Posiadający niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. 

 Zamawiający uzna wyżej wymienione warunki w za spełnione jeżeli wykonawca potwierdzi  ich spełnienie. 

Kryterium oceny ofert:

 cena 100% Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto. Cena za wykonanie przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść za realizację przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT. 

Pracownikiem upoważnionym do kontaktu z wykonawcami jest: Irmina Krupa, tel.531-459-466

 Zamawiający zastrzega sobie : 1/ możliwość unieważnienia procedury udzielenia zamówienia, bez wyboru wykonawcy- zgodnie z art. 70 § 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (Dz.U. z 2019 r., poz. 1145) 


 



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 531-459-466 - Irmina Krupa

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
INFORMACJA.docx docx 20.64 2022-05-13 11:55:00 Postępowanie
OŚWIADCZENIE.doc doc 29 2022-05-13 11:55:00 Postępowanie
OSOBA DO KONTAKTÓW.doc doc 28 2022-05-13 11:55:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Folia Rolnicza Cena brutto w zł. za 1 Mg odpadu. 1 inna - (0)
2 Saitka do owijania balotów Cena brutto w zł. za 1 Mg odpadu. 1 inna - (0)
3 Sznurek do owijania balotów Cena brutto w zł. za 1 Mg odpadu. 1 inna - (0)
4 Opakowania po nawozach Cena brutto w zł. za 1 Mg odpadu. 1 inna - (0)
5 Opakowania typu Big Bag Cena brutto w zł. za 1 Mg odpadu. 1 inna - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2575 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od 01.06.2022 do 17.06.2022 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oswiadczenie - Oświadczam, że posiadam uprawnienia i wymagane zezwolenia do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami ustawy o odpadach, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zlecenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Osoba do kontaktu - Załącznik (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 240